![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zegt u nu dat homo's zich moeten aanpassen aan de meerderheid en dus maar hetero moeten worden ? Misschien kunnen we nog verder gaan en stellen dat alle mannen zich maar moeten aanpassen aan de vrouwen daar deze laatsten in ons land de meerderheid vormen. Of misschien moet elke wereldburger zich wel aanpassen aan de Chinezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn vrouwen nu geen baas in de Wereld, is de Chinese industrie nu niet de de trentzetter in de Wereld? Enkel in België vormen minderheden de macht,zo simpel is dat
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 september 2008 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoek op het internet bv. de leden van het Vlaams Parlement en tel het aantal
vlaamse joden, homo's en allochtonen.. wie is er in de zelfs relatieve meerderheid ? Noem eens wat wetten en reglementen en regels die de categorie joden, allochtonen en homo's bevoordelen... definieër eens wat een jood, allochtoon , homo is. Is iemand waarvan je niet weet of hij/zij holebi is maw "iemand die niet uit de kast gekomen is" een homo of niet ? Wat is een allochtoon ? Iemand waarvan de vier grootouders niet alle vier "vlaming" is of anders uitgedrukt : hoeveel generaties moeten we teruggaan om het juiste groepsetiket te kunnen kleven ? Waarom staan "Vlaamse Islamieten" niet op dit lijstje (of Vlaamse protestanten, getuigen van Jehova, Hare Krisnah's, Presbyterianen, Nedrlands Hervormden enz.. Wat met mensen met een Joodse vader, die met een Shikse gehuwd is en die nooit het joodse geloof prakizeerden of omgekeerd met een joodse naar het atheïsme of christendom bekeerde moeder.. geldt "eens jood altijd jood" ?? Waarom staan er geen negers, Polen, Grieken, Albanezen, Koerden, Assyrische Christenen, Schotten, Ieren en ongeveer nog een 90tal in Merksem woonachtige mensen op deze lijst ? Uit Nederland geimmigreerde Marokkaanse Bakkeres is ook een interessante groep... .. Wat zou je nu zo graag over deze groepen willen schrijven dat volgens jou niet mag ? De slechte eigenschappen die je hen als "groep" toedicht ? De slechte ervaringen die je met één van hen beleefde ? Dat je ondanks hun reputatie één van die mensen hebt leren kennen en apprecieert ? Dat ze mekaar g..verdomme helpen en dat "de vlamingen" daar wel eens een voorbeeld aan mochten nemen ? Dat Halal of koosher vlees eten een schande is omdat het een wrede manier is om dieren te doden ? Dat hun iedee om een "uitverkoren volk" te zijn op niets trekt, iedereen weet inmiddels dat de Antwerpenaren en meer bepaald de inwoners van Deurne (niet die van Merksem wat dacht je ?) feitelijk die van Deurne Zuid in de directe omgeving van het Boekenbergpark het enige echte uitverkoren superras en volk zijn. Behalve de 2 marokkaanse families in de Oude Donklaan en die Irakees, ook die vietnamese die getrouwd is met een Rijkswachter.. die 2 Poolse vrouwen en die ussiische ook niet maar die wonen wat verder... Je merkt het ik houd de vreemdelingen goed in de gaten ! (en dat mag ik hier allemaal schrijven...) De mods kunnen nl. veel van mij verdragen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is flagrant gelogen.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel maar eens iets fout over een Jood(de Wereld is weer terug vergaan zoals in de tweede Wereldoorlog ![]() Vertel maar eens iets fout over een Homo(zoals ik zelf mocht ondevinden wat eg zwak was trouwens) Vertel maar eens iets fout over een allochtoon(centrum van racismebestrijding op je dak) Waar zit hier de meerderheid,de eerlijkheid trouwens? ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 september 2008 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs op dit forum zit meer dan genoeg zever over homo's, Joden en allochtonen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En samenleving bestaat niet enkel rond minderheden hoor beste Firestone,mensen blijven gelijk en worden niet beter omdat ze bij een minderheid behoren,ik denk dat je het daar wat moeilijk mee hebt(ik denk hé voor het geval je op het driehoekje moest willen drukken) ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog nooit zo'n compleet zinloos en onzinnig topic gelezen als dit. Wat een verspilling van tijd en energie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duveltje, je mag gerust iets over eender wie posten ; je gaat pas in de fout als je de zaken gaat veralgemenen. Een onbekende is een onbekende .. tot je iemand nader leert kennen heeft eenieder toch het voordeel van de twijfel ?
Zijn alle Schotten gierig ? Ik ken er minstens één die heel vrijgevig is. Zijn Algerijnen onbetrouwbare klootzakken ? edr zijn er veel die ongelofelijk eerlijk zijn & bovendien goede cafématen... Meerderheid/minderheid De "armen" in Merksem en de rest van België zijn zeker en vast in de minderheid : als je eindelijk bij de meerderheid zou willen horen wordt het de hoogste tijd dat je "rijk" wordt speel mee met euromillions.. hier achter de hoek heeft er iemand in de cigarettenwinkel verleden week nog meeer dan 570.000 euro's gewonnen !
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kut topic nr zoveel....
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik verwacht van jou dat je: ofwel een link geeft naar een post waarin ik beweer dat mensen beter zijn omdat ze bij een minderheid horen; ofwel deze smerige insinuatie terugtrekt. Ben benieuwd ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 september 2008 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt ![]() duveltje382
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 september 2008 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, je kan je smerige insinuatie niet hardmaken, maar je wil ze evenmin terugtrekken.
De "meesten" zullen dat heus wel doorzien.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje op Uw taal letten mag ook wel,het stelt U wel in een fout daglicht nu
![]()
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was dat nu de laatste Holibi die ik heb kunnen dienen? Niet dat ik die mensen fout vind,maar wel hun uitlatingen waar ze ongestraft voor blijven ![]() Thnx moderators
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK : we zijn nu eventjes tegen de homo's.
Ik heb in het jaartje dat ik voor Taxichauffeur speelde vooral "armen" en "Homo's" vervoerd (ik reed op weekdagen 's nachts). Van die 2 minderheidsgroepen, waren de homo's de sympathiekste - vooral de lesbische vrouwen (waarvan ik de interesses deelde) en de buitenlui (die maakten lange ritten). De "armen" daarentegen waren gewoonlijk klant in het begin van de maand als ze hun uitkeringen verbrasten in bepaalde café's (wonderbaarlijke!). Ik ga nu deze minderheidsgroepen niet discriminerend bejegenen, want het taxirijdende deel is niet bepaald representatief voor het geheel. Er zullen heus wel hardwerkende "armen" zijn die niet drankverslaafd zijn , zoals er ook uiterst monogame homo's zijn die zich niet op weekdagen in het uitgaansleven storten.... ... Komaan zeg : wat stoort je aan homo's ? vallen ze je lastig ?
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |