![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben niet gelukkig of ongelukkig,ik ben veroordeeld wegens RACISME waar ik zeer zwaar aan til Als jij Uw waarheden wil gaan zoeken in Uw belang doe het dan via privé fora's Dit is een openbaar forum en zal al dan niet zo beoordeeld worden !!!!!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De moderatie is hierover meer dan duidelijk geweest: er was een berisping voor discriminatie, niet voor racisme.
Gezien dit ondertussen reeds de vierde topic was over een gegeven waar reeds voldoende duidelijkheid over gegeven werd, is er een slotje op dit topic gekomen. |
![]() |