![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er ergens foto's van?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit eigenste forum heeft er iemand (ben blij dat ik niet meer weet wie) ooit verklaard dat de miljoenen doden van Stalin gestorven zijn door deffecte verwarmingsapparaten...nu hier iemand die de massamoorden van Leopold een nevenverschijnsel van economische emancipatie noemt en dan kunnen we ons opmaken voor iemand die de gaskamers een loodgietersdeffect noemt...tjonge tjonge...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 september 2008 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zou moeten elk standbeeld beklakken voor wat iemand ooit misdaan heeft, dan denk ik dat vlaanderen alleen maar gekleurde standbeelden zou hebben. Misschien paterdamiaan niet ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
En er zijn er nog, het was niet alleen Hitler en Stalin weetje, er was ook bijvoorbeeld Tordelini, dat was een smeerlap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Tordelini Gevaert, 1577-1643
Onder andere de uitvinder van de buxuspijl. De Wiki lijkt down te zijn anders zou ik u linken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Jaja, dat is een pak minder erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ja, van Google verschiet ik daar niet van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pak nu eens ambiorix, rubens, lange wapper, suske en wiske, rodenbach, van eyck; jacob van artevelde, conscience etc je zult wel overal wel een reden vinden om er een verfpot over te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het is en blijft een foute beslissing om monumenten op te richten aan personen die in een kort verleden duidelijk aanwijsbare wandaden op zijn geweten heeft. Het heeft België in het buitenland al meermaals problemen bezorgd. En van sommigen kunnen ze ook beter nooit één oprichten.
Als men zaken laat uitvoeren, waar men zeker van is dat dit gruwel en dood veroorzaakt, dan is dit minstens dood met voorbedachten rade, want wanneer men weet dat je daden doet, die voor anderen de dood kan betekenen, is men een moordenaar. Als de "negerkes" door de blanke man stokslagen en andere folteringen heeft moeten ondergaan omdat ze "te traag" of "niet kunnen werken", waaruit in vele gevallen de dood volgt is dit moord. Leopold wist maar al te goed waar zijn rijkdom vandaam kwam, en liet het begaan dus kan men gerust stellen dan hij meer dan een klein beetje medeplichtig is aan moord. Laatst gewijzigd door giserke : 10 september 2008 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Pasta? Het is geen Italiaan he man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
woehaa...
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Correctie...Chinees...of ben ik mis?