Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

Discussietools
Oud 11 januari 2009, 01:09   #21
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
Ruim 1 miljard mensen op de planeet zijn moslims. Israël mag nu wel het varken uithangen in de Gaza-strook maar welke gevolgen zal dat geven op lange termijn. Ik denk dat we ons aan woelige jaren kunnen verwachten. Bomaanslagen, gijzelingen en noem maar op. De aarde zal volgens mij branden of niet?
1 miljard?? Het zal wel vele malen maal meer zijn zeker...
Boontjes is offline  
Oud 11 januari 2009, 02:32   #22
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht

...

Die zogenaamd bloeddorstige moslims hebben wel heel veel nodig eer ze ne keer beginnen aan al die terreur waar wij intussen al enkele jaren zitten op te wachten.

...

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 11 januari 2009, 02:35   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
1 miljard?? Het zal wel vele malen maal meer zijn zeker...
Als je 8 (acht) "veel" vindt, ja.

Dat is het maximaal aantal 'malen meer' mensen dat 'moslim' zou kunnen zijn.

Als 'ze' aan het dubbele (dus 2 miljard) geraken zullen ze al héél erg blij mogen zijn, die moslims.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 11 januari 2009, 09:58   #24
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik denk niet dat Israel daar zoveel mee te maken heeft. Er wordt door sommigen precies gedacht dat als Israel maar verdwijnt de problemen met de moslims ook zullen verdwijnen. Ik deel die mening absoluut niet.

Net het tegenovergestelde eigenlijk. Het zal hen enkel aanmoedigen om nog veel driester te worden.
Eerst zaterdag, dan zondag.
Oud 11 januari 2009, 12:32   #25
Fabke
Partijlid

Standaard

niet vergeten dat de Islam ook vaak opgedrongen word.
in sommige landen worden christenen,.. vervolgd.

christenen,.. mogen Moslim worden
maar omgekeerd niet.
Fabke is offline  
Oud 11 januari 2009, 12:37   #26
Fabke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
Ruim 1 miljard mensen op de planeet zijn moslims. Israël mag nu wel het varken uithangen in de Gaza-strook maar welke gevolgen zal dat geven op lange termijn. Ik denk dat we ons aan woelige jaren kunnen verwachten. Bomaanslagen, gijzelingen en noem maar op. De aarde zal volgens mij branden of niet?

die bomaanslagen, .. die worden bijna altijd door Moslims uitgevoerd.
en moslims zijn overal aanwezig. (ze zijn niet allemaal slecht, of course)..maar wat gaat de toekomst ons geven.

als er betogingen zijn (zie antwerpen..)
een paar jaar geleden in Frankrijk..door 2 jonge criminelen die geelectrocuteerd werden door zich te verschuilen voor de politie, in een electriciteitscabine..en dan waren er weer grote rellen.

altijd het geweld...
Fabke is offline  
Oud 11 januari 2009, 12:45   #27
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Ik ben benieuwd of iemand weet heeft van het percentage islam gerelateerde conflicten die op dit moment plaatsvinden zo'n beetje overal ter wereld. Ik meen eens te hebben gelezen dat dat zo in de 80% was.

Grappig dat men alleen maar aandacht heeft voor Israel in dat kader.

Nou ja, grappig. Onrustwekkend.
PollyCorrect is offline  
Oud 11 januari 2009, 12:49   #28
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
niet vergeten dat de Islam ook vaak opgedrongen word.
in sommige landen worden christenen,.. vervolgd.

christenen,.. mogen Moslim worden
maar omgekeerd niet.
Denkt u dat de Afrikaantjes en Indiaantjes zichzelf bekeerd hebben tot het Christendom?
Weiße Rose is offline  
Oud 11 januari 2009, 13:21   #29
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of iemand weet heeft van het percentage islam gerelateerde conflicten die op dit moment plaatsvinden zo'n beetje overal ter wereld. Ik meen eens te hebben gelezen dat dat zo in de 80% was.

Grappig dat men alleen maar aandacht heeft voor Israel in dat kader.

Nou ja, grappig. Onrustwekkend.
De Islam is van alle wereldgodsdiensten op dit moment in de puberteit (het is een jonge godsdienst). Denkt dat 't meer dan anderen de waarheid in pacht heeft, dat het het recht heeft anderen angst aan te jagen voor het eigen gewin, om overal waar het komt privileges te eisen...

Het is wachten op een Islamitische verlichting. Een tijdperk waarin extremisme gewoon uitgelachen wordt. Helaas zal het al te laat zijn voordat we klaar zijn met wachten. We moeten nú het kind in het gareel krijgen.
liberalist_NL is offline  
Oud 11 januari 2009, 13:28   #30
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Denkt u dat de Afrikaantjes en Indiaantjes zichzelf bekeerd hebben tot het Christendom?
Neen, in den beginne zeker niet. Maar gedwongen bekeringen, de inquisitie, enzovoorts enzovoorts, liggen in de christelijke wereld alweer een paar honderd jaar terug in de tijd. Dit in tegenstelling tot de mohammedaanse tegenhangers van zulks.
Christenen mogen namelijk alweer een paar honderd jaar lang gewoon van hun geloof afstappen indien zij dat wensen, zonder voor hun leven te hoeven vrezen.
Dit noemt men met een voor een redelijk groot aantal moslims blijkbaar erg moeilijk te begrijpen term "Verlichting".
Sus Iratus is offline  
Oud 11 januari 2009, 13:33   #31
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De Islam is van alle wereldgodsdiensten op dit moment in de puberteit (het is een jonge godsdienst). Denkt dat 't meer dan anderen de waarheid in pacht heeft, dat het het recht heeft anderen angst aan te jagen voor het eigen gewin, om overal waar het komt privileges te eisen...

Het is wachten op een Islamitische verlichting. Een tijdperk waarin extremisme gewoon uitgelachen wordt. Helaas zal het al te laat zijn voordat we klaar zijn met wachten. We moeten nú het kind in het gareel krijgen.
ook goed verwoord, Lib. De islamist is inderdaad de spirituele puber van de wereld.

En men denkt in het westen vreemd genoeg dat men de boze puber al de ruimte moet geven om zijn haat en woede uit te leven.

Dat is de grote vergissing. Een puber heeft namelijk dringend nood aan omkadering en limieten, anders wordt-ie gek, losgeslagen, tyranniek en verslaafd, zij het aan drugs of godsdienst of politiek.
PollyCorrect is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:10   #32
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Neen, in den beginne zeker niet. Maar gedwongen bekeringen, de inquisitie, enzovoorts enzovoorts, liggen in de christelijke wereld alweer een paar honderd jaar terug in de tijd. Dit in tegenstelling tot de mohammedaanse tegenhangers van zulks.
Christenen mogen namelijk alweer een paar honderd jaar lang gewoon van hun geloof afstappen indien zij dat wensen, zonder voor hun leven te hoeven vrezen.
Dit noemt men met een voor een redelijk groot aantal moslims blijkbaar erg moeilijk te begrijpen term "Verlichting".
U mag niet vergeten dat de islam een 'jonge' religie is. Deze is pas ontstaan in het jaar 622, in tegenstelling tot de andere wereldgodsdiensten.

De islamitische verlichting zal nog wel komen, al zal het niet voor de eerste decennia zijn vrees ik.
Weiße Rose is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:22   #33
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islamitische verlichting zal nog wel komen, al zal het niet voor de eerste decennia zijn vrees ik.
Yep, en al helemaal niet, zolang de poco-wieten zich als intellectuele lafaards blijven gedragen door elke islamkritiek af te blijven doen als rascistische praatjes.
Sukkels.
Diego Raga is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:25   #34
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U mag niet vergeten dat de islam een 'jonge' religie is. Deze is pas ontstaan in het jaar 622, in tegenstelling tot de andere wereldgodsdiensten.

