![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Overigens, het feit dat de wetenschappelijke wereld (of beter de "menswetenschappen") nog steeds geen afdoende verklaring heeft gevonden voor een fenomeen als hooliganisme kan er misschien op duiden dat ze het proces van devirilisatie niet willen erkennen, of althans de gevolgen ervan, omdat ze vastzitten in het discours van de heersende idelogie?
Ik persoonlijk keur -hoewel voorstander van harde aanpak van criminilateit- hooliganisme in die optiek dan ook NIET af. Alleen richt het zich op het verkeerde moment tegen de verkeerde personen en zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit onderzoek (heb ik me laten wijsmaken op een cursus People Management jaren geleden) blijkt dat mannen gemiddeld rond 60 zitten, en vrouwen rond 40. Mannen zijn dus gemiddeld gezien rationeler, bouwen graag redeneringen, maken analyses, etc. Gevolg is dat technische en wetenschappelijke beroepen naar verhouding meer mannen aantrekt, terwijl zorgverstrekkende beroepen meer vrouwen aantrekken.
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guderian vindt dus eigenlijk dat de westerlingen te weinig kinderen maken.
Heeft Guderian soms toevallig twee of meer niet onaardig ogende goed gebouwde vruchtbare arische blondines voor mij? ![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wtf is 'devirilisatie' ?
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet voorzichtig zijn en je zal het begrijpen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet hoe dat bij Guderian is, maar mijn vriendin hoor ik in elk geval niet klagen over mijn viriliteitsgraad.
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk vooral dat onze Gudi dat woordje zelf uitgevonden heeft. (of zijn meester. Zou ook kunnen)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klik dan toch maar eens op het prentje......... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() aan de ene kant is "viriliteit" niet hetzelfde als "macho-gedrag", maar aan de andere kant weer wel? wat is het nu? ![]() en een stel zeikerds wat mekaar de kop in slaat wegens voor deze of gene voetbalploeg zijn, daar vind ik niks mannelijks aan, dat is gewoon belachelijk. Typisch voor een studentje om café-ruzies of betogingen als summum van heldhaftigheid te zien, ik gebruik geen geweld (meer) om belachelijke zaken of het grote gelijk. Al ooit een echt geweer in uw pollen gehad Gudi? al ooit es gevochten buiten de speelplaats? Iemand van uw eigen kaliber fysiek domineren, sure as shit dat dat een dikke vette rush geeft, maar bloedvlekken op uw kleren, cafés niet meer binnen mogen en alleen nog maar met neanderthalers omgaan is het mij niet waard... doe ermee wat ge wilt, ik weet dat ik nu beter af ben.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai Joe, precies een turbulente studententijd gehad?
![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Kijk eens aan, het links gespuis heeft de weg ook naar deze topic gevonden en onmiddelijk zakt het niveau tot onder het vriespunt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() guderian heeft zeker een punt.
west-europa glijdt af naar een 'mietjesmaatschappij'. we moeten dan ook niet verwonderd zijn dat vreemde volkeren (voornamelijk islamitische) bepaald arrogant worden en hun cultuur en waarden aan ons opdringen in plaats van respect voor ons te tonen. een patriarchale, masculine cultuur zoals de islamitische (mediterrane, arabische) kan onmogelijk respect krijgen voor een cultuur waarin in het verschil tussen man en vrouw vervaagt. |
![]() |
![]() |