![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
De Nederlandse media mag misschien pro-Palestijns zijn maar de Arabische(steenrijke) landen zijn dat zeker niet.
Waarom sponsorden ze 3 jaar geleden de Gazastrook niet ? Vergeet de Gush Katif plantages die door Hamas vernietigd werden. De Gazastrook had met Arabisch geld(daarmee bedoel ik niet Iran die wapens sponsert) een vakantieparadijs kunnen worden. Met alle Palestina aanhangers hadden ze garandeerd veel toeristen,in andere woorden veel werkgelegenheid voor de bevolking. Iets zegt me dat ze dat niet willen. Israel bouwde(nog altijd) vakantiesteden en nieuwe buurten met geld van Franse en Amerikaanse Joden.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb de pest aan: - religieus fundamentalisme en moslimfundamentalisme in het bijzonder - corrupte staten en regeringen, waartoe de Arabische landen (en ook de Palestijnse autoriteit) zeker behoren - achterlijkheid - losgeslagen migrantenjongeren die Borgerhout afbreken, mensen lastigvallen en Antwerpse joden molesteren - islammilities, Al Quada, aanslagen waarbij burgers getroffen worden - de sharia - de gewapende manier waarop Hamas de verkiezingen in Gaza won en vele andere dingen. Toch vervult de staat Israël, zijn brutaliteit, zijn permanent geweld, zijn cynisme en vooral zijn grondhonger me met verbijstering en walging. Ik word dus liever niet gedwongen om te kiezen.
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
PS Turkse NL, het is tegenwoordig gewoon zo dat uiterst links en extreem rechts elkaar nu veel openlijker 'vinden' in wat ze het 'Palestijnse verzet' noemen, en dat eigenlijk, in de vorm van de Hamas en de Hezbollah, totalitaristisch-fascistische terreurbewegingen zijn die het volk onderdrukken. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
idd de radicalen mogen het verlaten, daardoor komt het cordon |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
gelukkig heeft hamas enkel toevalstreffers.
dwingt hamas de ISraeli's om fosforbommen te gebruiken? dwingt hamas Israel ertoe om de palestijnen alle mensenrechten te ontzeggen dat moogt ge eens uitleggen of voor hun vrijheid strijden. ik vrees dat in de zuiverste zin van het woord enkel het Israelische leger zich schuldig maakt aan terrorisme ??? waar moeten 4000 mensen per vierkante kilometer zich verstoppen als zefls VN gebouwen onveilig zijn? leg uit Laatst gewijzigd door 1207 : 7 januari 2009 om 21:09. |
|
|
|
|
#27 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
neen, de hamas doet dat ook hamas vecht voor de vernietiging van israël,daarna voor hun vrijheid bij de hamas zeker, want die gebruikt hen toch al jaren als schild VN gebouw zou ook gebruikt geweest zijn door hamas |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze leugen van de Israëlische oorlogspropaganda werd reeds ontmaskerd door de VN, zoals zelfs de Israëlische krant Haaretz toegeeft:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1053455.html Zelfde info op Reuters: http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/N07484032.htm Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 januari 2009 om 21:25. |
|
|
|
|
#29 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
quote: Palestijnen die hun naam niet durfden te noemen, zeiden te hebben gezien dat enkele strijders naar de groep mensen bij de school renden om dekking te zoeken nadat een eerste Israëlische raket hen had gemist. |
||
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is dus ondertussen een leugen gebleken. Anonieme bronnen wegen niet op tegen de VN, Reuters en zelfs Haaretz (een Israëlische krant nota bene!).
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 januari 2009 om 21:44. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
-zijn er onafhankelijke journalisten? -zijn er joodse journalisten? neen, er zijn PALESTIJNEN die het gezegd hebben in het verleden is het ook MEERMAALS gebeurd dat ze mensen als schild gebruikten, het ZOU kunnen dat dat in dit geval ook was, AL steek ik mijn hand in DIT geval hiervoor niet in het vuur |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat je weigert de artikels te lezen, citeer ik nogmaals:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Staatssecretaris
|
denkt u dan echt alsof de directie van die Palestijne school zou zeggen dat er wel Hamas zou zitten, dat zouden ze niet durven... maar ok, u heeft gelijk, en neen ik heb geen haat tegenover de Palestijnen enkel heb ik iets tegen Hamas dat zowel Palestijnen als Joden terroriseerd
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 januari 2009 om 22:07. |
||
|
|
|
|
#37 |
|
Staatssecretaris
|
nogmaals: u heeft gelijk in dit geval |
|
|
|
|
#38 |
|
Provinciaal Statenlid
|
En wie hebben we daarvoor te danken?
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blij dat we althans deze Israëlische leugen uit de wereld hebben geholpen. Het Israëlisch leger is hier betrapt op een flagrante leugen, zoals zelfs Time Magazine toegeeft:
http://www.time.com/time/world/artic...870087,00.html |
|
|
|
|
#40 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En als het zo uitkomt dan voelt elke moslim zich een palestijn, hoezeer ze ook geknuffeld worden door de lokale overheden. |
|
|
|