![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beloven om op de CD&V te stemmen. Aan dit tsjevisme kan zelfs een Wouter Beke niet tippen. Nota. Dit is bijna mijn 1250ste bericht. Feeststemming dus en vandaar dat - wijl de Veuve Clciquot knalt op de achtergrond - ik het me durfde permiteren om voor de 2de keer op dit forum het infame T-woord te gebruiken. Op naar de 1500. Ik kan haast niet wachten om een orgastisch T, T, T ! op de cybersphere los te laten. Wouter Beke is een T! Pol Van den Driessche is een T! Hilde Crevits is een T! Hendrik Bogaert en Paul Breyne zijn T! Allemaal zijn ze T! enkel Yves Leterme is 't premier Santé.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 oktober 2008 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Brussel is al groter dan de 19, jongens, en dan heb ik het niet alleen over de faciliteitengemeenten. Zelfs Zaventem maakt deel uit van het Brusselse stadsgebied, en delen van Meise, Asse of St-Pieters-Leeuw.
Voor mij hoeft de taalgrens noch de gewestgrens daarvoor te verschuiven, maar hou er ajb wel rekening mee dat ze niet overeenkomen met de stedelijke werkelijkheid.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenmaal Brussel de hoofdstad van Vlaanderen is, kan er gerust over een uitbreiding gepraat worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dan toch voor een wit blad papier zitten stel ik voor dat de uitbreiding van Brussel een ruil wordt.
De volgende gemeenten worden van Brussel naar Vlaanderen overgedragen : Stad Brussel Schaarbeek Etterbeek Elsene Sint-Gillis Anderlecht Sint-Jans-Molenbeek Koekelberg Sint-Agatha-Berchem Ganshoren Jette Evere Sint-Pieters-Woluwe Oudergem Watermaal-Bosvoorde Ukkel Vorst Sint-Lambrechts-Woluwe Sint-Joost-ten-Node In ruil worden dan de volgende gemeenten aan Brussel gegeven : Beauvechain Braine-l'Alleud Braine-le-Château Chastre Chaumont-Gistoux Court-Saint-Étienne Genappe Grez-Doiceau Hélécine Incourt Ittre Jodoigne La Hulpe Lasne Mont-Saint-Guibert Nivelles Orp-Jauche Ottignies-Louvain-la-Neuve Perwez Ramillies Rebecq Rixensart Tubize Villers-la-Ville Walhain Waterloo Wavre Dus Brussel geeft 19 gemeenten af maar wint er 27 en is volledig verbonden met Wallonië. Vlaanderen kiest natuurlijk wel een nieuwe hoofdstad. Laatst gewijzigd door Zucht : 8 oktober 2008 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik stem dan blanco.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je ziet, we hebben wel nog wat marge.
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai, dan gaan ze verschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk het is heel simpel hoor, territoriale uitbreiding van Brussel mag opgevat worden als een oorlogsverklaring, daar zijn talloze historische precedenten voor.
Vlaanderen mag dus ook op gepaste wijze reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat artikel een paar keer gelezen. De uitbreiding van Brussel zal wel aangekaart worden, maar help eens even, ik zie niet meteen ergens iets staan waaruit blijkt dat er een beslissing is genomen? Misschien kijk ik erover he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat er ook niet in. Dat is wat tromgeroffel van Le Soir om de fransdolle lezers gerust te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Even erg zou ik de verkapte vorm van uitbreiding vinden door de franse gemeenschap initiatiefrecht te geven in delen van vlaams Brabant . Ook dit komt er niet want garant voor eeuwig getouwtrek . Zelfs België heeft belang bij duidelijke lijnen ... Wat ik wel mogelijk acht en zelfs voorstander van ben : is een grensoverschrijdend samenwerkingsverband rond Brussel met respect voor ieders eigenheid en territorium (zoals de Eurometropool Rijsel-Kortrijk-Doornik , en Maastricht-Hasselt-Aken ). Waarom niet een Eurometropool Brussel -Leuven , met eventueel Waver of Nijvel?
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 9 oktober 2008 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou me alleszins heel sterk lijken...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |