![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zijn het de homoseksuelen die zich moeten aanpassen aan de gevoeligheden binnen een andere cultuur en er dus voor moeten zorgen geen enkel uiterlijk vertoon van hun geaardheid ten berde te brengen en dus moeten verhuizen uit bepaalde wijken ? Of is het de andere cultuur die zich moet aanpassen en, compleet tegen al hun vaststaande godsdienstige principes, verdraagzaam dienen te zijn t.a.v. homoseksuelen ? Indien u voor het eerste kiest, bent u homofoob en dus fascist. Indien u voor het tweede kiest, bent u islamofoob en dus fascist. Leve de vrijheid van keuze binnen de politiek correcte maatschappij ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik recent een homopaar hoorde vertellen dat ze een huis hadden gekocht in een "verrijkte" buurt, zagen ze natuurlijk dat ik op slag mijn voorhoofd fronste... (ik dacht idd. "oei! als dat maar goed afloopt"). Meteen kreeg ik een vuile verwijtende blik toegegooid van: gij vuile vlaamsblokse racist! het is LEUK om in een verrijkte buurt te gaan wonen. OK. ik heb verder maar gezwegen. Ze hadden het huis toch al gekocht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 oktober 2008 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Iemand met de dood bedreigen is strafbaar.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Dit uiteraard onder voorbehoud dat alles wat in een krant staat ook waargebeurd is natuurlijk, waaraan wel eens getwijfeld kan worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als iemand die in mijn huis te gast is, zijn wetten begint te stellen aangaande de wijze waarop ik mijn huishouden run, dan zal die als de wiedeweerga terug op straat staan. Niemand hoeft het immers eens te zijn met de wijze waarop ik verkies mijn huishouden in te richten, maar het elementair fatsoen gebiedt dat men die keuze aanvaardt en respecteert. Zoniet: opgesodemieterd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar als ik de aard van de berichten bekijk die door GV opgstart worden, in combinatie met zijn persoonlijke commentaar en de bijbehorende VB-avatar, vind ik het er allemaal nogal vrij dik opliggen. Iets té dik zelfs naar mijn mening. Ik denk persoonlijk dan ook dat GV zich eerder probeert voor te doen als een VB'er dan dat hij er effectief één is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 'onze' cultuur is er meer begrip voor en een grotere aanvaarding van homoseksuelen gekomen, en dat vind ik persoonlijk een zeer goede zaak. Homoseksuelen hoeven zich wat mij betreft dus allerminst te schamen voor hun geaardheid en zijn net zo vrij als ik dat zelf ook ben om hun leven binnen het kader van de bestaande wetgeving naar eigen goeddunken te leiden. Ze mogen, net als ik zelf trouwens, er eveneens naar streven de wetgeving volgens hun inzichten te veranderen, zolang ze daarbij de regels van het spel respecteren. In 'onze' cultuur is er (gelukkig) ook plaats voor 'andersgelovigen' die respect kunnen opbrengen voor de bestaande wetgeving. Eenieder die zich aan de regels van het spel kan en wil houden heeft dus het recht zijn leven naar eigen goeddunken te leiden, en ja, ook te streven naar eventuele aanpassing van de wetgeving (op voorwaarde dus dat dat streven gebeurt op een voor 'onze' samenleving aanvaardbare, voorlopig dus nog steeds 'democratische' manier). Als 'vaststaande principes' het iemand werkelijk onmogelijk maken behoorlijk te functioneren binnen 'onze' samenleving, dan lijkt het me logisch dat die iemand (vrijwillig of zo nodig gedwongen) elders gaat zoeken. Ik zie niet in wat daar 'islamofoob' of 'fascistisch' aan zou zijn, maar misschien kan u mij wel van dat idee afhelpen. Ik zou zeggen: weest welkom. Ik zou het overigens best wel OK vinden, mocht 'onze' samenleving een ernstige inspanning doen om de 'principiëlen' te helpen bij het vinden van een voor hen 'ideale' samenleving, al was het maar door het ter beschikking stellen van duidelijke informatie (desnoods via GPS ![]() vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Trouwens in Vlaanderen worden holebi's beter aanvaard dan in Wallonië.
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gebeurt vrij vaak...drie straten verder woonde een lesbisch koppel.Toen de Turkse huisbaas dit doorhad werden ze opgezegd met de verklaring dat hij niemand onder zijn dak kon laten wonen die zondigde tegen de koran.
De Antwerpse homowereld loopt vol moslims uit andere steden die hier hun dubbelleven leiden.Sommigen zijn noodgedwongen getrouwd binnen een gearrangeerd huwelijk. Hun geaardheid is zo taboe dat 'uit de kast komen' geen optie is omdat ze dan dreigen verstoten te worden. Niemand maakt zich hier druk over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door alice
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |