![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Juist. Tegen buitenlandse bloggers staan we voorlopig machteloos.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Je moet onderscheid maken tussen de plaats van vestiging van het blog en het land waar de blogger woont.
Een site gehost in de USA is nagenoeg niet van het net te krijgen. Maar verblijft de blogger die de aandacht van de juridische autoriteiten in België heeft getrokken in een land van de EU dan is er geen probleem om hem te pakken te krijgen. Daarvoor bestaat het Europese Arrestatiebevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af of ze hetzelfde zou gedaan hebben met
een nederlandse minister ? een amerikaanse minister ? een zwarte minister __________________ |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorzover ik weet is alleen minister Vredeling van defensie betrapt op dronken zijn. Ook hij werd gemangeld en moest bijna aftreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister naar dit VRT-fragment:
http://internetradio.vrt.be/radiospe...n_stijl_021208 en lees dit: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-stalken.dhtml Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 december 2008 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze adviseerden een Amerikaanse host. Freedom of speech. Omdat ik geen zin had om van host te veranderen link ik nu via een vanuit België gehoste site door naar een vanuit de USA gehoste weblog. Iets omslachtiger, maar het werkt. Geen Decrem of wie dan ook zal de stem die op een weblog klinkt in de kiem kunnen smoren. Er zal altijd een manier zijn om te spreken. Honderden jaren geleden werden, ondanks het gevaar af ter dood te worden veroordeeld, door anonieme vrijdenkers al schotschriften of 'pamfletten' verspreid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De Crem zal niet aftreden volgens mij. In België zijn ze wel wat anders gewoon als stomdronken ministers, dat is daar normaal. Ze zijn daar al gelukkig als het daar bij blijft, en dat die ministers geen erger dingen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |