Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2004, 19:28   #21
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Citaat:
hebben wij ervoor geopteerd om nu ook eens wat aandacht te besteden aan kandidaten voor de verkiezingen van 13 juni die het niet zo gemakkelijk hebben om aan bod te komen.
Lovenswaardig, dat zou je als complementair aan de forumsessies met politics.be kunnen beschouwen. Misschien kunnen de twee meer op elkaar afstemmen en samenwerken?

wie gaat daar trouwens zoal komen?
Dat laten we over aan :

- in de eerste plaats de gebruikers, die url's naar verkiezingswebsites kunnen plaatsen
- van de personen in kwestie zelf. Kortelings vertrekt een informatief mailtje naar de partijhoofdkwartieren.

Het is dus niet de bedoeling om het zo grootschalig aan te pakken zoals hier (iets te laat daarvoor overigens). Er wordt dus niet met persoonlijke uitnodigingen gewerkt of zo... 't Is meer een "kans tot..." voor de geinteresseerden, en een soort test om eens na te gaan in welke mate daar interesse voor is.

Het idee kwam gewoon in me op toen er op VA een topic werd geopend met een url naar de verkiezingssite van een nobele onbekende kandidaat van het Vlaams Kartel. Ik wou daar gewoon iets meer mee doen, aangezien het een feit is dat het anders atijd dezelfde (grote) namen zijn die overal hun standpunten kunnen verkondigen. Op deze manier wordt aan de mindere goden ook eens de kans geboden om (zij het op een kleiner forum) ook eens op de voorgrond te treden.

We zien wel wat ervan komt. 't Is voor ons ook nog koffiedik kijken.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 19:59   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

mar ga eens naar een goede website van de Vlaamse oppositie !www.vlaamsblok.be
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:14   #23
Prien G.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prien G.
ok , dat zal ik doen , dan kan jij verdergaan met nutteloze opmerkingen te maken.
Tot daar mijn hulp ... dan wil een mens eens vriendelijk zijn ...

Laten we er een gokspelletje van maken ... Wat is de tweede naam van Prien G. ?

a. Dina
b. Duvel
c. Knut
d. Geen van de drie voorstaanden

Antwoorden te versturen per pm naar Priem. Hij zal wel bepalen wie er gewonnen heeft en wat die persoon wint
mevrouw, Dina noch Duvel zijn mij bekend , de naam Knut ben ik al eens tegengekomen op dit forum (wiens uiteenzettingen mij ten zeerste amuseerden)

een kleine kanttekening
Citaat:
U hebt gezocht op voorstaanden:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. .
dus enige uitleg is welkom , misschien is dit standaard woordgebruik in de zandbak van de locale peutertuin waar jij , je "ding" doet maar mij is dit woord onbekend .

blijkbaar is deze "affaire" de heer Abramis ten ore gekomen en hij was heel behulpzaam om mij in de juiste banen te leiden . waarvoor mijn dank
Oud 31 maart 2004, 22:16   #24
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dit begint echt vervelend te worden :

Computer af- & opgezet : NIKS
Modem gereset :NIKS
Firewall uitgeschakeld : NIKS
Internetinstellingen veranderd in alle mogelijke settings : NIKS

dit is toch geen vroege 1 aprilvis , he & ik de enige die erintrapt
Maak je geen zorgen Prien, het is echte de moeite niet waard. In het beste geval vind je de mindere goden van het Vlaams Blok terug op die site, want het is een forum van extreemrechts.
Oud 31 maart 2004, 22:21   #25
Prien G.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
dit begint echt vervelend te worden :

Computer af- & opgezet : NIKS
Modem gereset :NIKS
Firewall uitgeschakeld : NIKS
Internetinstellingen veranderd in alle mogelijke settings : NIKS

dit is toch geen vroege 1 aprilvis , he & ik de enige die erintrapt
Maak je geen zorgen Prien, het is echte de moeite niet waard. In het beste geval vind je de mindere goden van het Vlaams Blok terug op die site, want het is een forum van extreemrechts.
u meent het niet , wat een schok , en zulke mensen willen de minder bekende kandidaten in de verf zetten

zo extreem zullen ze daar dan toch niet zijn
Oud 31 maart 2004, 22:22   #26
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

u meent het niet , wat een schok , en zulke mensen willen de minder bekende kandidaten in de verf zetten
Dat is ook zo Prien, Eigen Volk Eerst hé
Oud 31 maart 2004, 22:24   #27
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ach Prien, jij bent waarschijnlijk nieuw hier. Op fora leer je best interessante personen kennen, maar jammer genoeg zitten er ook enkele onuitstaanbare ettertjes tussen die zich graag als zondebok profileren. Je zult het grote voorbeeld weldra leren kennen.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:26   #28
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:28   #29
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:

Ach Prien, jij bent waarschijnlijk nieuw hier. Op fora leer je best interessante personen kennen, maar jammer genoeg zitten er ook enkele onuitstaanbare ettertjes tussen die zich graag als zondebok profileren. Je zult het grote voorbeeld weldra leren kennen.
Op VL.Actueel wordt de hoofdscore neergepoot door drie medewerkers van het VB: Dina, Vicky en Knut Noordland. In PM kan ik je hun werkelijke namen en functie binnen het VB wel mededelen. Vn de rest heb ik het raden naar hun lidmaatschap (Verhofstadthater, Abramis, Den Broeder, Intruder enz..), maar hun sympathieën blijken uit hun wijze van modereren.
Oud 31 maart 2004, 22:31   #30
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Op VL.Actueel wordt de hoofdscore neergepoot door drie medewerkers van het VB: Dina, Vicky en Knut Noordland. In PM kan ik je hun werkelijke namen en functie binnen het VB wel mededelen. Vn de rest heb ik het raden naar hun lidmaatschap (Verhofstadthater, Abramis, Den Broeder, Intruder enz..), maar hun sympathieën blijken uit hun wijze van modereren.
Enkele correcties toch.
VL werd opgericht door Broeder en Abramis. Beiden zijn geen lid van het Blok, maar hebben er wel sympathie voor. Ikzelf modereer niet, maar plaats af en toe een posting. Wat Intruder betreft weet ik niets over enig lidmaatschap. Met andere woorden: ja of nee, ik weet het niet. Verder moet je bij de moderators ook nog Niels! rekenen, die je toch zeker niet als VB'er kan omschrijven. Kijk hiervoor maar eens naar zijn verdediging van Stevaert op dit forum.
Oud 31 maart 2004, 22:33   #31
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Enkele correcties toch.
VL werd opgericht door Broeder en Abramis. Beiden zijn geen lid van het Blok, maar hebben er wel sympathie voor. Ikzelf modereer niet, maar plaats af en toe een posting. Wat Intruder betreft weet ik niets over enig lidmaatschap. Met andere woorden: ja of nee, ik weet het niet. Verder moet je bij de moderators ook nog Niels! rekenen, die je toch zeker niet als VB'er kan omschrijven. Kijk hiervoor maar eens naar zijn verdediging van Stevaert op dit forum.
Als je goed gelezen had, zou je gelezen hebben over sympathieën en niet enkel over lidmaatschappen. Je hebt zelf een thesis uitgeschreven op het internet over het VB, en alleen in positieve zin. Dat zegt voldoende. En Niels heb ik virtueel uit de partij gesmeten, vraag het 'm maar.
Oud 31 maart 2004, 22:34   #32
Prien G.
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:

rustig rustig , ik heb net vernomen wat een PM is: dus even laten bezinken
Oud 31 maart 2004, 22:35   #33
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

rustig rustig , ik heb net vernomen wat een PM is: dus even laten bezinken
Jaja, volgens mij ben je net zo nieuw als mijn bomma met haar zeven huwelijken en die beweert dat ze nog altijd maagd is. Maar goed, het mag al eens amusant zijn
Oud 31 maart 2004, 22:37   #34
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Huugje een kick krijgt van de vrachtwagentjes van de roepzaal "Drukkerijstraat"......
den broeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:38   #35
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Allez, even wat aanvullen en corrigeren :

1) Den Broeder en ikzelf bezitten beide géén partijkaart of whatsoever. Ik steek ten persoonlijken titel niet onder stoelen of banken welk bolleke ik kleur op "voting day", maar dat speelt hoegenaamd geen rol in mijn ingrepen op het forum. Ik denk dat zelfs Piano dat kan getuigen.

