![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor Piano is de aanwezigheid van figuren als Morel en vooral Jurgen Verstrepen een dikke streep door zijn rekening.
Als iemand als Verstrepen met zijn ervaring in de partijpolitiek tot de slotsom komt dat enkel het VB een eerlijk alternatief vormt voor de huidige politieke machthebbers dan bevestigt dit dat het VB ook bij de vroegere centrumkiezers van VLD, NVA en SP.A wervend is. Zelfs bij de "progressieve" intellectuelen. Er is een nieuwe dijkbreuk op komst... Dat is duidelijk ! Persoonlijk schrik ik van het feit dat het VB met onafhankelijke kandidaten uitpakt. Allicht een strategische keuze, maar toch... Ik hoop dat de onafhankelijken op de VB-lijst die nu van de partij een mandaat krijgen het vertrouwen van de VB-top niet beschamen en dat ze respect opbrengen voor de gewone militanten die de partij gedurende 25 jaar belangeloos opgebouwd hebben. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenandere, je bevestigt wat ik al zei in het tweede deel van je antwoord. Niks schrik, alleen een nuchtere vasttelling, dat er met het VB in de politiek helemaal NIKS gaat veranderen en het ipv 'Eigen Volk Eerst' snel 'Eigen Partij Eerst' zal worden. Dat 'het volk' er maar voor spek en bonen bijzit, en alleen wordt aangesproken als er naar de stembus moet gegaan worden. Is dat soms de 'grote ommekeer' waar jullie zoveel natte dromen van hebben? ![]()
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En hoe is die klacht afgelopen the piano?
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ik had reeds iets opgevangen door een statement van Jurgen zelf op het forum van PI op 15 januari 2004: Jurgen: "Beste piano, naar mijn sympathie heb je nog steeds het raden en gis je maar wat, ik weet goed genoeg dat je mij -en anderen- als extreemrechts wil afschilderen en je een officiële klacht aan je been hebt voor die laster en eerroof. Doe zo voort en het krijgt een nog groter juridisch staartje." Op 26 januari '04 ben ik verhoord geweest door de Politie van Zone Centrum (Antwerpen) en werd een PV opgesteld. Tot heden heb ik verder niks meer vernomen. Maar dat kan nog altijd natuurlijk, justitie maalt traag.
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() The piano laten we dan afwachten wat de uitspraak zal zijn,zoals de zaak die loopt in gent tegen het vlaams blok,men is onshuldig zo lang het niet bewezen is.
#27 | |
|
![]() Citaat:
En overstappen is ook een verkeerde term.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid van de Vlamingen is het trouwens eens met het VB-programma. Maar natuurlijk niet met de karikatuur die de piano en metser er van maken. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U bent vlug tevreden. In politieke taal noemen we dat een humoristisch zijsprongetje maken wanneer je met je mond vol tanden zit. |
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je het mij vraagt was de NVA dus teveel eisend bij de eerste gesprekken, en hebben ze bij de tweede gesprekken (aangespoord door de kiesdrempel uiteraard) genoegen genomen met de garanties die de CD&V voorop stelde (resoluties)
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() en waar blijft pisserke?
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Ten eerste zijn schoolreizen nooit of te nimmer verplicht. 2. Ten tweede kunnen de jongeren altijd gaan werken in de vakantie of weekend om die schoolreis te betalen. En als ze dit al doen, in plaats van het geld te spenderen aan "het consumptieartikel van de maand", zouden ze misschien dit geld kunnen spenderen aan hun algemene vorming. Ik herinner me dat ik voor mijn schoolreizen altijd heb gewerkt. Ik heb bv. de grindweg van Dhr. Baeten (voorzitter ijzerbedevaart) nog aangelegd om mijn reis naar Andalusia (toen 35.OOO bef) te kunnen betalen. Niet omdat mijn ouders dit niet konden betalen, maar omdat ik zou beseffen dat niets gratis was.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
BDW keurde dus eerst het Kartel af, en na de slechte peiling keurde hij hetzelfde Kartel goed. Stevaert heeft gelijk als hij de dure schoolreizen afkeurt. Onze maatschappij is al te veel verwend, men moet er de kinderen niet bij betrekken. |
||
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vanwaar dan de diabolisering van het Vlaams Blok? Groeien ze te snel en nemen ze kostbaar geld af van de "oude" partijen? |
|
![]() |