![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Pech dat het een dakloze is, anders zouden ze bij H*mo wel wijzen op de inhoud van zijn boekenkast om er een racist van te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Dat je er ramadan aan koppelt zegt meer over jouw foutieve redenering, een dronken man door pubers in elkaar slagen is bijna een dagelijkse gebeurtenis.
Als ik me niet vergis is het ook strafbaar om in het openbaar dronken te worden, niet? Ik vraag me ook af waarom jouw foutieve redenering dit volgende: Een ooggetuige verwittigde de politie. Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar. ook niet met ramadan in één hap doorslikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de man dronk een pint. kun je het verschil zien met dronken zijn? - als de man tekenen van openbare dronkenschap vertoonde, dan zouden deze lieve mensen de politie kunnen contacteren om te zeggen dat er ééntje een overtreding begaat. In Vlaanderen en nog heel wat landen beginnen we echter niet met scherpe objecten te slaan op andere mensen
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Iemand neerslaan is voor jou dagelijkse kost ? En wie zijn die pubers ? Uit het Nieuwsblad : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat de vader naar beneden kwam en die man daar in de trap vond met zijn biertje of weet ik veel wat, alhoewel de vader deze uitspraak niet heeft gedaan, maar die 19 jarige puber ?? zijn actie aan ramadan koppelen is wel ver gezocht want zulke dingen gebeuren bijna dagelijks door alle pubers van alle nationaliteiten, rassen en geloven. Aanzetten tot haat en discriminatie moet door de wet verboden worden, wij weten allemaal dat media middelen hun eigen politieke richtingen vertegenwoordigen maar het moet strikt verboden worden om misdrijven aan nationaliteit, ras of geloof te koppelen. Laatst gewijzigd door Ahmes : 19 september 2008 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die dingen gebeuren niet bijna dagelijks. geschift.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 september 2008 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ga naar de site van de statistieken van criminaliteit in België en probeer een beetje uit te rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie nergens een categorietje "dakloze in groep in elkaar slaan met staaf met spijkers".
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Om ziek van te worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ikke ni menier,kreeg die stok toevallig van Serge om hem kop in te slaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Ha, de daklozen hebben ook kennis gemaakt met de multiculturele verrijking zie ik.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Waar zijn de pocos nu om dit geval van zinloze religie geweld af te ekuren. Oh wacht ze zijn het al aan het ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een paar posts verder en het slachtoffer lokte het zelf uit volgens de poco's.
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 september 2008 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 september 2008 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |