![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Om dan binnen vier jaar buiten te vliegen. Als de democraten een grote overwinning behalen regeren ze zich sowieso kapot. Dan zitten de republikeinen in 2010 al terug in congress.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mark my words.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Obama is geen neger (echte zwarte) maar een kleurling of mulat. Enkel zijn grootmoeder aan vaderszijde was een negerin. De rest aan die kant zijn van Arabische afkomst (Oost-Afrika - wellicht ivoor- en slavenjagers). Aan moederszijde 100 % blank. Al bij al is hij 1/16 zwart. Enfin koffie met veel melk.
In Zuid-Afrika zou hij als kleurling geen kans maken. In de VS daarentegen is dit hoegenaamd geen punt. Het is een post-raciale samenleving. Hij zal beoordeeld worden naar zijn programma en de andere gebruikelijke politieke criteria.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 1 november 2008 om 03:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Peter VDM moet zijn lintje hebben, nietwaar, dat van marketeer heeft hij al, nu nog eentje van het koningshuis. Toen ik nog student was, kocht ik me af en toe De Standaard en ik had een krant onder de neus die aan onderzoek deed en kritisch was. Manu Ruys was gevreesd als commentator. Vandaag lees je er enkel nog belga artikels die ook in DM staan en wat BV's die eens gaan zorgen dat er ook een opinie-artikel is. Die auteurs die ofwel van Peter VDM afhankelijk zijn of BV's die via Bert Anciaux hun lunch moeten krijgen. Hetzelfde is gebeurd met de IJzerbedevaart... vroeger gingen politici er heen met een ei in hun.... mja. Nu gaan ze er fluitend naartoe want SP.a-Spirit heeft het boeltje er overgenomen en in plaats van een vlammende terechtwijzing moeten ze nu enkel nog een afrikaans muziekgroepje aanhoren. Ik ben al blij dat het internet nog bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() De Standaard was ooit nog christelijk en Vlaams. Nu vind ik geen van die twee elementen nog terug. Het is algemeen poco-links en Belgicistisch als wat.
|
![]() |
![]() |