Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 9 april 2004, 12:16   #21
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
neem eens een kijkje op het CD&V forum. Zeggen dat een open forum (met strikte moderatie uiteraard) niet mogelijk is "pakskes in zever".
Bovendien is het Blok toch de partij van de vrije meningsuiting?
Het CD&V forum is idd zeer goed. Haast allemaal beschaafde en inhoudelijke discussies. Maar Seba je moet wel eerlijk erkennen dat dat voor de meeste andere partijen niet mogelijk is.

CD&V heeft niet in dezelfde mate politieke tegenstanders als de andere partijen. Deels omdat hun standpunten over het algemeen erg gematigd zijn, deels omdat ze in de oppositie zitten en dus niks verkeerd hebben kunnen doen, deels omdat het vaak niet al te makkelijk is om te weten wat het CD&V standpunt precies is . M.a.w. zeker zolang ze nog in de oppositie zitten zal CD&V bij weinig mensen sterke emoties opwekken.

Ik kan mij inbeelden dat dat ook voor een stuk aan het kiezerspubliek ligt van CD&V, dat zijn niet direct de mensen die op de barricades gaan staan hé Jij bent veruit den hevigste dat ik al ben tegengekomen op het internet

(Ofwel hebben die daar wel héél straffe moderatoren, maar die indruk heb ik althans niet)
daar heb je inderdaad wel een punt, maar men zou het bij het Blok toch alleszindseens kunnen proberen. Als het dan onmogelijk houdbaar blijkt dan blaast men het gewoon af
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 10 april 2004, 09:46   #22
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Het CD&V forum is idd zeer goed. Haast allemaal beschaafde en inhoudelijke discussies. Maar Seba je moet wel eerlijk erkennen dat dat voor de meeste andere partijen niet mogelijk is.
CD&V heeft niet in dezelfde mate politieke tegenstanders als de andere partijen. Deels omdat hun standpunten over het algemeen erg gematigd zijn, deels omdat ze in de oppositie zitten en dus niks verkeerd hebben kunnen doen, deels omdat het vaak niet al te makkelijk is om te weten wat het CD&V standpunt precies is . M.a.w. zeker zolang ze nog in de oppositie zitten zal CD&V bij weinig mensen sterke emoties opwekken.
Ik kan mij inbeelden dat dat ook voor een stuk aan het kiezerspubliek ligt van CD&V, dat zijn niet direct de mensen die op de barricades gaan staan hé Jij bent veruit den hevigste dat ik al ben tegengekomen op het internet
(Ofwel hebben die daar wel héél straffe moderatoren, maar die indruk heb ik althans niet)
daar heb je inderdaad wel een punt, maar men zou het bij het Blok toch alleszindseens kunnen proberen. Als het dan onmogelijk houdbaar blijkt dan blaast men het gewoon af
De opmerkingen van Rr00ttt zijn terecht. Zoals men op dit forum kan vaststellen zijn de discussies over het VB meestal zinloos en worden onmogelijk gemaakt door voor- en tegenstanders. De mening van fanatiekelingen worden verheven tot de echte standpunten en dan is het hek helemaal van de dam.
luc broes is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be