![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja die Elfen spinnen van die lakentjes tussen de planten door. Ik zie die spinsel regelmatig hangen, maar de elfjes verstoppen zich voor me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Maar u bent dan ook geen kabouter. U bent een mensenkind. En daar moet men steeds voor uitkijken volgens de elfenmoraal.
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ons dan nu bidden tot de kabouterkes, met de woorden die Katastroof ons gegeven hebben:
As ek lig te maffe in et midde van de nacht dan kome de kabouterkes, ze komen onverwacht ze stoppe al men sokke en ze doeng veur maa de was derna sloage z'al maan ete in un kas lekker hmmmm njam njam lekker hmm Ze zitte oan m'n flesse en ze auwen een orgie ze smossen in m'n schuive en soems doeng ze der pipie en zeng kik mijn kapotjes kwijt dan denk ek al spontoan da ebbe de kabouterkes vannacht gedoan hhhmmmmmmmm plezant é hahahaa goed é, goed é hahaha... En zeng ze goe gezind op maa dan brenge ze un lief en ak er mee geslaape em dan krijg ek er e nief Rita Boeilaert of Bo Derrek die vingkik altijd faan mor woroem moet et zo dikwels Ludgard Simoens zaan hahahahhaha hahahaha hohohoho hoehoehoe hehehehe ...
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 oktober 2008 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() En als "heilige" drank stel ik McChouffe voor:
![]()
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 9 oktober 2008 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 oktober 2008 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me af hoe lang het gaat duren wanneer er een afsplitsing in het kaboutergeloof komt. Ik zie het sectarisch geweld tussen de kaboutergelovigen en gnoom-isten al voor me
![]()
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Blijkbaar hebben de neo-nazistische atheïsten af en toe eens een pure haat-"discussie" nodig om hun ellenlange frustratie kwijt te raken. Doe maar eens goed jullie best en toon eens hoe oppervlakkig en onverdraagzaam de bende is. Zolang jullie God loochenen zal men ook nooit tevreden zijn (H. Pastoor van Ars).
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik ben blij dat U zelf wil bewijzen, in Uw eigen spam-thread, hoe kinderachtig U zelf wel bent.
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De neonazistische communisten die in een kapitalistisch complot zitten om via de evolutietheorie aan te tonen hoe de aarde en haar inwoners zijn ontstaan, zitten er overigens radicaal naast. De aarde is gecreëerd door een hogere intelligentie, de grote Vader Pinnemuts. De bewijzen zijn onweerlegbaar, en nu nog vinden we offerplaatsen en gebedsoorden terug die gewijd zijn aan Vader Pinnemuts:
![]() http://www.famsi.org/pipermail/aztla...il/002616.html Wanneer de dag des oordeels komt, en je geen lange witte baard hebt, eindig je in de hel waar je je dag in dag uit non-stop moet scheren met een bot scheermes.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Men moet zijn geloof altijd serieus nemen. Oók in kabouterland doet men dit.
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel leden moet je hebben om voor subsidies te kunnen gaan? Aan welke voorwaarden moet voldaan zijn om een 'erkende' godsdienst te zijn? Of is het kaboutergeloof atypisch in zijn ambities?
Ik heb trouwens nog nooit een kabouter gezien tenzij op afbeeldingen. Een goed begin. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 oktober 2008 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Is Plopsaland geschikt als wereldcentrum van het kaboutergeloof? Ik zie de duizenden pelgrims al, de hotdogkramen, de kraampjes met pinmutsen, de reliekwieën...
Voorwaar, er zal voor de middenstand een flink stuivertje aan te verdienen zijn!
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
![]() |
![]() |