![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo respecteer ik de metrum-eisen (9-9-5-5-9), de rijm-eisen (A-A-B-B-A) en de kwinkslag. Zij die er zich aan storen hoeven het helemaal niet te lezen hoor ! Of gaan de advokaten nu alweer procedurefouten inroepen en het beetje plezier in het leven alweer verbieden ? Doe maar, ik ben vrijgevochten genoeg om me ertegen te verzetten ! PS : mijn limericks worden dagelijks al minstens 4 jaar gesmaakt op diverse media (waaronder een landelijk radioprogramma) |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nogmaals, je gedichtjes zijn heus niet onaardig maar ik vind het onverstandig om er een valse naam op te plakken.
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, 'valse naam' ... ik sta er niet echt op om mijn productjes limericks te noemen. Maar ik waag me niet aan een eigen verzinsel dat niks zegt .. Misschien heb jij een suggestie ? |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Citaat:
Hiertussen misschien: http://www.metaseek.nl/search/nl/1/metrum+rijm+versmaat
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 januari 2009 om 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
Die limerick is al tamelijk oud en ik weet niet wie er de auteur van is.
|
|