![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() [quote]Er zouden er gemiddeld maar 1/10 slagen, maar dat komt omdat ze er ook niet meer nodig hebben. En die dan slagen, daar zit dan nog zeker 2/3 rotzooi bij die er niet thuis hoort. Die gaan bij de politie voor de verkeerde redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om vervolgens dan ook bij de rotzooi te komen zitten. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 november 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar op het einde van de dag ligt er een mens dood, doodgeschoten "per ongeluk" door de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Agente doodgeschoten na kogelregen in Lot!
Bij de schietpartij in de Beerselse deelgemeente Lot zijn vanochtend minstens 20 kogels afgevuurd op twee agenten. Eén van hen, een 21-jarige vrouw, overleed ter plekke. Haar collega, een 27-jarige man, raakte zwaargewond. http://www.hln.be/hln/nl/957/home/ar...n-in-Lot.dhtml Zou dit ook "per ongeluk" geweest zijn! Misschien een paniekreactie geweest van de daders of zo. De agenten zijn wel niet in de rug geschoten geweest. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 november 2008 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() ik ben nog nooit "in de rug " geschoten door de politie.....
maareuhhhh.......... als de politie aan mij iets vraagt, dan loop ik niet weg natuurlijk....... ik heb niks op mijne kerfstok..... en zodoende heb ik ook géén reden om weg te lopen........... ik ben maar nen brave belastingbetaler, niks te verbergen, niks ambras maken... niks bang voor "menner de polies" ![]()
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Men kan zich bij de selectieproeven links voordoen om zo voorbij de psychologen te komen, maar het nadeel is wel dat men dan achteraf ook in een linkse mentaliteit moet gaan werken. Dus dat wilt zeggen een laks beleid waar weinig discipline en gezag heerst helaas. Veel denken nog steeds dat de meeste agenten rechts zijn, maar dit is niet meer zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ken persoonlijk geen rijkswachter die de éénmaking een goede zaak vond, integendeel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens nu nog. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 november 2008 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vrees dat het pas zal opgelost zijn als alle oud-rijkswachters met pensioen zijn. Vanaf dan is de politie een mietjes-korps en is het hek helemaal van de dam.
Laatst gewijzigd door Blaft : 8 november 2008 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Haha, er zijn er die ne rode kop krijgen, razend gewoon. Je weet wel, het soort paljaske dat nogaltijd die broek met dat rood biezeke draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 november 2008 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Idd, Ik ben benieuwd hoe ze dan de zware criminaliteit gaan bestrijden. Het is nu al vaak een fiasco. Misschien dan toch maar de para's inschakelen voor sommige opdrachten. Bijvoorbeeld de no-go zones gaan zuiveren.
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 november 2008 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In onze wildste dromen vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=kamiel spieces;3792082]
Citaat:
Ofwel zijn de selectieproeven niet goed, ofwel is maar 0,3 % geschikt en dan wilt ge de selectieproeven nog herzien. |
|
![]() |
![]() |