![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Fijn, dankuwel.
Citaat:
Ik mag toch hopen dat u niet vindt dat ik deze man, middels mijn commentaar op hem, onheus heb bejegend? Citaat:
Citaat:
Daarbij zijn het altijd de uitwassen, door wie ook begaan, die in het nieuws komen. En om nog even op het voorbeeldje van 'de Duitsers' terug te komen; Net als toentertijd in Duitsland met de nazi's, maken de salafisten een gestaag groeiend en zich steeds meer radicaliserend deel uit van het totale aantal moslims in Europa. En net als toen in Duitsland zien we hier de kiem van een zeer gevaarlijke totalitaire ideologie opkomen. En net als toentertijd in Duitsland met de nazi's zijn het vooral de jongeren die zich er door aangetrokken voelen. En net als in het Duitsland ten tijde van de nazi's zijn er meer jongeren dan oudere mensen die zich tot deze perverse ideologie aangetrokken voelen. En wie de jeugd heeft, heeft de toekomst, nietwaar? Ik hoop dat u nu begrepen heeft wat ik bedoel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke eigenaardige trekkies bedoel je zoal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
Staan er kramen met gefrituurde Duiters langs de snelweg soms? Gaat Duitsland anders om met de economie dan pakweg Vlaanderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() hotschizodiscocop, heeft u eigenlijk wel begrepen wat ik in mijn vorige bericht probeerde duidelijk te maken, of verkeert u onder de invloed van verdovende middelen of iets dergelijks? Of bent u gewoon een beetje aan het trollen en handelt u derhalve ter kwader trouw teneinde hier de discussie te laten ontsporen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne... kan ik een behoorlijk antwoord krijgen of heeft Hotsch dat groene gras toevallig opgepaft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wou gewoon zeggen dat je toch maar beter op de hoede blijft voor Angelanen, één keer miljoenen de oven in ... ik pas toch op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet die mens een advokaat voorstellen
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al draagt-ie een tutu en loopt-ie blootsvoets, who cares. Véél belangrijker is hetgene wat hij zégt en dóet, of nét niet zegt of doet... My 2 cents.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed; moet iemand die zulke onzin uitkraamt een advocaat voorstellen?In Nederland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben uiterst voorzichtig om te bepalen wat iemand al dan niet mag zeggen.
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Quasi grenzeloze tolerantie versus religieuze onverdraagzaamheid kan dit tellen en dit niet alleen in de rechtzaal, maar ook binnen de structuren van onze andere seculiere instellingen. En uiteraard zijn we zelf veel te sensitief ingesteld, om aan deze mohammedaanse respectloosheid voor onze seculiere context enige aanstoot te nemen, laat staan die kerel te sanctioneren, zoals dat gebeurt met iedereen in een rechtzaal, die weigert op te staan voor een binnentredende rechter. Rooie Lenin wist het al en Churchill kon ook al aan zijn eksterogen voelen, wie de nieuwe fascisten van vandaag zouden zijn, u weet wel, zij die zichzelf de anti-fascisten noemen. Enige overeenkomst tussen de profetieen van beide heren en de maatschappelijke toestand van vandaag, zal dan ook louter toevallig zijn, zeker ? Vraagje: hoeveel religieus-ideologische sujetten als de heer Enait & co, kan het democratische westen eigenlijk nog aan en hoe voor hoe lang nog ? Kan je dat dan ook eens 'uiterst voorzichtig' bepalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=115576 A propos, laat die insinuaties �* la fascisten naar mijn persoon maar achterwege. Ik heb maar weinig behoefte aan dat soort gebral. Je m�*g dat uiteraard doen, maar dan is deze discussie wat mij betreft onmiddellijk gesloten. Kun je in je eentje wat lullen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 6 december 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In die discussies zijn we ook niet 'uiterst voorzichtig', om de fervente volgelingen van dit geloofsdogma met fluwelen handschoenen aan te pakken, en terecht. De islam-onderdanigen ea collaborerende dhimmies zijn pas de echte fascisten van deze vrije wereld, de volksverradende poco's die de islam buitenmaats tolereren, binnenhalen en zelfs 'wettelijk' erkennen en die door hun hoog boven het plebs verheven machtsgeilheid uw en mijn democratische rechten annex vrijheden deftig ondermijnen, door de mondige volkswil uit te sluiten en tegelijk toe te laten dat een niet-democratische en ronduit discriminerende onderwerpingsideologie zich als een maatschappelijk virus verspreid, met slechts een doel voor ogen: de onderwerping of vernietiging van de niet-islamitische gastheer, in dit geval ook u en mij. Anyway, mocht je je onterecht aangesproken voelen, bied ik je alvast m'n gemeende excuses aan, sister in arms. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Btw, voor de hier in alle democratische vrijheden opgegroeide poco-wise guys, die deze fundi-advocaat onvoorwaardelijk steunen in z'n wereldonderwerpende woestijndroom, toch nog eventjes dit:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enerzijds vind ik vrijheid van meningsuiting hét allerhoogste goed, dé allerhoogste vrijheid. Ik wens mij over �*lles te kunnen uitspreken zonder te vrezen hiervoor vervolgd te worden. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ik dat recht ook aan anderen toeken. Dit geldt bijgevolg dan ook voor die advocaat, hoe verwerpelijk ik zijn mening ook vind. Ik ga je intelligentie niet beledigen door de uitspraak van Voltaire te citeren. Ik heb zo'n vermoeden dat je die wel dégelijk kent.. Anderzijds is het vrij duidelijk dat ik een hartsgrondige afkeer heb aan godsdiensten/religies alsmede de zelfverklaarde vertegenwoordigers van de diverse goden die deze aardbol teisteren. De aard van het beestje laat me koud, handelaars in geestelijke terreur. Mijn handen kriebelen meer dan eens om hen bij het nekvel te grijpen en eens goed dooreen te schudden. Helaas zijn beide voormelde zaken tegenstrijdig met elkaar, vandaar mijn moeilijke spagaat en de daaruit volgende mogelijks tegenstrijdige posts. Iets waar ik al mijn gehele leven mee "worstel". Komt nog eens daarbij dat in het geval van één spécifieke godsdienst ik mij in veel gevallen in het gezelschap bevind van rasechte debielen die spreken vanuit hun onderbuikgevoel en/of plat racisme. Dat laatste is iets waar ik eveneens een hartsgrondige afkeer aan heb (= terug tegenstrijdig met mijn eerste stelling...!). Niettemin kan ik dergelijke "bondgenoten" evenwel missen als de pest. Het is en blijft bijgevolg een uiterst moeilijke evenwichtsoefening. Citaat:
Op mijn beurt : mijn excuses. ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 december 2008 om 07:39. |
||
![]() |
![]() |