![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 4kinderen en veel zusters en nichtjes en neefjes. Mijn directe familie bestaat uit meer dan 100 mensen en allen komen hier regelmatig over de vloer. Doch dit gezelschap is niet het gezelschap dat troost en vreugde brengt in deze donker en pijnlijke periode. In de loop der jaren heb ik namelijk reeds vele mensen moeten zien het tijdelijke voor het eeuwige wisselen. Tegelijk is dit de periode dat mijn ex een paar jaar geleden het huis heeft verlaten en de kinderen opdeelde in haar en mijn kids. Voor sommige mensen is dit dan ook geen leuke periode, maar een periode van pijn en bezinning. Sommige mensen zoeken in deze periode juist de eenzaamheid en afgeslotenheid op. Voor mij is dit de enige periode van het jaar dat ik mijn zoons verplicht om naar hun moeder te gaan,ook al gaan ze de rest van het jaar niet en lusten ze het bloed van hun moeder, juist omdat ik dan alleen wil zijn met mijn pijn en verdriet over het verlies van de vele mensen die mij nauw aan het liggen/lagen en het tijdelijke voor het eeuwige geruild hebben. Waaronder mijn beste vriend en zielsverwante, mijn Vader. Duvel ik hoop dat je nu begrijpt dat niet elke eenzame in deze periode er mee gediend is dat hij/zij word verplicht om gezelschap op te zoeken tijdens deze dagen van bezinning over de echte waarde en zin van het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensvriendelijkheid spettert hier in het rond, merk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we misschien besluiten volgens mensvriendelijken als Duvelke en Mitgard, dat we eenzame mensen beter een spuitje geven? Lijkt toch logisch volgens hun denken? Spuitje of laten wegzakken achter VTM kerstspecials... komaan people?
Moet ik er verdomme een poll voor starten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
yuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() volgens mij komt het hier door de overheid dat mensen eenzaam zijn.
de mensen voelen zich te onvrij om elkaar uit te nodigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat men dit jaar eens een eenzame persoon uitnodigen op de feestdagen.
Iedereen kan wel een afwasser gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Mitgard is zijn hele leven al een libberdingeske
![]()
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() sebiet is er weer gebleit omdat je geband wordt, en vind je het weer onterecht ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind wel vreemd dat duveltje begint over andere mensen die zich eenzaam zouden voelen. awel, waar zitten zen dan? Hoor je die klagen? Misschien willen ze wel gewoon gerust gelaten worden met die feestdagen, omdat het hen geen bal intresseert. Sommige gebruiken die periode gewoon om ff te bekomen van het jaar en gewoon in hunne fauteuille na films te zien. is daar iets mis mee mss?? Waaom zouden die mensen volgens u een spuitje moeten krijgen? ![]() ![]() Mensonterend gewoonweg, geen respect
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Lekker boeiend dat jij zo'n fetish hebt op data, maar voor mij zit er helemaal geen verschil tussen die 2. Dat ik dan die dag kan samenzijn en lekker eten met mijn familie zie ik niet bepaald als een troostprijs, maar dan kan natuurlijk aan mij liggen..
![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de 'sibbe' en 'organisch' en al. ook al kunt ge ze niet uitstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Problemen ontstaan in elk huishouden, Deze draad draait rond eenzaamheid met kerst,niet rond links of rechts ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De enige reden dat ik die feesten vier, is voor mijn kleinste kinderen (10 en 12). Anders zou ik gewoon feest vieren wanneer ik zin heb. Als het lente is, met de eerste mooie dagen bvb, heb ik daar veel meer zin in als in het holst van de winter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |