![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het is niet 1 incidentje, maar duizenden en duizenden, het één al erger dan het andere, elke dag , heel de Europese Unie door, en over de hele planeet. De schuldigen ? Steeds , en steeds weer, moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen respect, geen manieren... 1 woord: uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus volgens een 'filosoof' is dit allochtoons gedrag enkel en alleen de schuld van de autochtoon. Ook wanneer deze laatste het slachtoffer ervan wordt. Verder kan ik u de raad geven (hoeft niet voor mij, maar misschien handig) de reactie's van deze 'filosoof ' er eens op na te lezen wanneer het onderwerp Duitsers en Duitsland ter sprake komt (dit aangezien u Duitser bent). Daar kunnen de hedendaagse geschiedenis lessen nog een puntje aan zuigen. Zou kunnen verschieten welke haat er van deze persoon uitgaat naar het vernoemde volk. Ook nog even vermelden, wanneer men hem op bepaalde reactie's aanspreekt, hij verdwijnt als sneeuw voor de zon. Voorts wil ik me verontschuldigen voor deze inmenging, maar zoals men zegt, 'een verwittigd man/vrouw, is er twee waard'.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is legendarisch wat ik lees van deze persoon. Zijn haat is ongekend t.o.v. mensen die niet plat op de buik gaan voor de islam. Dan ben je een vlaams belanger. Ik heb nog nooit zulk persoon ontmoet in mijn leven. Alles moet wijken van gezond verstand tot fatsoen voor het gepamper van de muslims. Doe je dat niet dan ben je een vlaams belanger. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals bv. de vraag, hoe het komt dat 'hij' alle criminele daden gepleegd door allochtonen minimaliseert, de reden van deze daden probeert te leggen langs de autochtoonse kant van de bevolking maar, tegelijkertijd wanneer er iets wordt ondernomen tegen allochtonen of hun daden nog maar te sprake komen, zich geroepen voelt af te zakken naar de woorden racisme en onverdraagzaamheid dat zou worden geleid door die ene partij het VB. Kan u al op voorhand zeggen, het antwoord zal hij u schuldig blijven, hij zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hij zal op en ander onderwerp opduiken en daar z'n haat en afkeer tegenover personen/strekkingen die zijn mening niet delen rondbazuinen tot men hem weer de vraag stelt, bron en wat is de waarheid achter uw verhaal en dan, weer weg is 'filo'.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maatschappelijke tendens? Das wel een moeilijk woord voor Filo hoor!
Ge moet hem niet treiteren he Sus; het leven van Filo bestaat uit het bestrijden van 'faits divers!' Breed denken hoort daar naar ik vermoed niet bij voor onze Filo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker weten van wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zulks zal alvast niet of nauwelijks voorkomen op bijvoorbeeld het traject van Wassenaar naar Den Haag centrum. Des te vaker zal het voorkomen op het traject van de Schilderswijk in Den Haag naar het centrum van dezelfde stad. Kijken we vervolgens naar de sociaal-etnisch-religieuze samenstelling van de bevolking in respectievelijk Wassenaar en de Schilderswijk, duiken er opeens frappante verschillen op, maar zegt men dat, is onze filosoof er als de kippen bij om de boodschapper te betichten van vreemdelingenhaat en meer van dat fraais. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man toch: met wat de islam-volgers overal ter wereld uitvoeren is het voor ons even interessant en nuttig om dat te leren kennen als het trappen in een hondendrol. En we moeten het niet enkel leren kennen maar ook nog toetreden tot die ideologie ook zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Over uw vraag ivm Epheze neen, mijn famillie komt niet uit epheze ( is een Antieke stad, een museum?), maar mijn wortels liggen inderdaad in het gebied waar Ephese gelegen is. Inderdaad, u kan daar bovendien de Artemiszuil bezichtigen, maar over die beeldjes kan ik u helaas niets beloven (hoewel ik Efeze al een aantal keer bezocht heb). Misschien moet u de ontdekking zelf eens gaan doen naast al dat moois.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ephesus weet nog niet dat we allang kennis gemaakt hebben met zijn ideologie van de piss!
o en ja, ik ben er dus wel geweest. Alleen, als we de vergelijking DUITSERS/NAZI's moeten maken, wat heeft Ephesus dan te maken met TURKEN/MOSLIMS? Volgens mij werd Ephesis gebouwd door de Romeinen en kwamen de turkse stammen pas later uit het oosten aangewaaid. Daarbij dan de mohammedaanse roversideologie als oorzaak van Ephese proberen te verkopen is wel intriest. Eén ding is zeker: de mohammedanen zullen nooit een cultuur zo hoogstaand als in Ephese kunnen evenaren. @ Heiden: ik denk dat het voor U soms vooral vermoeiend moet zijn maar de vergelijking tussen een nationaliteit/volk en een ideologie kan men tegenwoordig niet beter maken dan door net het VERSCHIL aan te tonen tussen "duitser" en "nazi". Voor vele politiek correctelingen is dat echter héél moeilijk om in te schatten, vandaar dat we dat steeds maar weer moeten herhalen. Ik weet niet of ze het ooit zullen begrijpen, anders ben je natuurlijk geen poco.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2008 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel de reden waarom sommige medeforummers hier elk feit posten: er gebeuren namelijk ook zwaardere feiten, tot en met grove geweldplegingen. En helaas zijn de dader(tje)s vaak of (bijna) uitsluitend te zoeken in een bepaalde bevolkingsgroep. Op zich is dit allemaal niet zo erg of vreemd, maar hetgeen de meeste "fait divers"-posters zich aan storen, is dat de overheid blijkbaar weigert te zien dat er een probleem is. Als je hoort en leest hoe gefrustreerd agenten zijn als ze crimineeltjes en criminelen sneller weer op straat zien lopen dan henzelf, dan versta ik heel goed dat dit kwaad bloed zet. De overheid kijkt doelbewust de andere zijde op, om zeker niet de verdenking van "stigmatisering", "haatzaaierij", "racisme", e.d. Kunt u daar in komen, dat mensen daar kwaad van worden. Maar zoals reeds gezegd, spugen en schelden op zich zijn het niet waard om een forum als dit te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... Ephesus: graag uw tekst buiten de quote tags plaatsen, dan weet ik tenminste wat JIJ vraagt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2008 om 08:41. |
![]() |
![]() |