![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie zou jouw stem krijgen? | |||
Obama |
![]() ![]() ![]() |
68 | 69,39% |
McCain |
![]() ![]() ![]() |
30 | 30,61% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k weet niet, maar dat is voor mij het belangrijkste punt om zeker niet voor mccain te kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() McCain for president.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin gast,zij heeft haar dochter niet goed opgevoed,en deze dame moet mede leiding geven over één der grootste natie's ter Wereld,schande ja
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 oktober 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aangezien McCain tot 100% van zijn reclamespots 'negatief' zijn en uit niet meer bestaan dan het zwartmaken (haha) van de tegenstander, lijkt hij zelf ook niet te weten waarom mensen op hem zouden moeten stemmen, anders zou hij wel een programma proberen aan de man brengen ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, als morgen mijn zoon of dochter een moord pleeg, ben ik niet verantwoordelijk voor hun daden. De schuld verlegt zich niet naar een eerdere generatie. Of denkt u dat we Dutroux' vader of moeder aansprakelijk moeten stellen voor Dutroux' gruweldaden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals reeds gezegd is mijn hoofdreden om voor de republikeinen te kiezen de ethische standpunten van Palin. McCain trekt mijn niet onmiddellijk veel aan, maar ik kan mij wel vinden in zijn standpunten over vaderlandslievendheid en nationale trots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat geen enkele kandidaat de Amerikaanse aanwezigheid in Irak nog al te lang wil trekken. Daarvoor is heel de Amerikaanse publieke opinie een beetje teveel gedraaid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik heb trouwens voor de open poll gekozen omdat we dan meteen zien wie waar staat. Als je niet wil dat jouw keuze zichtbaar wordt stem je maar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar heeft zij het dan niet zien aankomen dat haar dochter gewild zwanger is gemaakt,of was zij als moeder niet aanwezig? Zij moet nu Amarika ervan overtuigen dat abortus(waar ik zelf erg tegen ben) fout is bv...... ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooral over McCain's standpunten inzake Rusland maak ik me zorgen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 25 oktober 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeg me eens, hoe weet u of Palin heeft zien aankomen wat haar dochter wou? Was u een deel van het gezin? Heeft u Palin hierover gesproken? Ik denk het niet. Uw oordeel is niet alleen lichtzinnig, maar ook getuigend van een grote vooringenomenheid. Bij u moet barbertje hangen, wat er ook gebeurt. Bij mijn weten heeft Palins dochter niet tot abortus besloten. Dus, wat komt u hier mee aanzetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We staan voor de uitdaging van ons leven ivm de economie,en wat lees en zie ik nu allemaal rond McCain? ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 oktober 2008 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk verifieerbaar feit ontkent JVDB dan volgens jou? Jouw mening over een debat of een reclamespotje is slechts jouw mening, en daar stopt het.
|
![]() |
![]() |