![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Die mensenrechten stellen ook dat je het rechy hebt op een avond discotheek zonder opgeblazen te worden door islamitische klootzakken.
Hier zit men weer meer in met de "rechten" van die 3 "dingen" dan de rechten van de 200+ mensen die ze zonder berouw hebben kapot gemaakt. Mijn enige spijt is dat ze niet op een zo lang en pijnlijk mogelijke wijze kapot gemaakt zijn. En over die maagden... Als ze mooi publikelijk hun stoffelijk overschot begraven omwikkeld met spek zal daar ook niet veel van in huis komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ooooowwww jeses! wat denk je van een varkens-sperm-farm? Waar ze de varkensberen dagelijks manueel hun sperma aftappen na een menselijke aftrekbeurt? oooooo.... d�*t lijkt me niet slecht. ------------------ Daarom mag ik nooit in zo'n jury zetelen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2008 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Ben zelf ook 100% tegen de doodstraf.
Achterhaald en barbaars, in de moderne wereld bestaan er alternatieve straffen, die een beter afschrik effect kunnen hebben (alhoewel vrij komisch, de hierboven vernoemde varkensboerderij is een perfect voorbeeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok.
Laatst gewijzigd door C2C : 9 november 2008 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() http://www.liveleak.com/view?i=2ce_1222878398
Dit zijn de lieverdjes om wiens rechten jij hier bezorgd bent. Geen wroeging, en ze zouden het opnieuw doen als ze vrijkomen. De vleesmolen in dan maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Goed nieuws. Zo'n beesten zijn onrehabiliteerbaar. En in een corrupt land als Indonesie is er altijd kans op een ontsnapping. Normaal gezien ben ik ook voorstander van een levenslange gevangenisstraf maar in landen zoals Indonesie is het beter om dergelijk onkruid definitief te verdelgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat Circe de goede straf heeft voorgesteld.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen de doodstraf. (Niet-repressieve) verbanning lijkt me voor hopeloze gevallen aangewezen. Eilandjes genoeg.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() De echte schuldige, Abu Bakar Bashir, kwam er vanaf met 2,5 jaar. Meer durfden ze hem niet geven, anders waren er rellen uitgebroken in Indonesië.
Ze hebben dan maar gezegd dat er niet genoeg bewijzen waren ofzo zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij nog twijfels? Noem jij hun terechtstelling moord? Ik noem dit gerechtigheid. Maar ja, jij bent extreem-links, hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Oh, maar ge moet niet extreem-links zijn om tegen de doodstraf te zijn hoor. Ik ken heel veel rechtse mensen en gematigde mensen die geen voorstander zijn van de doodstraf. De meerderheid der Vlamingen zelfs. Denk dus eerst eens aan uw eigen extremisme. ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 9 november 2008 om 21:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Extreemlinks is (soms) tegen de doodstraf.
Met het doden van (onschuldige) eigen burgers hebben ze soms minder problemen. Zelfs het platwalsen gaat hen bijtijds goed af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle bejaarden zijn paus!
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() En jawel, zoals voorspeld hebben we er weer drie martelaren bij:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Als je bedoelt dat deze mannen zich sereen voelen, dankzij het vooruitzicht op een eeuwig leven gevuld met plezier, dan heb je gelijk. Wel, als je hen daarin wil treffen, moet de doodstraf inhouden dat ze begraven worden, ingepakt in een toegenaaid varkensvel, samen met de ingewanden van dit dier. Want dan mogen ze -volgens hun geloof- het paradijs niet binnen = onrein. Dat is natuurlijk psychologische wreedaardigheid, maar langs de andere kant gaat het er wel om om eventuele opvolgers van dit trio, en van alle andere " martelaars van allah " , op andere ideeën te brengen, af te schrikken, en alzo onschuldige mensenlevens te redden. Zolang die mannen met plezier en ongeduld naar hun eigen dood stappen, zonder de minste vrees, en overtuigd dat de grootste plezieren hen wachtten, voor eeuwig en altijd, zal men die natuurlijk niet kunnen beletten om verder te gaan met dit soort aanslagen. Lijkt me logisch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() De doodstraf lijkt mij in deze perfect gerechtvaardigd.
|
![]() |
![]() |