![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nu spetterender dan vroeger aan seks ?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was de vraag niet.
Welk huwelijk dat nu op springen staat heeft een spetterend seksleven? Waarom zouden dan vroegere huwelijken die net niet ontbonden werden (voor het geld, de kerk, de kinderen) wèl een spetterend seksleven hebben gehad? manlief ging gewoon bij zijn minnares en vrouwlief kon het doen met de knecht desnoods.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een goed liefdesleven kan je zowel met spetterende seks verder als zelfs zonder seks desnoods. Met enkel een seksleven daarentegen? Toch iets om over na te denken hoop ik.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de stelling was niet: vroeger zagen ze mekaar véél liever want ze bleven heel hun leven bij mekaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steek hem er gewoon in en zwijg.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 oktober 2008 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "vaginaal verwoest"
*kots* van zo'n termen krijg ik spontaan een seksuele burn-out.