![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- in de eerste plaats de gebruikers, die url's naar verkiezingswebsites kunnen plaatsen - van de personen in kwestie zelf. Kortelings vertrekt een informatief mailtje naar de partijhoofdkwartieren. Het is dus niet de bedoeling om het zo grootschalig aan te pakken zoals hier (iets te laat daarvoor overigens). Er wordt dus niet met persoonlijke uitnodigingen gewerkt of zo... 't Is meer een "kans tot..." voor de geinteresseerden, en een soort test om eens na te gaan in welke mate daar interesse voor is. Het idee kwam gewoon in me op toen er op VA een topic werd geopend met een url naar de verkiezingssite van een nobele onbekende kandidaat van het Vlaams Kartel. Ik wou daar gewoon iets meer mee doen, aangezien het een feit is dat het anders atijd dezelfde (grote) namen zijn die overal hun standpunten kunnen verkondigen. Op deze manier wordt aan de mindere goden ook eens de kans geboden om (zij het op een kleiner forum) ook eens op de voorgrond te treden. We zien wel wat ervan komt. 't Is voor ons ook nog koffiedik kijken. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mar ga eens naar een goede website van de Vlaamse oppositie !www.vlaamsblok.be
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
een kleine kanttekening Citaat:
blijkbaar is deze "affaire" de heer Abramis ten ore gekomen en hij was heel behulpzaam om mij in de juiste banen te leiden . waarvoor mijn dank
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() zo extreem zullen ze daar dan toch niet zijn
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
VL werd opgericht door Broeder en Abramis. Beiden zijn geen lid van het Blok, maar hebben er wel sympathie voor. Ikzelf modereer niet, maar plaats af en toe een posting. Wat Intruder betreft weet ik niets over enig lidmaatschap. Met andere woorden: ja of nee, ik weet het niet. Verder moet je bij de moderators ook nog Niels! rekenen, die je toch zeker niet als VB'er kan omschrijven. Kijk hiervoor maar eens naar zijn verdediging van Stevaert op dit forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat Huugje een kick krijgt van de vrachtwagentjes van de roepzaal "Drukkerijstraat"......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Allez, even wat aanvullen en corrigeren :
1) Den Broeder en ikzelf bezitten beide géén partijkaart of whatsoever. Ik steek ten persoonlijken titel niet onder stoelen of banken welk bolleke ik kleur op "voting day", maar dat speelt hoegenaamd geen rol in mijn ingrepen op het forum. Ik denk dat zelfs Piano dat kan getuigen. 2) De moderators zijn : - Herr Flick : rechts - ArnGrimR (mod-naam = El Huasteco) : centrum (uitgesproken katholiek) - Niels! (mod-naam = Beagle) : links Lijkt me nogal evenwichtig, me dunkt... Wat de insinuatie betreft dat vooral Vicky, Dina en Knut op PI posten : fout ! Sedert het aantreden van Dina als mod op PI zijn haar verschijningen op VA zeer zeldzaam geworden. Ook Vicky frequenteert VA NIET meer nadat zij een sanctie had opgelopen na een dispuut met... juist ja... thePiano. Tot dusver deze korte bijdrage...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() inderdaad
![]() |
#38 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Lees toch maar eens Niels! reacties op de forumsessie met Stevaert.
|
![]() |
![]() |