Wilt u hier impliciet mee aangeven dat de 'kinderziektes' van de 'jonge' islam dan maar klakkeloos en zonder morren geaccepteerd dienen te worden door mensen en culturen die wél al 'volwassen' geworden zijn?
Of mag van u, desnoods met gepaste dwang, dat recalcitrante, geweldadige 'islam-kind' gecorrigeerd worden? En dan vooral als dat 'islam-kind' steeds uitdrukkelijker en steeds vervelender aanwezig is in het huis van de goedbedoelende 'pleegouders'?
Sus Iratus is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:27   #35
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Yep, en al helemaal niet, zolang de poco-wieten zich als intellectuele lafaards blijven gedragen door elke islamkritiek af te blijven doen als rascistische praatjes.
Sukkels.
U hebt hulp nodig, en snel!
Weiße Rose is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:34   #36
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Wilt u hier impliciet mee aangeven dat de 'kinderziektes' van de 'jonge' islam dan maar klakkeloos en zonder morren geaccepteerd dienen te worden door mensen en culturen die wél al 'volwassen' geworden zijn?
Of mag van u, desnoods met gepaste dwang, dat recalcitrante, geweldadige 'islam-kind' gecorrigeerd worden? En dan vooral als dat 'islam-kind' steeds uitdrukkelijker en steeds vervelender aanwezig is in het huis van de goedbedoelende 'pleegouders'?
Mmm, ik ga niet akkoord met u vergelijkingen inzake 'kinderziektes'. Naar mijn mening kunnen 'volwassenen' ook ziek worden, en mss nog wel erger dan de zogenaamde 'islam-kinderen'.

Geen enkele religie, daar ging het hem om, is naar mijn mening volledig gezond. Zo verbied onze paus de condoom, met als gevolg dat het aids-virus zich het sterkst verspreidt in Christelijke landen. In Islamlanden is dit veel minder het geval. Dusja, elke religie is naar mijn mening ziek, ookal zijn ze 'volwassen'.

Ik geef toe dat de islam momenteel "ziek" is, maar dat zijn ook andere religies!
Weiße Rose is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:38   #37
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hebt hulp nodig, en snel!
http://forum.politics.be/showthread....07&page=34#674
Diego Raga is offline  
Oud 11 januari 2009, 14:46   #38
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Idd, een vb. dat aantoont dat u dringend hulp nodig hebt.
Weiße Rose is offline  
Oud 11 januari 2009, 15:10   #39
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Mmm, ik ga niet akkoord met u vergelijkingen inzake 'kinderziektes'. Naar mijn mening kunnen 'volwassenen' ook ziek worden, en mss nog wel erger dan de zogenaamde 'islam-kinderen'.

Ik geef toe dat de islam momenteel "ziek" is, maar dat zijn ook andere religies!
Het gaat in deze discussie over de islam, niet over andere religies. En uit uw manier van uitdrukken en het er gelijk weer bijslepen van de eeuwige dooddoener 'maar dat zijn/doen (of: waren/deden) die anderen ook!' vergoeilijkt u naar mijn mening de vele uitwassen van de islam.

Citaat:
Geen enkele religie, daar ging het hem om, is naar mijn mening volledig gezond. Zo verbied onze paus de condoom, met als gevolg dat het aids-virus zich het sterkst verspreidt in Christelijke landen. In Islamlanden is dit veel minder het geval. Dusja, elke religie is naar mijn mening ziek, ookal zijn ze 'volwassen'.
Dat geen enkele van de monotheïstische religies gezond is, en vele van de polytheïstische ook niet, zal ik meteen onderschrijven. En het is wellicht 'uw' paus, maar beslist niet de mijne, aangezien ik in het geheel niet religieus ben. En uw voorbeeldje van de verspreiding van het aids-virus vind ik een domme drogreden waarmee u wederom, het onderwerp van deze discussie indachtig (de islam dus), tracht recht te praten, danwel te vergoeilijken, wat krom is. Daarmee is uiteraard niet gezegd dat dat pauselijke verbod op het gebruik van condooms niet achterlijk zou zijn, want dat is het natuurlijk wel.
Sus Iratus is offline  
Oud 11 januari 2009, 16:27   #40
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, een vb. dat aantoont dat u dringend hulp nodig hebt.
Dat vind ik niet. Zijn posts geven blijk van frustratie, maar die kan best erg terecht zijn (zeker als je bijvoorbeeld zelf slachtoffer bent van 'Islamverrijking').
liberalist_NL is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be