Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2004, 22:03   #21
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Ah, die zijn maar wat bijkomstige problemen van de multiculturele samenleving. Eigenlijk is de integratie van allahtonen best geslaagd te noemen.
Oud 2 april 2004, 22:10   #22
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Het lijkt mij dat al dat cocoongedoe ons een murme generatie watjes heeft opgelevert dat totaal geen benul heeft van hoe ze met een bende op hol geslagen pubers moeten omgaan.

Toen ik als klein bazeke in schaarbeek rondliep hebben ze dat ook ooit eens gevraagd aan mijn mamzel. Die vertelde die mannen lachend dat ze beter hun zuster bleven neuken omdat zij wel eens zou kunnen bijten. Na een paar keren geven die straffe mannen van la bande des canifs het op en kunt ge rustig over 't straat rondlopen.

In de Brabantstraat uw aankopen doen bij hun ma en pa wilt ook wel eens helpen, dan pakt ge er gewoon de kerel die ge kent van tussen en vraagt hem of hij dat thuis ook mag doen van zijn pa, waar ge alle dagen aankopen doet.

And if all else fails kunt ge nog altijd gewoon doorwandelen en de volgende keer als gij met uw kameraden op stap zijt eens goeiedag gaan zeggen op den hoek van 't straat. Wij deden dat gewoonlijk door ene gast alleen te laten gaan die iets in den aard van: ta mere c'est fait baiser par un chameau, et ca ce voit a ta tronche. zei, om ze uit hun tent te lokken, waarna de zes anderen om den hoek komen gestapt. Dan is het op slag gedaan en kunt ge daar gerust mee samenleven.

Als ge natuurlijk gegeneerd blijft doorlopen zonder iets te doen, moet ge niet komen klagen dat ze u een nerd vinden, ge zijt er dan ook ene.

Testosteron en lagere klasses zullen er altijd zijn, of het nu marrokanen zijn of niet, ge moet gewoon leren om daarmee om te gaan.
ZO kortzichtig heb ik het nog niet dikwijls gevreten... dus omdat zij nog niet zo ver geëvolueerd zijn dat ze rede in plaats van vuisten gebruiken, moeten wij maar decaderen naar hun niveau? Allemaal bouwvakkers worden met mokers van vuisten en twintig agressieve vrienden! Neen!
Ik heb eventjes in het vet gezet waarom u zich nogal belachelijk maakt met uw commentaar.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 22:12   #23
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Geslaagt nee mislukt
Oud 2 april 2004, 22:54   #24
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij dat al dat cocoongedoe ons een murme generatie watjes heeft opgelevert dat totaal geen benul heeft van hoe ze met een bende op hol geslagen pubers moeten omgaan.

Toen ik als klein bazeke in schaarbeek rondliep hebben ze dat ook ooit eens gevraagd aan mijn mamzel. Die vertelde die mannen lachend dat ze beter hun zuster bleven neuken omdat zij wel eens zou kunnen bijten. Na een paar keren geven die straffe mannen van la bande des canifs het op en kunt ge rustig over 't straat rondlopen.

In de Brabantstraat uw aankopen doen bij hun ma en pa wilt ook wel eens helpen, dan pakt ge er gewoon de kerel die ge kent van tussen en vraagt hem of hij dat thuis ook mag doen van zijn pa, waar ge alle dagen aankopen doet.

And if all else fails kunt ge nog altijd gewoon doorwandelen en de volgende keer als gij met uw kameraden op stap zijt eens goeiedag gaan zeggen op den hoek van 't straat. Wij deden dat gewoonlijk door ene gast alleen te laten gaan die iets in den aard van: ta mere c'est fait baiser par un chameau, et ca ce voit a ta tronche. zei, om ze uit hun tent te lokken, waarna de zes anderen om den hoek komen gestapt. Dan is het op slag gedaan en kunt ge daar gerust mee samenleven.

Als ge natuurlijk gegeneerd blijft doorlopen zonder iets te doen, moet ge niet komen klagen dat ze u een nerd vinden, ge zijt er dan ook ene.

Testosteron en lagere klasses zullen er altijd zijn, of het nu marrokanen zijn of niet, ge moet gewoon leren om daarmee om te gaan.
we leven wel in 2004 , niet meer in ...
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 23:42   #25
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!

Is het niet om te huilen dat ik, in de hoofdstad van het land waar ik ben opgegroeid, waar mijn ouders en grootouders gewerkt en belastingen betaald hebben, door inwijkelingen scheef bekeken wordt -omdat ik mij in hun stadsdeel durf te begeven-? En dat ik best niet teveel scheef terugkijk of ik heb direkt goed wat ambras en wat lappen tegen mijne smoel? Dat ik op zo'n moment mag zijn wie of wat ik wil en dat ik dan door de macht van het getal nooit mijn gelijk zou halen?

Is het normaal dat ik met mijn -ongesluierd- vrouwke over 't straat loop en dat ze, in mijn bijzijn (seffes hier meer over) door drie Marokkanen in een BMW wordt uitgenodigd voor een partouze?
En het feit dat ze dat in mijn bijzijn doen, bewijst eens te meer waarom het écht gaat... In een oorlog worden verkrachtingen als oorlogswapen gebruikt, niet voor de sex of de kick, maar enkel om aan de vijand te laten zien dat de bezetter kan doen wat 'hij' wil, hij neukt zelfs de vrouwen van de overwonnene... Wat zijn superieure positie toont. De plaatselijke mannen zijn niet meer in staat om hun vrouwen te beschermen.
D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis.
(Iedereen die al eens in een echt gevecht verwikkeld was weet dat één tegen één al niet simpel is, als beide kloten aan het lijf hebben en zich niet laten doen. Maar om tegen drie kereltjes met wat lef ongeschonden uit de strijd te komen moet je toch van goede komaf zijn. En 'drie' is een zeer plausibel getal zenne, meestal heb je met meer af te rekenen)

Ik ben blij dat er af en toe nog flikken zijn, gasten die ondanks dat ze meer en meer door de wet aan handen en voeten gebonden worden, die dat Schorremorie het leven 's zuur maakt.
Want wat jij en het AEL daar op de Meir aan het doen waren, is enkel er toe werken dat het soort mensen waar ik het hierboven over had, zich nog sterker gaan voelen.

U gelooft waarschijnlijk nog in gelijkheid van ras, godsdienst, man en vrouw?
Wel, de vijand niet. Sommige mensen hebben heel andere plannen en vechten met wapens waar wij niet eens meer aan durven denken.
Open Uw ogen toch eens. Aub. Want het is nodig.
Kijk eens in de schooltjes. Onze kinderen vergaat het niet anders dan U en mij zenne. Als mijn zoontje op school een ruzietje heeft met een Marokkaantje, dan heeft hij ruzie met -bijna- heel de klas he!? En dan moet hij inbinden. Punt. Zo basic is het aan het worden zenne. En dat zijn niet enkel mijn kinderen he, ook die van collegae.
Op de scholen leren ze aan onze kinderen dat 'de inwijkelingen stelen, liegen en geweld gebruiken omdat Wij ze slecht hebben opgevangen...etc. Hun kinderen wordt geleerd dat ze beter, sterken en meer waard zijn dan wij, want wij zijn ongelovigen, les petits Belges, losbandig.
Nét daardoor komt het dat een kennis van mij, die leiding geeft op een speelplein, van Marokkaanse jongetjes van 5jaar moet aanhoren 'dat ze niet naar een vrouw luisteren'. En dat is geen éénmalig feit he, die neem ik niet eens op in de statistiek...

Europe what have they got to do to make you come alive?
What has happened to the heritage that once was yours and mine?
A capitalistic economy, the communists roam the streets.
Old people aren't safe outside, what solution do we seek?

Europe awake

We've got to wake up pretty soon, and take our nations back.
The race board, and the traitorous politicians should be sacked.
You can't turn on the TV because you know what you're gonna see,
either moaning immigrants, or the lying Cd&V.
Join the club van politiek incorrecten die het grondig beu zijn. Wat u hier aanhaalt, is mij en waarschijnlijk velen op dit forum en elders welbekend.

Het is vooral tijd dat de poitiek eens wakker wordt en de talrijke problemen die er met migranten zijn, onder ogen gaat willen zien en niet in naam van de multiculturele maatschappij onder de mat gaat vegen, zoals ze dat nu wel doet.

