![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Pro of conta Politici in spelletjes | |||
Pro, een vrijheidsbeginsel, een recht, een toegevoegde waarde |
![]() ![]() ![]() |
17 | 60,71% |
Contra, dit ondermijnt geloofwaardigheid, daarvoor betalen we ze niet |
![]() ![]() ![]() |
11 | 39,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Kijkers willen BV's en gekende gezichten. Politici zijn dat. Het aanbod is dus gerechtvaardigd door de vraag.
Nu ja, dat politici goed scoren in kwiskes is maar logisch. Ze hebben tijd zat om alle gratis verstrekte kranten en boekskes te lezen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zonder meer. of ... ja 't zijn spelletjes hé, het moet plezant blijven ... de enige vraag die een pvda'er kan beantwoorden is: een arme moeder heeft drie hongerige kindjes, en maar twee patatten voor deze middag. Wat moet zij in hemelsnaam doen? Antwoord: puree maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De poll is niet volledig, ik heb gestemd dat politici mogen deelnemen, ik had liever de mogelijkheid gehad dat ik de keuze: "politici mogen deelnemen aan spelletjes, maar......"
Ik heb er dus geen probleem mee dat iemand meedoet aan: - De slimste mens ter wereld. - De tabel van Mendeljev. - De pappenheimers (dit is op het randje). Ik heb er wel problemen mee dat politici meedoen aan spelletjes waarbij ze koekjes van "eigen" deeg moeten eten, en die eigen deeg neem ik dan ook heel letterlijk (Anciaux die koekjes moet eten waarvan de deeg gemaakt is met zijn eigen urine). Eindconclusie: Serieuze spelprogramma's, Ja.