![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En zie wat je omgekeerd allemaal tegen mij mag zeggen, zonder boe of bah. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen enkele reden waarom de moderatie jouw persoonlijke aanvallen niet zou bestraffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet de moderatie nu eens gelijk geven,ik raak emotioneel in de war bij het zien van de beelden op de Gaza nu,de bloedende kinderen die in ziekenhuizen binnen stromen raken mij soms erg diep ,ik verdraag dat niet meer
Dus graag in een link met verwijzing naar schokkende beelden van Gaza AUB
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Integendeel, een beloning daarvoor zou niet misstaan. ![]() Ten tweede is er geen enkele reden om andere hun persoonlijke aanvallen tav mij te laten staan. Wat voor zin heeft een forumreglement anders, als het voor de ene heel ruim en voor de andere heel strikt geînterpreteerd wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat doen ze ook niet, maar ze kunnen onmogelijk alles bestraffen wat jij interpreteert als een persoonlijke aanval. Dat wordt simpelweg niet meer houdbaar (als je het woordje "haataap" naar een groep al persoonlijk vindt, tja ...) Maar dit is de plaats noch het moment om daarover te blijven discussiëren. De mods hebben hun standpunt erover (al meerdere malen) duidelijk gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#30 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Savatage, jouw post is **** is geen persoonlijke belediging, maar het aanspreken op iemand's gedrag. Dat mag van de moderatie. Kijk maar naar de ettelijke discussies die hierover gevoerd zijn in suggesties en mededelingen. ![]() Ik heb veel persoonlijke aanvallen aan mij gericht gekregen die gingen over mijn persoon, en niet over mijn gedrag. Ondanks dat ik deze gerapporteerd heb, heeft de moderatie ze niet geknipt en de gever er strafpunten voor gegeven, maar ofwel niets gedaan (meestal) ofwel de gehele thread verwijderd zodat alle bewijzen van beledigingen verdwenen maar de perso(o)n(en) ongestraft bleef. ![]() Mensen haataap noemen (wtf), gaat ook over de persoon, en niet over zijn gedrag... Het feit dat die haataap niet geknipt is, is iets waar ik me maar heel koest over zou houden als ik jou was, want het toont zwart op wit aan hoezeer de moderatie met twee maten en twee gewichten werkt en is bijgevolg een argument wat jij beter niet kan gebruiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() zo is dat, voor een keertje ben ik het eens met de moderatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik niet.
Ik vind dat wanneer je wil oordelen over een internationaal conflict, je toch ook eens mag zien hoe gruwelijk het allemaal wel niet is. Het is gemakkelijk om Israel gelijk te geven terwijl je wegkijkt wanneer het ellende getoond wordt dat het aanricht. Hypocrisie, dat is het. Daarom: Drosophila heeft gelijk.(over het racisme ook trouwens, het is soms echt walgelijk)
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
ik denk dat je schromelijk overdrijft! Moest je toch gelijk hebben dat is politics.be de grote uitzondering want in de meest media TV & kranten is het juist andersom.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() @luc broes
Na ruim 14000 posts en 6,5 jaar aanwezigheid op het forum suggereert u ('moest je toch gelijk hebben') niet te weten wat op dit forum de algemene teneur is? Over het topic: ik begrijp dat sommige foto's liever niet gewenst zijn op het forum, aangezien beelden je nu eenmaal kunnen achtervolgen. Tegelijkertijd geloof ik ook dat Drosophila een belangrijk punt heeft. Mensen zoals Ostyn en Paulus, die herhaaldelijk abstractie maken van de ellende van oorlog, en die zelfs een schwung wensen te geven aan de aantallen van (onschuldige) slachtoffers, oorlogsmisdaden en collectieve bestraffingen,... die kan je volgens mij enkel en alleen met de neus op de feiten drukken door de gevolgen van hun verwerpelijke discours te tonen. Indien de moderatie enkel de expliciete beelden verbiedt, en ondertussen het discours van dergelijke mensen laat zijn voor wat het is, dan leidt dat m.i. tot een situatie waarbij voortdurend oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid vergoelijkt worden. Dit alles onder het mom van vrije meningsuiting. Ik treed Drosophila dan ook bij in haar pleidooi voor meer consequentie, waarbij ofwel ook de meer expliciete foto's worden toegestaan, ofwel ook het systematisch verspreiden van racisme of andere haat en goedpraten van oorlogsmisdaden wordt ingeperkt. Dit pleidooi lijkt me overigens helemaal geen vorm van betutteling. Het is nu eenmaal zo (mag ik hopen) dat in een 'echte conversatie' (zonder anonimiteit) er een vorm van sociale controle berust op datgene wat je zegt. Het ontbreken van deze sociale controle op het internet noodzaakt volgens mij een striktere houding van de moderatie. Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 25 januari 2009 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Overtuigden kunnen hier naar hartelust straffe taal verkopen, schelden en overdrijven. Dat geldt van uiterst links tot uiterst rechts. Een rustig gesprek zonder kwade trouw is hier meer de uitzondering. Ik heb natuurlijk ook mijn eigen opinie maar tracht mij niet te bezondigen aan bovenstaande. Naar mijn mening kon Drosophila met een meer genuanceerde taal meer bereiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 25 januari 2009 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |