![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!
Is het niet om te huilen dat ik, in de hoofdstad van het land waar ik ben opgegroeid, waar mijn ouders en grootouders gewerkt en belastingen betaald hebben, door inwijkelingen scheef bekeken wordt -omdat ik mij in hun stadsdeel durf te begeven-? En dat ik best niet teveel scheef terugkijk of ik heb direkt goed wat ambras en wat lappen tegen mijne smoel? Dat ik op zo'n moment mag zijn wie of wat ik wil en dat ik dan door de macht van het getal nooit mijn gelijk zou halen? Is het normaal dat ik met mijn -ongesluierd- vrouwke over 't straat loop en dat ze, in mijn bijzijn (seffes hier meer over) door drie Marokkanen in een BMW wordt uitgenodigd voor een partouze? En het feit dat ze dat in mijn bijzijn doen, bewijst eens te meer waarom het écht gaat... In een oorlog worden verkrachtingen als oorlogswapen gebruikt, niet voor de sex of de kick, maar enkel om aan de vijand te laten zien dat de bezetter kan doen wat 'hij' wil, hij neukt zelfs de vrouwen van de overwonnene... Wat zijn superieure positie toont. De plaatselijke mannen zijn niet meer in staat om hun vrouwen te beschermen. D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis. (Iedereen die al eens in een echt gevecht verwikkeld was weet dat één tegen één al niet simpel is, als beide kloten aan het lijf hebben en zich niet laten doen. Maar om tegen drie kereltjes met wat lef ongeschonden uit de strijd te komen moet je toch van goede komaf zijn. En 'drie' is een zeer plausibel getal zenne, meestal heb je met meer af te rekenen) Ik ben blij dat er af en toe nog flikken zijn, gasten die ondanks dat ze meer en meer door de wet aan handen en voeten gebonden worden, die dat Schorremorie het leven 's zuur maakt. Want wat jij en het AEL daar op de Meir aan het doen waren, is enkel er toe werken dat het soort mensen waar ik het hierboven over had, zich nog sterker gaan voelen. U gelooft waarschijnlijk nog in gelijkheid van ras, godsdienst, man en vrouw? Wel, de vijand niet. Sommige mensen hebben heel andere plannen en vechten met wapens waar wij niet eens meer aan durven denken. Open Uw ogen toch eens. Aub. Want het is nodig. Kijk eens in de schooltjes. Onze kinderen vergaat het niet anders dan U en mij zenne. Als mijn zoontje op school een ruzietje heeft met een Marokkaantje, dan heeft hij ruzie met -bijna- heel de klas he!? En dan moet hij inbinden. Punt. Zo basic is het aan het worden zenne. En dat zijn niet enkel mijn kinderen he, ook die van collegae. Op de scholen leren ze aan onze kinderen dat 'de inwijkelingen stelen, liegen en geweld gebruiken omdat Wij ze slecht hebben opgevangen...etc. Hun kinderen wordt geleerd dat ze beter, sterken en meer waard zijn dan wij, want wij zijn ongelovigen, les petits Belges, losbandig. Nét daardoor komt het dat een kennis van mij, die leiding geeft op een speelplein, van Marokkaanse jongetjes van 5jaar moet aanhoren 'dat ze niet naar een vrouw luisteren'. En dat is geen éénmalig feit he, die neem ik niet eens op in de statistiek... Europe what have they got to do to make you come alive? What has happened to the heritage that once was yours and mine? A capitalistic economy, the communists roam the streets. Old people aren't safe outside, what solution do we seek? Europe awake We've got to wake up pretty soon, and take our nations back. The race board, and the traitorous politicians should be sacked. You can't turn on the TV because you know what you're gonna see, either moaning immigrants, or the lying Cd&V.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leve de Vijand
![]() Laten we iedereen maar snel "een swibbel voor dag en nacht" geven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die tekst was veel te lang om te lezen, maar heeft uw vrouw geen goesting in een partouze?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de dochter van een goeie vriend van mij ging dansen met één van haar vrienden, die, in tegenstelling tot haarzelf als afgestudeerd was, zag ze hem op een gegeven moment op enige afstand ineenzijgen onder een klap van een Marokkaan die een kop kleiner was dan hij. Er was niet eens een woordenwisseling aan voorafgegaan. De hele kaak van de jonge advokaat was vermorzeld en diende operatief hersteld te worden. Toch durfde de jongeman geen klacht neerleggen uit schrik voor de gevolgen voor zijn beginnende carriere.
Zijn vriendin werkt intussen voor de RVA waar ze, de door de regering de opgelegde, 'quota' voor allochtonen toepast. Goed mogelijk dus dat ze die Marokkaan ook nog positief zal moeten discrimineren mocht hij bij haar haar om een baantje komen. Laat de commentaar maar zitten. Ik weet immers al wat komen gaat. (Neen, de betrokkenen zijn geen van beiden Vlaams Blokkers. ![]()
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meisjes hebben gewoon zelf zin in dat soort 'partouzes'.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Bij verkrachtingen draait het trouwens altijd om macht en niet om het seksuele, volgens een experte die ik vorige week op televisie hoorde.
Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt mij dat al dat cocoongedoe ons een murme generatie watjes heeft opgelevert dat totaal geen benul heeft van hoe ze met een bende op hol geslagen pubers moeten omgaan.
Toen ik als klein bazeke in schaarbeek rondliep hebben ze dat ook ooit eens gevraagd aan mijn mamzel. Die vertelde die mannen lachend dat ze beter hun zuster bleven neuken omdat zij wel eens zou kunnen bijten. Na een paar keren geven die straffe mannen van la bande des canifs het op en kunt ge rustig over 't straat rondlopen. In de Brabantstraat uw aankopen doen bij hun ma en pa wilt ook wel eens helpen, dan pakt ge er gewoon de kerel die ge kent van tussen en vraagt hem of hij dat thuis ook mag doen van zijn pa, waar ge alle dagen aankopen doet. And if all else fails kunt ge nog altijd gewoon doorwandelen en de volgende keer als gij met uw kameraden op stap zijt eens goeiedag gaan zeggen op den hoek van 't straat. Wij deden dat gewoonlijk door ene gast alleen te laten gaan die iets in den aard van: ta mere c'est fait baiser par un chameau, et ca ce voit a ta tronche. zei, om ze uit hun tent te lokken, waarna de zes anderen om den hoek komen gestapt. Dan is het op slag gedaan en kunt ge daar gerust mee samenleven. Als ge natuurlijk gegeneerd blijft doorlopen zonder iets te doen, moet ge niet komen klagen dat ze u een nerd vinden, ge zijt er dan ook ene. Testosteron en lagere klasses zullen er altijd zijn, of het nu marrokanen zijn of niet, ge moet gewoon leren om daarmee om te gaan.
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hehe. Goed. Nagel met ne kop. Ben zeker gene nerd, heb er al wat met mijn veneinig rechts hoekske laten kennis maken. En mijn vrouwke is ook niet op haar mondje gevallen. Het probleem is echter dat wij, op onverwachte momenten nooit op steun kunnen rekenen en zij wel. Sad but True. Zij komen buiten en zien een Belg met een marokkaan vechten, éne die ze niet eens kennen, en het is dan "allen op den Belg!" Zonder vragen of uitleg. Als ge dan juist goed wat rammel hebt gehad langs alle kanten, en ge ziet auto's vol Marokkanen stoppen, om bijstand te komen leveren, zijt ge wel niet meer zo fier zenne. Den dag van vandaag heeft elke Belg schrik voor z'n job, justitie of processen van Pater Leman... Misschien verdienen we 't wel om onder en Taliban-regime te leven. Elk vvolk heeft namelijk de leiders die 't verdient, zegt men wel 's...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben wel fier want ik heb mijn broer 9mm bij mij tegen die makakken
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En thuis heb ik zo een pomp liggen voor hun
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Is al ver gekome he!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Men drijft ons zo ver
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb alles wat ge maar kunt denken hehe;
Felle Mechelse scheper, Kaukasische Herder, Browning GP, 4 jaar thai boxing en BJJ. Mij pakken ze niet. Maar ons wel. En onze levensstandaard. En ons land.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Trouwens Beer, schiet eens! Schiet!
en je zal zien.. Ze steken U in de bak! En daar zit ge tussen niks anders dan da soort. Ze zullen U graag zien komen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mij pakken ze ook niet maar de zwakkere wel. Maar wij zijn er klaar voor en ze zullen zwaar de rekening betalen
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Typ o Ik ben niet bang van de dood. Als ze mij doden zaliker al honderden mee genomen hebben
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() TomB
Citaat:
Citaat:
![]() PS ha, iets lager zie ik een volledige paragraaf testosteron van u ![]() ![]() nu begrijp ik u 8) I rest my case. |
||
![]() |
![]() |