![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van ramadan is niet zozeer hoe ze dat persoonlijk beleven, dat zal me ook een worst wezen.
Als mijn buurman die diabeet is, het vertikt om regelmatig te eten en/of te spuiten dan is dat ook zijn probleem. Het wordt echter wel mijn probleem als beide "werknemers" als buschauffeur werken, of zware arbeid verrichten terwijl ze mijn huis aan het zetten zijn. Raar genoeg mogen we dan wel van de diabeet verlangen dat hij leeft volgens de richtlijnen voor diabetici, maar van een moslim moet je maar accepteren dat hij flauw, moe, en ongeconcentreerd achter het stuur zit? En over dat sexgedoe: hoeveel dagelijks werkenden hebben ALTIJD alleen maar sex als ze 's avonds terug thuis komen? (de scheeflopers, naast de pot pissers etc. reken ik hier niet bij)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gezond persoon die zijn maaltijden uitstelt, aan slaaptekort lijdt omdat hij enkel nog na en voor zonsondergang kan eten en vrijen, heeft overdag een lage suikerspiegel met allerlei nare gevolgen, NET zoals een diabeet dat kan hebben als hij/zij zijn suiker niet onder controle houdt. Dat menstruerende vrouwen nadien hun weekje ramadan moeten inhalen is me bekend (let even op hoe leuk dat is: in héél de maand ramadan hebben ongeveer �*lle vrouwen een weekje menstruatie. Dit wil zeggen dat ze dan wel niet hoeven mee te vasten overdag, maar wèl ervoor moeten zorgen dat het ontbijt voor dag en dauw klaarstaat en de overvloedige avondmaaltijd ook elke dag klaargemaakt wordt. Bovendien moet ze dan n�* de ramadan ALS IEDEREEN LEKKER AAN HET ETEN IS OVERDAG (waar ze dus zelf ook voor moet zorgen) op haar ééntje op haar kin zitten kloppen omdat ze de grove fout had gemaakt om te menstrueren tijdens de ramadan.... en dan maar mekkeren als er door niet-moslims tijdens de ramadan normaal wordt gegeten in de cafetaria! Ik baal toch zo van die vrouwonvriendelijke (ik noem het vrouwmartelende) ideologie! Al eens gedacht aan zwangere vrouwen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2008 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar NERGENS heb ik al ooit gelezen dat zwangeren niet mee hoeven te vasten hoor, enkel de menstruerenden en zieken (die het dan nadien moeten inhalen). Waarom zouden zwangere vrouwen trouwens niet moeten ramadannen? Mannen hebben toch geen last van zwangere vrouwen? Ze zijn toch niet onrein voor de venters zoals menstruerenden? Uiteindelijk zijn ze toch gewoon een akkers die ze kunnen benaderen zoals ze zin hebben, zwanger of niet zwanger (zolang ze maar niet smerig onrein zijn uiteraard). Graag wat verwijzingen naar koran of hadithteksten waarin iets vermeld staat over zwangere vrouwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2008 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens mannen hebben er echt geen baat bij dat hun vrouw en ongeboren kind gezondheidsrisico's oplopen dus ik weet niet wat je sugerreert als je zegt dat de mannen er toch geen last van hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben er ook geen baat bij als hun kinderen opgroeien tot straatcrapuul. Dus dat zal dan ook wel niet gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Natuurlijk hebben ze daar geen baat bij maar dat moeten ze dan nog inzien ook hé. Trouwens ik ken persoonlijk geen enkele allochtoon in Vlaanderen die geen Nederlands kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik ken ook geen enkele eskimo die geen Nederlands kan. Ik heb geen eskimo vriendien! ik heb in feite geen vrienden die geen nederlands kennen.... ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En ik bedoelde niet alleen mijn vriendekring hé, gewoon in het dagelijks leven. Laatst gewijzigd door morgen : 12 oktober 2008 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |