![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Plastiek is voornamelijk gefabriceerd uit aardolie. Het CO2 dat daarbij vrijkomt, voegt 'extra' CO2 aan de atmosfeer toe, dwz. CO2 dat miljoenen jaren geleden in de aarde werd gestopt. Bovendien zitten er in plastiek vaak ook nog delen giftig materiaal (cadmium?), meer dan in lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Omdat je die takjes moet meegeven met de voorziene ophaling voor tuin- en keukenafval. Je schoonmoeder niet.
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 oktober 2008 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() In plaats van het gebruik van non-renewable aardgas in een crematorium gebruiken Hindus renewable brandstof: hout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Overbuur is een koppensneller van oorsprong,die wil nu ook dat sommige koppen gekookt worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tibetaanse inwoners van Vlaanderen die hun overledenen tot in de Ardense " bergen " vervoeren ? Zullen de raven volstaan voor het verorberen van de lijken, of moet Groen! nu ook nog gieren invoeren vanuit de Himalaya ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze methode komt dus niet in aanmerking Bij openluchtverbrandingen kan dat miss wel een probleem zijn voor luchtvervuiling en oppervlaktewatervervuiling. Maar zolang daar geen onderzoek naar is gedaan kan men daar moeilijk iets over zeggen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb zo'n flauw vermoeden dat er toch wel al onderzoek is gebeurd naar het verschil in uitstoot en luchtvervuiling in geval een lijk op een stapeltje hout in openlucht wordt verbrand, dan in geval een lijk in een speciaal daartoe ontworpen zeer hete oven met de aangepaste schouwen wordt verbrand. Het punt van die engelse hindoes ging hem er net over dat indien je in een oven wordt verbrand, je geest niet open en vrij naar buiten kan, zodat die kan reïncarneren. Ik veronderstel dat we binnenkort de crematie-ovens naar het concept van de pyramides zullen moeten bouwen met de nodige luchtschachten om de geesten van de gecremeerden naar Sirius te laten ontsnappen . En dan hebben we inderdaad nog de andere culturen (de heilige begraafplaatsen van de indianen, de zoroasters die hun lijken op torens moeten gaan leggen om te rotten (lijkt alvast op mekaar), de inuits.... (iemand énig idee? dat is precies een zéér goed bewaard geheim ginds in dat vriesgedoe... zouden ze? - honger enzo?). Heel dat monotheistisch woestijngedoe (waarbij het doodnormaal was dat men de overledenen in de superdroge woestijngrond begroef (wat men nog doet met de vrouwen in Saoudi trouwens, die krijgen ook geen steentje, niks, gewoon floeps het zand in) maar hier in onze streken was dat nu ook niet bepaald dé juiste gezonde manier denk ik, gezien de vervuiling van het grondwater lijken me die begraafheuvels die ze vroeger hadden een pak INTELLIGENTER!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien het onderzoek negatief is moeten de hindoe's naar een alternatief zoeken. Een klein deurtje van de oven laten open staan ofzo................. Ps: Een Tumulus had geen hygiënische reden hoor. Grondwatervervuiling is daar net hetzelfde als bij gewoon in de grond stoppen. Lijken worden namelijk vloeibaar na een tijd. Het meest hygienische blijft nog steeds verbranding waarbij in een oven de beste is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het verheugt met dat S(a)tanneke verdomd zijn professionele kennis eens eindelijk tentoonspreidt.
over die tumulus weet ik het niet zo goed hoor: volgens mij worden de schadelijke stoffen langzamer doorgesijpeld tot op het waterniveau. Net zoals in een oven met schouw de schadelijke stoffen ook hogerop worden geloosd, met meer verspreiding als gevolg. Maar ik ga gewoon de Schelde laten bevuilen, tenzij ze me in een eeuwigdurende tumulus willen duwen ... maar dat mogen wij niet hé? daarvoor moet je hindu, muslim, brahmaan, of weetikveel zijn zeker? Kan je je trouwens laten bekeren na je dood om de juiste begraving cultureel te mogen afdwingen? allemaal interessante vragen toch? En dat ze niet afkomen dat ik niet op z'n brahamanaistisch mag begraven worden omdat ik tijdens mijn leven atheist was hé! het gaat over het EEUWIGDURENDE leven toch hé? gatver, ik had filosofie moeten studeren! Ik had ze nogal eens kunnen bezighouden. ---------------- ff editen: mijn materialistische aard komt boven. Zouden er prijsverschillen zijn per "religie"? Kan men zich dan "per goedkoopste religie" laten verdwijnen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Hindoeïsme is met zijn kastesnysteem bijzonder intolerant tov mensen die tot de laagste kaste behoren.
Ik vrees dat ook deze godsdient zich niet aan onze waarde en normen kan aanpassen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hindoe%C3%AFsme |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tja, das 't ergste wat er kan gebeuren als ze je schoonmoeder opsteken. Alst maar nie tegen mij is... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Meen je dat echt? Komaan, dat zou toch erg zijn! En de niet-moslims mogen dat natuurlijk niet? Ik dacht dat de lichamen van de christenen ook intact moesten blijven voor de wederopstanding? (jaja, ik weet dat die vergaan, maar ik bedoel dus dat ze ook een eeuwig graf nodig hebben.) En ik persoonlijk zal er tegen opzien als het graf van mijn grootouders binnen de zoveel jaar plaats moet maken voor een ander. (al zie ik er de noodzaak wel van in hoor). Gelukkig bestaat er crematie!
Mja, die Hindoes toch. En wat als straks de Parsi ook hun manier van begraven willen? Die werpen hun doden voor de vogels. Mja, de kraaien en mussen zullen er blij mee zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() "En wat als straks de Parsi ook hun manier van begraven willen? Die werpen hun doden voor de vogels. Mja, de kraaien en mussen zullen er blij mee zijn."
De Parsi zijn geen arme groep. Die transporteren hun doden naar het thuisland waar ze volgens de juiste rites verzorgd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mmm...
hindoeïsme...