![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Pff, anale seks.
Niks voor mij, dan kan je even goed je lul in een beerput steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anale seks is niet vies, maar je moet ook niet vies van elkaar zijn. Anale seks is intiem, iets wat je samen moet willen. Respect voor elkaar is belangrijk en als jij tijdens de voorbereiding (het vrijen) voor de zekerheid nog even naar de wc wilt, moet dan zeker kunnen. Blijf je toch angstig voor een beetje poep, maar wil je wel anale seks, dan kan het rectum worden schoongemaakt met een klysma of anale douche.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uitboren ![]() Proper spuiten ![]() droogblazen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Als je van extreem houd misschien wel, alvast veel plezier gewenst met de bovenstaande artiekelen.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Dat is dan met een strontsmaak zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn zetels of jouw vrouw?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rhiannon : 13 december 2008 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() In Vlaanderen is alleen de geit-versie te verkrijgen, op vraag van onze premier.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 13 december 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar ik mij het meeste aan stoor, is dat men zeverd over anale sex tussen hetero's, maar wel van die zelfde hetero's eist dat ze anale sex tussen homo's als normaal aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen de lakens is alles toegelaten, zolang het op vrijwillige basis gebeurd.
En met tussen de lakens bedoel ik het bredere spectrum van bruikbare lokaties. En helaas, als anderen aanstoot nemen aan het gerampetamp, wil dat zeggen dat ze niet vrijwillig betrokken waren.
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Waarmee nogmaals het niveau, of beter het gebrek aan, van HLN wordt bewezen. De krant die bekend staat als de liberale spreekbuis van Vlaanderen, het zegt veel over het liberalisme in Vlaanderen.
![]() |
#37 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Serieus; wanneer je je wil wagen aan anale seks, blijf dan altijd dit lied van de geweldige groep Preuteleute indachtig; De titel van het levenslied: 'In me bruunn' Voor de anderstaligen: De taal = Oostends Als je wil meezingen; dit is een cover van 'Golden Brown' van The Stranglers Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 13 december 2008 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik van je moet denken... Mensen die anale seks hebben, vind je - om een mij vooralsnog onduidelijke reden - pervers. Je vergelijkt het zelfs met je lul in een 'beerput' stoppen. Ik vermoed dat je daarmee naar de afvoer van uitwerpselen verwijst. Ik maak je er vervolgens attent op dat elementaire hygiëne dat 'probleem' kan verhelpen, waarna jij - om zo mogelijk nog onduidelijkere redenen - over een schaap begint. Uiteindelijk blijkt het dan om een opblaasbaar schaap te gaan, waarmee je dan blijkbaar anale seks (?!?) beoefent. Aangezien een opblaasbaar schaap geen uitwerpselen voortbrengt, krijgt je 'beerput'-vergelijking een dimensie die naar mijn bescheiden mening aan regelrechte waanzin grenst...
Nee, ik weet ècht niet meer wat ik van je moet denken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |