![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die discussie of een vlies wel werkelijk een vlies is werd gevoerd in Bye bye politics en is al lang afgesloten.
Er viel niets te discussieren daarover want iedereen heeft daar dezelfde informatie over... Ik zie her en der over dit forum zware beledigingen verspreid staan en ook in mij pb's ... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() een soap is er niks tegen...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja eej, ik kom deze keer bij u zitten zene.
![]() *vlijt zich neer bij berre* |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() *opent tweede pintje*
ze komen op dreef eh.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve niet te schelden. blijkt dit nu een regelrechte BELEDIGING te zijn? ![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Akira : 17 september 2008 om 09:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het je al eerder aangeraden maar zal het nog een keer zeggen: laat dit rusten. Er staan geen beledigingen, niemand wil je zwart maken. Door je voortdurende herhaling van dezelfde soort berichten, en dan ook nog in verschillende draden, roep je over je af dat mensen je in de maling gaan nemen. Man, ik bemerk bij mezelf zelfs die neiging. Stop er gewoon mee. Je bent maagd, de term maagdenvlies bestaat (al is het geen vlies) en er is niemand die jou het recht op je eigen lichaam wil ontnemen en er is ook niemand die eraan twijfelt dat je nog maagd bent. Elk bericht hierover lokt minstens drie andere berichten uit. Stop er nu mee, t'is mooi 'west. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez en dan nu ter lering van Groentje ende vermaack van de meer mature posters in dit draadje:
Het hymen: is géén vlies (een vlies is iets dat je ergens over kan spannen Groentje, je kan van een ballonnetjesvlies een klein ballonnetje opzuigen, maar je kan van je maagdenvlies geen klein ballontje opzuigen, ge kent dat wel: opzuigen, mond dicht, ronddraaien en kijk: zo'n piepklein ballonnetje. Wel dat gaat dus niet met jouw maagdenvlies. Het hymen is gewoon een stukkje verdikking aan de ingang van je vagina dat door het oprekken bij penetratie met iets (worteltje, dildo, banaan, penis, vul maar aan) dus verdwijnt: uitrekt zullen we maar zeggen. Niks vlies! Zelfrespect heeft bovendien niks te maken met het behoud van dat onbestaande vlies of niet. Zo kan je een zeventigjaar oude maagd moeilijk als zelfrespecterend blijven beschouwen terwijl ze nooit voldoende respect voor zichzelf heeft gehad om van sex te genieten. Het zich onthouden van sex heeft dus niks met zelfrespect te maken. Tenzij U vindt dat een man van veertig die nog steeds maagd is meer respect verdient dan een gezonde jongeman die wel een gezond sexleven heeft. Verstand is het verschil tussen zelfrespect en geen zelfrespect. Je laten gebruiken (al of niet met sex, je laten wijsmaken dat je een afgesloten vlies hebt etc... ) heeft niks met zelfrespect te maken maar alles met verstand. De manier waarop je trouwens reageert tegenover de verschillende posters die je een en ander willen duidelijk maken laat trouwens vermoeden dat je niet enkel lijdt onder een gebrek aan dat zelfrespect maar dat je er bijna een trauma van hebt. Wat hebben ze je allemaal in het oor gefluisterd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gene popcorn op het podium gooien hé! dat is gevaarlijk voor uitschuivers en dan kan je maagdenvlies scheuren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zo blijft het spel op de wagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik heb niets gedramatiseerd.
Ik heb gewoon een argument gebruikt in een discussie om een onware uitspraak te weerleggen. Daarop begonnen een heel aantal, voornamelijk vrouwelijkie, posters verschrikkelijk te fulmineren. Het was Shaddy die snel inzag dat we naast mekaar waren aan het praten maar hetzelfde zeiden. Blijkbaar hebben andere posters dat tot op heden nog niet door. Er werd ook in m'n schoenen geschoven dat ik overal over mijn hymen begon (iets waaruit je niet kunt opmaken of ik al betrekking heb gehad of niet, want dat blijf je hebben tot je bent bevallen...), dat is dus larie en apekool en een ferme belediging. Het was toen een relevante opmerking in die thread, namelijk een reactie op iemand die zei dat maagdenvliezen niet bestaan. Zoals menig man al ondervonden heeft en menig vrouw en zoals we allemaal hebben gezien tijdens biologie en sommige ook nog eens op univ of hogeschool, is die uitspraak onwaar. Toch lazen sommige daar steevast over en omdat ze ervan overtuigd waren dat ik pardoes me geroepen voelde tot een intieme mededeling in een willekeurige thread, begonnen ze erover in het rond te posten in K&K (manta). En werd er gesuggereerd dat ik op die manier dan wel mijn examenresultaten zou behaald hebben ("heb je dat behaald met of zonder je vliesje?"). Iedere oproep om te stoppen met de beledigingen werd genegeerd. Wat ertoe leidt dat we drie dagen later er nog over bezig zijn. ![]() En vooral dat er nog altijd mensen zijn die niet doorhebben dat ik niet zomaar ergens over mijn hymen begon, en twee, dat ik hiermee geen waardeoordeel uitspreek naar andere vrouwen. ![]() Maar dus Circe en iedereen, de meeste mensen die hun middelbaar afmaken hebben gezien hoe het allemaal zit. Of dat maagdenvlies nu een paraplu is of een voetbal maakt niet uit. Het wordt maagdenvlies genoemd dus wordt het aangeduid met de term maagdenvlies. Lijkt me niet moeilijk om te begrijpen. In de hoop dat al die vreselijuik schunnige opmerkingen nu voor eens en altijd kunnen stoppen. Maar ik had toch ook heel graag excuses gehad. Vooral de personen die in die byebye politics thread zo hevig hebben gedaan en ondenks duizenden rechtzettingen mij maar niet begrepen zijn hier mi schuldig aan. En nadien manta natuurlijk en circe, die he thier allemala nog wat erger kon maken en volgens wie het nog hebben van een maagdenvlies geen zelfrespect maar ook geen verstand betekent .... Dus vr'ouwen die nog geen kinderen hebben gebaard. U weet hoe Circe over u denkt hé. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar UW maagdenvlies is dus géén hymen? Want JIJ gaat je maagdenvlies dus verliezen als je sex hebt en je hymen pas als je bevallen zijt?
flink! en dan durven ze nog zeggen dat er geen rassen zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() duupje zap eens naar een ander kanaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi eens ineens een pintje ...
![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN