![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Xnorf,
"Amerika" en "zelfbeschikkingsrecht voor volkeren" zijn twee tegenstellingen. Europa durft zelfs in gesprekken met Amerika het niet eens reppen over een eigen militair europees hoofdkwartier! Hiernaast zijn er talloze voorbeelden hoe Amerika Europa en haar lidstaten manipuleert, omkoopt met financiële steun, of afperst met het wegtrekken van financiële steun en jobs. Neem bijvoorbeeld de contracten in Iraq. In de belangrijkste periode, de biedingstijd, mochten alleen de bondgenoten meedingen. In een periode van economische crisis is dat een wijze van chantage. Maar dat terzijde, ik zou ook niet voor de Amerikanen kiezen omdat hun imperium bijna gedaan is. Het zou een beetje springen zijn op een economisch zinkend schip. Niet dat het hier veel beter is. Het komende imperium is dat van de chinezen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Guderian,
Voor iemand die zogezegd geen bijdrage levert op dit forum, krijg je toch veel aandacht, en proberen ze toch maar bijzonder fel tegenwind te leveren (enfin, wat lullen, denken dat het intellectueel is en op't ok-knopje drukken) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Gudi is niet voor niets als irritantste forumlid verkozen. Wat wil je, hij schrijft zowat de domste berichten en de idiootste reacties die je hier kunt vinden. Bon, je zou kunnen denken : dat beseft hij natuurlijk niet. Maar daardoor verwijt hij bijna alle forumleden die hij is tegengekomen dat ze domme dinges schrijven. Snap je? Goed, want Gudi heeft het niet door. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Misschien offtopic maar wat stelt dat mormel in uw onderschrift eigenlijk voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Flahaut en Michel doen het tenminste goed. Die laten hun niet doen door een wereldmacht. Ze gaan tenminste dwars liggen. Ook al moeten ze later toegeven onder zware druk.We zouden beter allemaal is beter zo denken. Ipv van landen aan te vallen, mensen te vermoorden voor een beetje aardolie. Dus als we zo gaan redeneren dat onze jobs voor mensenlevens moet komen, komt het echt al ver. Wie weet zijn er over 20 jaar geen mensen meer als we amerika hun kernraketten laten gebruiken.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hiernaast kan je er ook economisch over nadenken. Eerdat Irak is opgebouwt en dat is terugbetaalt met olie, (en men dus eigenlijk voor eigen zak kan pompen, zoals jij zegt), is die olie allang tien jaar geleden op. Kortom: Dat is een onnozeliteit verzonnen door anti-oorlog propagandisten die hun haat tegen Amerika niet kunnen verbergen. Pas op, ik haat de yanks ook, maar niet uit facisme ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat "mormel" is de gekende zwarte rat die over gans Europa als symbool door de rechtse nationalisten gebruikt wordt. Die rat is afkomstig van de Waalse striptekenaar Macherot en werd / wordt in ons land ondermeer gebruikt door NSV, NJSV, VJM en in het verleden de VMO. In de bladen van de Franse nationalistische studentenbeweging GUD die stripverhalen van de zwarte ratten afdrukte die door de studenten getekend werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij gelooft ook rap als meneer Bush iets zegt he. Waarom is hij Irak binnengevallen? Voor die massa-vernietigingswapens? Ik moet zeggen, buiten die paar verroeste vaten heb ik nog niks veel bedreigends gezien. Bush ook niet want zijn laatste verhaal luidde als volgt: De kans bestond dat Irak massa-vernietingswapens had, maar tot nogtoe zijn er nog geen gevonden. Ooit al gedacht waarom ze zolang wachten voor die overdracht van de macht in Irak? Het draait alleen om politiek, want ge vergeet dat bush voor de moment de machtigste man is van de wereld, en eenmaal op die plaats wil men daar zolang mogelijk blijven. En hij wil economisch herstel, weet u wel hoe hij dat doet. SImpelweg met de wapenindustrie. Hij pompt er miljarden in, maar ondertussen laat hij wel de economie in zijn land draaien. Dus is het geld voor mensenlevens.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt U nu werkelijk dat Flahaut en Michel het goed doen? ![]() Links in Europa (ik spreek niet over het marginale extreem-links) is wel degelijk in meerderheid pro NAVO, pro Atlantisme, maar wil dat eerder op twee pijlers vestigen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tegen 30 juni willen ze de macht overdragen. Komt dus neer op zo'n anderhalf-jaar bezetting. Dat noem ik heus niet lang wachten hoor. Citaat:
Ik ben dat heus niet vergeten, maar hij doet het alvast niet zo goed. Als je even terugleest dan zie je dat ik geschreven heb dat weldra zijn imperium zal vallen. Het onze ook trouwens. Is nu al bezig en daarom dat er in Amerika (en hier) nog véééééél werklozen zullen bijkomen voordat er terug ECHTE werkplaatsen onstaan. Of dacht je dat België een patent heeft op "Smet-banen". De reden daarvoor is simpel. Terwijl ze in Amerika liever beren schieten en vliegvissen, en wij liever profiteer-lonen uitkeren aan niet-productieve allochtonen en ouderen, en onze opgevette jeugd nutteloze zaken laten leren als graduaat informatica, communicatie en boekhouden, en daarvoor betaalt willen worden als prinsen, leren ze in China, India, Pakistan endergerlijke allemaal voor Industrieel en Burgerlijk Ingenieur, Architecten, Zeer zware abstracte wiskunde, chemie en fysica. Hiernaast zijn ze al tevreden voor veel minder dan 250 Belgische franken per maand (is alvast zo in India). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
vertel ons dan is waarom hij is binnengevallen. Voor de wereldvrede? Jep, iedereen in irak is gelukkig, gans de wereld leeft nu in vrede omdat Sadam is opgepakt ![]() Neen, vertel het ons eens, jij met je legendarisch groot brein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu dat beeld zal ondertussen waarschijnlijk wel aan het keren zijn, gezien het VB zowat de enige partij is die nog positief tov de Amerikanen staat. En inderdaad ik ben niet akkoord met veel van de buitenlandse politiek van Amerika. Maar momenteel is de situatie ernaar dat je kan kiezen tussen de VS en de moslim fundamentalisten. Dan is mijn keuze snel gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimfundamentalisme?
Wie is d�*�*r nu bang voor? Amerika is veel en veel gevaarlijker want er zijn maar een paar Amerikaanse soldaten in België gesneuveld om die andere gek klein te krijgen die meende dat hij het bij het juiste eind had.
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
zonder militaire steun van VS, was het daar nu nog oorlog piewie ![]() Les : fatsoenlijk Europees leger (ZONDER flahaut want die steekt toch al het geld in zijn zakken en die van de PS) |
|
![]() |
![]() |