2) De moderators zijn :
- Herr Flick : rechts
- ArnGrimR (mod-naam = El Huasteco) : centrum (uitgesproken katholiek)
- Niels! (mod-naam = Beagle) : links

Lijkt me nogal evenwichtig, me dunkt...

Wat de insinuatie betreft dat vooral Vicky, Dina en Knut op PI posten : fout ! Sedert het aantreden van Dina als mod op PI zijn haar verschijningen op VA zeer zeldzaam geworden. Ook Vicky frequenteert VA NIET meer nadat zij een sanctie had opgelopen na een dispuut met... juist ja... thePiano.

Tot dusver deze korte bijdrage...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:39   #36
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 22:43   #37
Prien G.
Burger

Standaard

inderdaad
Oud 31 maart 2004, 22:44   #38
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Enkele correcties toch.
Als je goed gelezen had, zou je gelezen hebben over sympathieën en niet enkel over lidmaatschappen. Je hebt zelf een thesis uitgeschreven op het internet over het VB, en alleen in positieve zin. Dat zegt voldoende. En Niels heb ik virtueel uit de partij gesmeten, vraag het 'm maar.
Dan zie jij meer in die thesis dan ikzelf. Ik heb niet aan afbraakpolitiek gedaan, maar blijkbaar is dit bij een bepaald deel van de openbare opinie al genoeg om positief over het Blok te spreken. Nergens werd mij van docenten ook maar enige subjectiviteit in de thesis bespeurd. Als je die -weliswaar vaak saaie- brok goed gelezen hebt, kun je genoeg kritische aantekeningen ten opzichte van het blok bespeuren. Trouwens als ik me niet vergis vond jij dat ding niet slecht. Ik kan me niet voorstellen dat jij hiermee dan ook bedoelt dat een positieve houding ten opzichte van het Blok tot een goede thesis kan leiden.
Oud 31 maart 2004, 22:45   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Allez, even wat aanvullen en corrigeren :

1) Den Broeder en ikzelf bezitten beide géén partijkaart of whatsoever. Ik steek ten persoonlijken titel niet onder stoelen of banken welk bolleke ik kleur op "voting day", maar dat speelt hoegenaamd geen rol in mijn ingrepen op het forum. Ik denk dat zelfs Piano dat kan getuigen.

2) De moderators zijn :
- Herr Flick : rechts
- ArnGrimR (mod-naam = El Huasteco) : centrum (uitgesproken katholiek)
- Niels! (mod-naam = Beagle) : links

Lijkt me nogal evenwichtig, me dunkt...

Wat de insinuatie betreft dat vooral Vicky, Dina en Knut op PI posten : fout ! Sedert het aantreden van Dina als mod op PI zijn haar verschijningen op VA zeer zeldzaam geworden. Ook Vicky frequenteert VA NIET meer nadat zij een sanctie had opgelopen na een dispuut met... juist ja... thePiano.

Tot dusver deze korte bijdrage...
In de top-20 van de deelnemers staan na broeder en abramis, Knut Noordland en Vicky op de derde en vierde plaats. Dina op de 14de. De top-20 wordt, buiten mezelf, nog enkel door twee niet-Blokkers bevolkt: Maus(9) en Paulus (20). Niels is een verloren schaap en tel ik bij Xtreemrechts.
Oud 31 maart 2004, 22:47   #40
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Lees toch maar eens Niels! reacties op de forumsessie met Stevaert.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be