![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel kassa's gaan ze dan zetten ? Enig idee wat voor file dit zou veroorzaken ? Neuh, is niet te doen, volgens mij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel simpeler. Flitspalen met digitale camera's, iedereen fotograferen en de rekening gewoon opsturen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Hopelijk heeft ons Anna gelijk en komt er niets van in huis... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik sluit me aan bij degene die zeggen dat het probleem zich zal verplaatsen en dat de Kennedytunnel in dat geval vrijwel niet meer gebruikt zal worden. Kijk maar naar wat er met de Liefkenshoektunnel gebeurde.
Enfin, voor mij speelt het geen rol meer. Ik diende mijn ontslag in en werk binnenkort niet meer in Antwerpen en hoef er zelfs niet meer in de omgeving te komen. En wat Brussel betreft : dat mogen ze ook houden. Laatst gewijzigd door Yves38 : 15 september 2008 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het over geld gaat heeft de rook meestal ook vuur als basis wat betreft de overheidsbeslissingen. Jou voorbeeld met water in Antwerpen brengt voor de overheid geen geld in het laatje...einde betoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2008 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je zet de snelheid op 20km/u iedereen krijgt gewoon een boete om door te tunnel te vlammen enige uitzondering natuurlijk, je wordt uw rijbewijs niet ingetrokken omwille van overdreven snelheid. ons gerechtelijk apparaat mag zijn kuiten smeren om te zorgen dat ze hier de papierberg eens efficient gaan behandelen. buitenlanders worden onderschept even voorbij het sportpaleis en belgen krijgen de boete gewoon in de brievenbus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en dan zou ik 20 km/u rijden met veel plezier en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange file tot gevolg en misschien zelfs dodelijke accidenten.
|
![]() |
![]() |