Het is ook tijd dat wij wakker worden en krachtig laten zien dat we de situatie zoals die nu is, niet meer aanvaarden en dat we niet om democratische en niet-gewelddadige acties verlegen zitten. Hoe dat precies zou kunnen gebeuren weet ik echter niet.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 23:46   #26
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Als wij telkens opnieuw dezelfde partijen in het parlement de meerderheid gunnen, dan gaan die toestanden alleen maar erger worden.

Het wordt hoog tijd om fervent te gaan kiezen!
Het wordt hoog tijd dat U allen als kiezers de duidelijkste der signalen geeft en de VLD, SPA, CD&V én Vlaams Blok links laat liggen en gaat kiezen voor de kleinen, dewelke wel goede ideeën hebben én die ook in de praktijk willen omzetten.

Voor ons houdt dat op dit gebied kort in: "In Rome, act like the Romans!"
Dat wil zeggen dat ze zich onverkort zullen moeten integreren en dat elke stap buiten de krijtlijnen eindigt op een vliegtuig naar huis!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 00:00   #27
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Lieve Beer,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Typ o Ik ben niet bang van de dood. Als ze mij doden zaliker al honderden mee genomen hebben
Jaja. Maar nu ga je beter slapen. Het is geen goed idee om nog te gaan surfen als je teveel gedronken of gerookt hebt.

Wiskunde nu. Denk toch eens na: in je GP heb je hoeveel, pakweg 10 patronen, toch ? Je hebt 10 zulke laders nodig voor 100 patronen (enig idee hoeveel je dat gaat kosten, als bijvraagje ?). En jij spreekt over honderden, dus dat is minstens 200, correct ?

In de veronderstelling dat al je kogels raak en uiteraard ook fataal voor de ontvanger (M/V) zijn, hoeveel tijd heb je nodig om dat allemaal te doen ?
Of heb je verzwegen dat je ook een paar defensieve granaten hebt ? Die zijn niet in de eerste plaats gemaakt om te doden, maar om buiten gevecht te stellen, naar het schijnt ?

Kan je eens invullen, de volgende waarden:

1) herladen van een lader: hoeveel seconden ?

2) wisselen van een lader: " " " " " " " " " " " " "

Hou je er bovendien ook rekening mee dat, naar het schijnt, de loop van je pistool wel eens zeer warm zou kunnen worden ?

Denk er toch nog maar eens over na, wil je ? Zoek je een vriendin die ze niet nafluiten, dan heb je alvast al een probleem minder ?

Voor een goede babbel... en slaapwel nu
Tarek Agliatelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 00:56   #28
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

ZO kortzichtig heb ik het nog niet dikwijls gevreten... dus omdat zij nog niet zo ver geëvolueerd zijn dat ze rede in plaats van vuisten gebruiken, moeten wij maar decaderen naar hun niveau? Allemaal bouwvakkers worden met mokers van vuisten en twintig agressieve vrienden! Neen!
Helemaal niet kortzichtig, you live in the hood, you live by the rules of the hood. Dat klinkt allemaal zwaar, in realiteit is het gewoon hoe je opgroeit in Schaarbeek, om de paar jaar moet je je daar eens laten gelden opdat ze je gerust zouden laten. Ge wordt dat gewoon, en daar is niets barbaars aan.
Oud 3 april 2004, 01:01   #29
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Wel, we hebben twee opties:
- Massaal stemmen voor Vlaams Blok
- Een organisatie oprichten die het probleem zelf oplost, met gebruik van de nodige middelen.
Combinatie van beide is ook toegestaan.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 01:46   #30
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

TomB en Dies :

Nee, sorry hoor, maar daar kan ik niet mee leven. Dit is nog altijd ons land, onze wetten, en die hebben ze maar na te leven, en NIET ons te dwingen ons te verlagen tot hun bende tegen bende niveau!

Wij zijn geëvolueerd tot een samenleving waarin geweld NIET aanvaard wordt. Als de Turkjes en Marokkaantjes daar niet mee om kunnen, dat ze terug gaan en ginder de beest uithangen.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 02:26   #31
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Als wij telkens opnieuw dezelfde partijen in het parlement de meerderheid gunnen, dan gaan die toestanden alleen maar erger worden.

Het wordt hoog tijd om fervent te gaan kiezen!
Het wordt hoog tijd dat U allen als kiezers de duidelijkste der signalen geeft en de VLD, SPA, CD&V én Vlaams Blok links laat liggen en gaat kiezen voor de kleinen, dewelke wel goede ideeën hebben én die ook in de praktijk willen omzetten.

Voor ons houdt dat op dit gebied kort in: "In Rome, act like the Romans!"
Dat wil zeggen dat ze zich onverkort zullen moeten integreren en dat elke stap buiten de krijtlijnen eindigt op een vliegtuig naar huis!
waarom hou je dan het VB eruit ??? dat is nu net een partij met ballen , in antwerpen wonen en zo publiekelijk praten daarover , da durft ook ni iedereen.
Oud 3 april 2004, 02:33   #32
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Wel, we hebben twee opties:
- Massaal stemmen voor Vlaams Blok
- Een organisatie oprichten die het probleem zelf oplost, met gebruik van de nodige middelen.
Combinatie van beide is ook toegestaan.
Idd , wij zouden dezelfde methodes moeten toepassen, maar dan worden we racist genoemd als we allemaal op de allochtoon gaan meppen als er 2 vechten. Kunt ge die ook nog goe gaan betalen en meneer lacht zich dood. Maarja , ne mens moet iets overhebbe voor zijn vrijheid

At dawn we'll stand up and fight for our freedom.

PS : een goeie oplossing zou al zijn om dat gangsta-cultuurtje beginnen te verbieden. ze zijn ne meter hoog en doen zich al voor of ze 20 zijn, beledigen u en uw moeder en als ze dan een paar meppen krijgen gaan ze grote broer halen , ondertussen is den deze dan wel al door

Tip voor fietsers die last hebben van allochtone wegversperrers onder kanaalbruggen : installeer een ossenstuur , bijzonder effectief in de maagstreek. U hebt voortaan vrije doorgang.
Oud 3 april 2004, 02:55   #33
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

oei, oei, maak me eens bang, wat is 't testorongehalte weer hoog
het zwart blok voelt verkiezingen naderen....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 08:01   #34
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Helemaal niet kortzichtig, you live in the hood, you live by the rules of the hood. Dat klinkt allemaal zwaar, in realiteit is het gewoon hoe je opgroeit in Schaarbeek, om de paar jaar moet je je daar eens laten gelden opdat ze je gerust zouden laten. Ge wordt dat gewoon, en daar is niets barbaars aan.
En wie niet in the hood leeft, heeft er niets te zoeken.

En als je een meisje bent, of een nerd, of een fysiek gehandicapte of een bejaarde of in het algemeen iemand met minder geldingsdrang of niet erg goed in zelfverdediging: wat loop je dan op straat te doen? In je kot! Of braaf vragen aan the boys of the hood of je misschien eens vijf minuutjes je kop mag buitensteken.

Het minste wat je kunt zeggen, TomB is dat je consequent bent: of het om de economie gaat of de straat, het recht van de sterkste geldt. Barbaars? In mijn ogen wel.
Oud 3 april 2004, 09:30   #35
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Welkom op dit forum TypO.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 09:39   #36
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
TomB en Dies :

Nee, sorry hoor, maar daar kan ik niet mee leven. Dit is nog altijd ons land, onze wetten, en die hebben ze maar na te leven, en NIET ons te dwingen ons te verlagen tot hun bende tegen bende niveau!

Wij zijn geëvolueerd tot een samenleving waarin geweld NIET aanvaard wordt. Als de Turkjes en Marokkaantjes daar niet mee om kunnen, dat ze terug gaan en ginder de beest uithangen.
We zijn geëvolueerd naar een samenleving waarin geweld binnenkort de ENIGE oplossing is.

Dank u politiekers en andere slapjanussen.
Oud 3 april 2004, 10:05   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De multiculturele verrijking bestaat er dus in dat ik en mijn dochters niet meer normaal over straten mogen lopen zonder iets te doen (dan zijn we "gegeneerde nerds"), maar dat WIJ ons moeten aanpassen en integreren in de superieure cultuur van barbaarse geitenneukers die het normaal vinden om vrouwen lastig te vallen, uit te schelden of lekker te verkrachten ("zelfs al is ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven" - zei Mohamed).
WIJ? die geleerd hebben om op een vreedzame manier rond te lopen, geen tekenen van agressie te tonen, zouden dus volgens TomB van dit principe moeten afstappen om laag bij de grondse en brutale praat te gaan verkopen aan de superieure barbaarse pubertjes?
Of is het ondertussen al noodzakelijk om ons te laten begeleiden door mannelijke bodyguards terwijl we onszelf best hullen in een of andere donsovertrek?
Als ik TomB zijn commentaar lees, zou d�*t misschien de betere "nieuwe" houding zijn die we ons hier moeten aanmeten.
De volgende stap zou dan het betalen van een extra "beschermingspremie" kunnen zijn, best opzijstappen (en dat doen we toch al?) als de superieure barbaren je pad kruisen.
Voorrang verlenen bij het aanwerven van personeel aan deze superieure club van moslims is eveneens een "must" ondertussen.
Uitzonderderlijke bouwvergunningen verlenen zodat hun minaretten boven de hier reeds eeuwen bestaande kerktorens kunnen uitrijzen.
Duidelijk onderscheiden kleding dragen.....
Geen uiterlijke tekenen van oude hier bestaande gebruiken of rituelen meer vertonen (zoals vb. het weghalen van kerststallekes op openbare plaatsen).....

Enfin, voor verdere informatie:

Rights of Non-Muslims
in an
Islamic State

TomB heeft het blijkbaar al goed begrepen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 10:23   #38
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat TomB hier schreef is eigenlijk maar van toepassing op een beperkte periode. Immers, 40 jaar geleden waren er in Schaarbeek en elders hier 0,0 Turken of Marokkanen.

Ondertussen hebben ze bijna alle volkswijken van Brussel, Antwerpen, etc. ingepalmd. Nu wonen daar praktisch ook geen autochtone (jongeren) meer.

Waar hij het over heeft is die overgangsperiode van misschien 10 jaar, toen er in die wijken nog én jonge allochtonen én jonge autochtonen leefden. Toen hij jong was en die gasten allemaal persoonlijk kende.

Kom je nu in zo'n wijk dan moet je niet rekenen op hulp van autochtonen als het er op aan komt want al wat daar nog woont aan autochtonen zijn wat arme ouderlingen die geen geld hebben om er weg te trekken of een paar halfgare groenen. Veel hulp zul je daar niet aan hebben.

TomB geeft de moslims graag slaag vandaag. Maar het liefst laat hij dat dan doen door soldaatjes die hij persoonlijk niet kent in een ver land waar hij zelf geen voet zal zetten. Daar moeten ze dan hun leven laten voor zijn profijtjes.
Oud 3 april 2004, 10:56   #39
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
TomB en Dies :

We zijn geëvolueerd naar een samenleving waarin geweld binnenkort de ENIGE oplossing is.

Dank u politiekers en andere slapjanussen.
Tja, de hoofdverantwoordelijken zijn inderdaad de hufters van dit (en het vorige) politiek regime. Zij doen zich voor als 'verdraagzaam', 'breeddenkend' en 'solidair', maar het zijn in werkelijkheid laffe zakkenvullers.
Zij hebben toegelaten dat onze samenleving in een richting gaat evolueren waarin weeral de onschuldigen samen met de schuldigen zullen aangepakt worden.
De Marokkaanse gemeenschap heeft alle reden om zeer ongerust te worden. Ze moeten maar zelf beginnen om hun eigen kaf van het koren te scheiden.
Als zij hun zonen niet de baas kunnen of willen zijn, dan zullen anderen dat voor hen wel doen, maar dan op dezelfde barbaarse 'oog-om-oog' methode die nu het leven in het Midden-Oosten bepaalt...

We gaan echt plezante tijden tegemoet, mensen!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 11:13   #40
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
oei, oei, maak me eens bang, wat is 't testorongehalte weer hoog
het zwart blok voelt verkiezingen naderen....
Dat het testosterongehalte van Marrokaans crapuul altijd hoog is, daar hebt je nooit problemen mee.

Een islamitisch regime dat zich kenmerkt door achterlijkheid, geweld tegen vrouwen, platvloers macho-gedoe is volgens Filosoof natuurlijk 10.000 keer verkieslijker dan de verkiezingsopmars van het Blok.

Aan het eerste hou je hooguit enkele gebroken ribben, blauwe ogen, groepsverkrachtingen of eremoorden over, een akkefietje dus. Aan het tweede acuut maagzuur en verzuring. Kan je nagaan hoe erg dat wel niet is !
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be