![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() De lijstnummers voor de kleine partijtjes zoals de BUB, PvdA en dergelijke worden maar later (halfweg mei) toegkend.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Aangezien ik nog nooit gestemd heb, weet ik niet hoe zo'n elektronische stemming werkt.
Krijg je lijst voor lijst te zien op je scherm en moet je op "volgende" klikken ofzo, tot je bij de lijst van keuze komt, of verschijnen de lijsten naast elkaar? In het eerste geval hebben de partijen met het laagste nummer gezwijnd. Iemand die er snel vanaf wil zijn zal niet op "verder" klikken vermoed ik, terwijl je op een kiesbrief snel het hele zaakje kan overzien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel één partij. Aangezien er in België slechts één volk is, is dat logisch ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() En ik heb 10 op 10 in Oost-Vlaanderen.
![]()
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wát? ![]() |
||
![]() |
![]() |