![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Uw karakter en uw politieke voorkeur | |||
Ik zou mezelf beschrijven als een angstig type; ik stem meestal extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zou mezelf beschrijven als een angstig type; ik stem meestal rechts |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zou mezelf beschrijven als een angstig type; ik stem meestal extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een angstig type; ik stem meestal links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een niet overdreven angstig, maar waakzaam type; ik stem meestal extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zou mezelf beschrijven als een niet overdreven angstig, maar waakzaam type; ik stem meestal rechts |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een niet overdreven angstig, maar waakzaam type; ik stem meestal extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een niet overdreven angstig, maar waakzaam type; ik stem meestal links |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zou mezelf beschrijven als een relaxed maar waakzaam type; ik stem meestal extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Ik zou mezelf beschrijven als een relaxed maar waakzaam type; ik stem meestal rechts |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Ik zou mezelf beschrijven als een relaxed maar waakzaam type; ik stem meestal extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een relaxed maar waakzaam type; ik stem meestal links |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Ik zou mezelf beschrijven als een uiterst relaxed, happy, openminded type; ik stem meestal extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zou mezelf beschrijven als een uiterst relaxed, happy, openminded type; ik stem meestal rechts |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik zou mezelf beschrijven als een uiterst relaxed, happy, openminded type; ik stem meestal extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Ik zou mezelf beschrijven als een uiterst relaxed, happy, openminded type; ik stem meestal links |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou het niemand aanraden, de kans op overleven is te klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zullen we eens op zijn links antwoorden : Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Ik stem altijd ongeldig. Ik ben een uiterst relaxed, cynisch en misantropisch persoon, en bovendien een geldwolf. Kun je daar iets mee?
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 23 september 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zullen we eens op z'n links antwoorden?
Hierzie: Douglas R. Oxley, Kevin B. Smith, John R. Alford, Matthew V. Hibbing, Jennifer L. Miller, Mario Scalora, Peter K. Hatemi, John R. Hibbing, "Political Attitudes Vary with Physiological Traits", Science 19 September 2008: Vol. 321. no. 5896, pp. 1667 - 1670, DOI: 10.1126/science.1157627 http://www.sciencemag.org/cgi/conten.../321/5896/1667
![]() |
![]() |