![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Ziet u Blair wel zitten als president van de E.U? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 14,81% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
46 | 85,19% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Britse sympathiëen zijn meer op Amerika dan op Europa gericht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Mij kan het niet veel schelen, ik heb niet het gevoel Europeaan te zijn hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonee kan het u schelen wie premier is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Na Blair's premierschap zocht men een jobke voor hem en vond.... dat hij zich kon bezig houden met vredesbesprekingen in 't Midden Oosten. Hoelang zit hij al in dat "jobke"?. 1 �* 1 1/2jaar? Enig resultaat: een oorlog in Gaza.
Maar zijn preeke loopt gewoon verder hoor. Hebt ge hem 1 x gezien tijdens die Gazakwestie??? Idem met die Barrosso, ook ene met een klein preeke. Ging begin januari die gaskwestie tussen Rusland en Oekraïne eens oplossen. Hij: 3 weken lullen, zuipen en vreten en veel blabla, maar gas??? Is er ondertussen al gas in Roemenie en Bulgarije aangekomen?? Zo'n individuen kunnen we missen als de pest.
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf. Laatst gewijzigd door Freddie : 21 januari 2009 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik wil absoluut geen president (nog ne vette postjespakker bij de rest) voor dit wangedrocht Europa. Er werd ooit een petitie gestart tegen Tony Blair, zie website hieronder. Ik wil ook gene Verhofstadt in een hoge Europese functie. Europa is voor mij een totale desillusie en het verdrag van Lissabon is een afkooksel van de eerder voorgestelde Europese grondwet. De Ieren hebben njet gestemd in hun referendum en de Czechen moeten in februarie dit verdrag nog ratifieren,hopelijk doen ze het niet en dan kan gans dit verdrag naar de prullenmand en kan er geen president gekozen worden. Natuurlijk doen de eurocraten (Barrosso op kop) er alles aan om dit wan-verdrag er nog door te krijgen. Ik stem voor één van de minst Europese partijen, vooral ene die tegen de toetreding van de Turken is (+/- 73 miljoen moslims erbij in Europa).
http://www.stopblair.eu/
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hij noemde Belgie als laberatorium en het voorbeeld voor Europa. Hij moet wel eurosceptisch zijn geworden om zoiets te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Misschien wordt in een verre toekomst Erdogan nog president van de EU. Of Saakasjvili.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, nog duizend keer liever Bert Anciaux dan die zionist hoor !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus we zwijgen dan best helemaal over het pietluttige vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() gast, serieus... last van maagzuur vandaag ofzo? ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds jaaaren is er om de 6 maanden een & nog wel een die op geen nenkele manier democratisch verkozen is. Dus : een president & wel een democratisch vderkozene !
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar Blair als eerste minister van het mini-staatje Groot Brittanië een schoothondje van havik en christelijk fundamentalist Bush was, zou hij als president van grootmacht EU
een noormaal gesprekspartner van Obama kunnen zijn. Het zou interessant zijn om dergelijk contrast eens mee te maken. Maar ik maak me geen illusies : de EU is nog altijd een on-staat & een president zal evenmin de volheid van een uitvoerende macht hebben als de huidige EU voorzitter van de EU commissie.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Liever een president die niet blindelings de Irak-oorlog steunde gewoon omdat de Amerikanen dat deden. Nu ja, of die post van president veel gaat inhouden betwijfel ik, maar toch liever iemand met iets of wat brains.
|
![]() |
![]() |