![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() raar dat de politie repressie gebruikt ipv ze toegang te verschaffen om het debat te kunnen geworden.
Alleszins .. het verschil tussen nazisme en links is weer heel dicht bij en blijkbaar loopt dit lineair met de aankloppende recessie.
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De linkse studenten zouden weleens in hun eigen vel gesneden hebben met deze 'actie'... Lees meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is dit een boksmatch volgens u of zo? geweld is altijd af te keuren. Vanwege NSV en vanwege linkse studenten. Dus dat de rector volgens de rechtzetting op uw blog gewond is geraakt door Voorposters is ook te veroordelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maes to the rescue van links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() To the rescue of honesty
Die linkse studenten zijn hun boekje te buiten gegaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pas op HAMC, volgens het nieuws hebben ze stokken met nagels
![]() Tot zover het behoud van het bos ![]()
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Versperring
Aan de ingang van het gebouw ontstond een gewelddadige confrontatie toen Filip Dewinter van Vlaams Belang met een twintigtal medestanders de toegang probeerde af te dwingen. Een groep actievoerders van linkse studentenverenigingen had de toegang versperd en hield de tegenpartijen met geweld buiten. Er werd langs beide kanten geduwd en getrokken en er werden klappen uitgedeeld. als ik bovenstaande lees, gaan beide partijen in de fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En vonden de "linksen" een volwassen gesprek niet nodig ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Pardon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Laat ons het toch kort houden en de schuld gewoon op rechts steken, dat zijn we toch gewoon ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ernstig blijven e HAMC: niemand steekt hier de schuld op enkel rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het doet mij denken aan die gijzeling in Munchen op de olympische spelen...Daar hebben toch ook beide partijen geweld gebruikt en zijn bijgevolg beide partijen in de fout gegaan... Ik vind dat mij dat goed afgaat zo een beetje linkiewinkie spelen zo... ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Straf eigenlijk. Een toegelaten debat wordt gewelddadig verhinderd en de organisatoren van het debat zouden nog de (mede)schuld krijgen ook? Dit slaat werkelijk alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Je moet de regimepers er maar eens op nalezen... Van ongelooflijk grof tot iets subtieler. Persoonlijk vind ik die suggestieve artikels in de pers een nog grotere blamage van de vrije meningsuiting dan hetgeen er gisteren is gebeurd.
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De schuld ligt bij links en ik moet al blij zijn dat rechts niet alleen de schuld krijgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar de rector is blijkbaar gewond geraakt door Voorposters (zie Blog van Bert). Dus beide partijen gaan hier in de fout. Of vind je Voorpost een extreem-linkse groepering? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een waardig politicus had deze linkse oproerkraaiers laten verwijderen door de politie, een waardig politicus had eens goed gelachen met deze linkiwinkie geitenwollesokken mannen. Niet zo Filip Dewinter, hij toon eens te meer dat hij een straatvechter is en zo iemand is het niet waard om als volksvertegenwoordiger te zetelen.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Ooit al gehoord van dialoog en overleg, desnoods als je er niet uitkomt dan haal je de politie erbij.