![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Echt onnozel zijn is als chauffeur in een blinde bocht zeggen "er zal wel geen tegenligger komen".
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt onnozel zijn is :
Je geld in een paniekreactie van de bank halen omwille van de financiële crisis, het onder de matras verstoppen en denken dat het dan zijn waarde houdt.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het niet helemaal eens met de bewoordingen, en arbeiders mag worden uitgebreid tot armen in 't algemeen, werklozen, mensen met een lage SES, ... maar toch verdient deze post een groot kader!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tip ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Echt onnozel zijn is een congres-wetsvoorstel alleen goedkeuren als er genoeg earmarks en porks aangebracht zijn, zoals een belastingsvermindering voor het produceren van houten speelgoedpijlen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Off topic trouwens, want deze thread gaat duidelijk alleen over de onnozelheid van Bush en hetr Amerikaanse Congres. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 oktober 2008 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet alleen arbeiders, gewoon alle loontrekkenden. Als loontrekkende liberaal stemmen is vragen om gekl**t te worden.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Als je links stemt als loontrekker kan je nog hoop hebben dat ze iets voor je zullen doen, als je liberaal stemt zou je op voorhand moeten weten dat ze je enkel dieper in de stront zullen stampen. Daarom is het ook het toppunt van onnozelheid om zoiets te doen. Chipie's raad geloven is ook redelijk onnozel trouwens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel, wel
![]() ![]()
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
te gek om los te lopen is dat je elders cheert voor wie op één dag een gemiddeld jaarinkomen verdient door pure speculatie terwijl je je ondertussen afvraagt waarin je nu best beleggen zou, in aandelen, obligaties of vastgoed helemaal van lotje getikt is dat je jezelf, genesteld in je petit-bourgeois-coconnetje, links durft noemen, en je zoveel beter acht dan die stomme VB'ers met hun lage SES Laatst gewijzigd door Dope : 4 oktober 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertel me eens, waarmee heb je precies een probleem. Of beter: wat gaat je petje te boven omdat het voor jou een contradictie lijkt? ![]() Of ga je me kwalijk nemen dat ik me probeer aan te passen aan het systeem waarin ik leef en zijn krachten in mijn voordeel probeer te gebruiken? Moet een linkse volgens jou per definitie een wereldvreemde kluizenaar zijn die in een boomhut leeft, vloekend op al wat die smerige liberale kapitalisten hebben voortgebracht en hopend op een nakende revolutie terwijl hij voedsel zoekt en/of voor zijn inkomen afhangt van anderen? ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 oktober 2008 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt onnozel zijn is elke boom die je tegenkomt op je weg willen omhakken, terwijl je er net zo goed even rond kan stappen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
een kind kan de contradicties tussen jouw bijdragen hier vaststellen jij wou toch een groot kader rond piraats post? jij cheerde toch voor last mohicans geldschepperij? Citaat:
voor alle duidelijkheid: ik bekommer mij niet om links of rechts ik heb alleen een bloedhekel aan hypocrisie en ik weet verdomd zeker dat zo goed als geen enkele mens waar jij zogezegd om bekommerd bent ooit van het termpje SES gehoord heeft ik hoop dat je op 17 oktober jouw lakens buiten hangt voor de arme mensen, dan ben je nog een heel klein beetje geloofwaardig voor jezelf dan toch Laatst gewijzigd door Dope : 5 oktober 2008 om 02:09. |
||
![]() |
![]() |