![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dan niet goed gelezen wat Hans schreef: "Alles wat de eenheid van België verstevigt, is positief." En wat verstevigt beter de Belgische eenheid dan corruptie, vriendjespolitiek en smossen met belastingsgeld? Sinds 1830 is dat het cement van de Belgische eenheid. Als de politieke klasse zich niet meer mateloos kon verrijken door corruptie, bestond er al lang geen Belgie meer. Logisch dat Hans zo'n voorstander is van corruptie!
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom doen jullie toch zo kinderachtig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De maskers vallen meer en meer af wat voor partij Lijst Dedecker en Jean Marie Dedecker zelf is als persoon. Opmerkelijk is dat dat nog voor eventuele machtsdeelname gebeurt. Dergelijke collaboratie met het regime zal niet in dank worden afgenomen door de kiezer, althans hoop ik toch.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 november 2008 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag duidelijk zijn dat de politieke statements en strategie van JMDD heel aangepast werd in de franstalige media... nu weten we tenminste waarom !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je komt nog wel zo ver. Als corruptie en het bestelen van de belastingsbetaler moeilijker zou worden, zal niemand in het establishment "België" nog verdedigen. Eenmaal je dat begrepen hebt, wordt je een vurige fan.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse super-ras-rakkertjes weer bezig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Kan je eens zeggen waar wij ergens gesteld hebben dat we terug willen naar de tijd van Napoleon of klets je weer wat uit de nek, zoals 99% van de flaminganten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom voel jij je ineens zo persoonlijk aangesproken, Hansje? Of ben je misschien een dubbelnick van Henri1? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 24 november 2008 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad wat is er nu in godsnaam mis met een Vlaming die werken uitvoert in Wallonië, 't vlaamsnationalisme wordt blijkbaar met de dag wanhopiger, enfin da's goed voor ons Belgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Is er geknoeid met de aanbestedingsprocedure?
Zo nee, wat is het probleem?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan er mij nu iemand uitleggen wat er juist mis is gelopen met die aanbesteding? welke regels zijn er overtreden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Met een zaak ga ik akkkorrd, de maskers vallen af da's juist het blijkt dat na de verkiezingen van vorig jaar het hoog communautair spel zich gekeerd heeft tegen het vlaams nationalisme. Poltici beseffen eindelijk en meer en meer dat de bevolking hier niet mee bezig was. De verkiezingen waren totaal fout geïnterpreteerd, dit waren de laatste verkiezingen met de laatste politieke vleugel (NVA) vanuit de vlaams nationalistische hoek. Want deze zal in de toekomst geen enkele rol van betekenis meer spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jbl : 24 november 2008 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Marlientje is een trol die naargelang de dubbelnick die ze gebruikt er een andere mening op nahoudt. Voor hetzelfde geld staat ze morgen in een andere draad weer de lofzang van JMDD te zingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben geen liefhebber van JMDD dus een lofzang aan deze politieker is aan mij niet besteed. Ik vind gewoon de heisa rond de ijspiste en de houding van vlaamsnationalisten waarbij zij menen elke vlaming in te delen in een groep slechte vlamingen of goede vlamingen dermate degoutant dat ik denk dat binnekort er geen of toch heel weinig vlamingen gaan overblijven die aan deze eisen kunnen voldoen. Want als je de taalgrens oversteekt en je wordt gespot dan verlies je waarschijnlijk onmiddellijk je statuut van goede vlaming kwijt. Kortom derelijke discussies zijn niet meer van deze tijd dat wil ik aantonen. Laatst gewijzigd door jbl : 24 november 2008 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |