![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig. Maak elkaar maar af
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd hoe jij je eruit gaat draaien wanneer Leterme en Di Rupo jullie in de Vlaamse reet rijdt............... ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat we deze kans met beide handen moet grijpen.
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden de toenmalige VU'ers dit gedaan na het débâcle van Schiltz, er was van Spirit, N-VA etc. zelfs geen sprake meer geweest. ![]() 't Was slikken of stikken, en ze leefden nog........ Ze riepen zelfs "Leve België" en werden minister van staat. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zo ver zijn we nog lang niet. Eerst de verkiezingen afwachten.
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Amaai, da's echt hommeles...
zo ver had ik het in de verste verte nog niet verwacht... oei oei oei... en daarmee zou men de problemen van het volk moeten oplossen, als daar zijn socio-economisch beleid... tewerkstelling.... budgetbeheer... etc... amaai zulle... ik weet nog zo'n stokje in het hoenderhok staan, op een ander forum... maar ik wacht nog een beetje om het hier "voor de wolven te gooien".... mensen toch... en jullie hebben het over ruzie in andere politieke huishoudens.... prijs de hemel dat niet zo heel veel mensen op dit forum komen... want anders was het zeker helemaal geen vette meer.... die van het NVA kunnen die van het VB niet "rieken"... en beiden kunnen die van spirit niet verdragen... en die van dat amalgaam, die naar andere partijen overgingen de laatste jaren, zoals de Sauwens en consoorten, om maar die te noemen... ik dacht dat er enkele weken geleden "een groot project" gestart was.... en ik moet hier lezen dat Leterme nog meer Di Rupo opvrijt dan Steveke of om het even wie anders het ooit deed... maar ja... ook wat zetelkes binnenrijven op jullie kap... daar was het Leterme, de VanRompuy's en anderen om te doen... trouwens in Limburg circuleren in CD&V middens lijsten van oud Vlaams nationalisten op de kartellijst waarvoor in geen geval mag gestemd worden, om die "kandidaten" zo weinig mogelijk voorkeurstemmen te bezorgen... zodat ze met moeite een kans krijgen... uiteraard kan Sauwens door zijn eerste plaats ietsiebitsie gerust zijn... het kan erg zijn als je diep in jezelf tot het besef komt dat je eigenlijk geen haar beter zijt dan degenen die je bekampt.... en intussen zorgen de echte politiekers er voor dat wij als enige economische vooruitgang boeten, minder werkloosheid dan de anderen, etc... enz... usw... and so on.... tegen 13 juni, in de eerstvolgende campagneweken, zal de werkeleijke aard van de oppositie aan veel weldenkende burgers duidelijk worden... vandaar dat ik met volle vertrouwen bij mijn stelling blijf... Paars gaat verder.... en de VLD IS de redder van het land in nood.... ik moet zeggen, na vele tientallen jaren observatie van de Belgische politiek ik hier op dit forum weer eens een plezante bezigheid heb ontdekt... hoe de makers van "het groot project" mekaar afmaken... de echte strijders voor het Vlaams nationalisme van vroeger, moeten zich omkeren in hun graf.... ![]() ![]() ![]() ![]()
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel even in herinnering brengen dat ook in de VLD wat splinters van de VU-bom onderdak vonden (Jaak Gabriëls André Geens, Hugo Coveliers en Bart Somers, Margriet Hermans, Patrick Van Krunkelsven etc.) Eveneens vermelden we nog wat afvallige tsjeven, die met het schaamlapje van de NCD voor hun katholieke pietje de blauwe rangen vervoegden (Van Hecke&co) Van hun voormalige projecten zie je ook niet veel stof meer opwaaien in de VLD...... Kwestie van zowel de geit als de kool in de stoofpot te draaien, nietwaar. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() je hebt gelijk... ook bij ons hebben er onderdk gevonden...
maar omdat ik daaraan al wat ruimte besteed heb in de andere topic, vandaag heb ik het hier niet over mijn polarisatie theorie gehad...
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() je hebt gelijk... maar omdat ik het in die andere topic : "Lidmaatschap van een partij" over de polarisatie had... heb ik hier dat niet herhaald...
ja in die evolutie zijn er ook bij ons terechtgekomen... sorry dat deze posting fel op de vorige "trekt"... maar een ouwe knar drukt soms op de verkeerde knopjes of vergeet hoe en wat hij juist ervoren al gedaan heeft...
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is afwachten of N-VA dit bij de Belgicistische royalistische katholieken evengoed kan. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen bedankt. Dan liever de huidige realiteit van ons Vrolijk België desnoods met de paar inconveniënten en ergernisjes. Dat is de realiteit. Uw arm Vlaanderen blijft een droom, zeker nu de Tsjeven uw partij in de zak hebben.
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Philips zegt: Diagnose: een vroegtijdige dementerende hersenmassa
neen mijn waarde... gewoon het gevolg van een lange artificiële comma bij mijn hart- en long-operatie, waar door onder invloed van bepaalde geneesmiddelen mijn korte termijn geheugen wat faalt... maar door interessante discussies verbetert dat stilaan... de andere hersenhelft wordt geactiveerd...
#38 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De politiek van de "angst" wordt ook door jullie gebruikt, zie ik ...
||
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eén folietje mag iedereen hebben, niet? Gelukkig mengt onze goede vorst Albert II zich niet derwijze in 's lands bestuur om ons des zondags op de knieën te dwingen in de basiliek. Gelukkig is hij niet zo een autoritaire despoot dat hij b.v. onze vertegenwoordigende instellingen naar het leven staat: hij is er zo dol op dat hij zelfs zijn kindjes er laat in meewerken. Gelukkig weet iedereen die onze vorst voor de vuist weg hoorde speechen in het Nederlands, dat die vermeende eentaligheid een flagrante onwaarheid, een gore leugen, en geniepige, gemene en schabouwelijke zwartmakerij is.
![]() |