![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op basis van het feit dat ze hun werkbereidheid en dus hun onschuld niet kunnen bewijzen
dat lees je idd goed - zover heeft men het zelfs gekregen dat de presumptie van onschuld voor onze werklozenkaste niet langer geldt en dat de dom gehouden vlaamse bevolking dit gewoon slikt en deze genocide zelf wenst. vergeet niet dat de joden ook dachten dat ze gedouched gingen worden he - en dat ze vanuit die veronderstelling dus veelal vrijwillig en zonder tegenwerking de gaskamers binnengingen en de treinen opstapten naar de concentratiekampen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 januari 2009 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sollicitatiebrieven en een inschrijving in een interimbureau zouden voldoende bewijs moeten zijn denk ik.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
en nee wat solicitatiebrieven en inschrijving bij interim is niet voldoende - van de werklozen wordt eigenlijk verlangd dat ze alle dagen gaan zoeken achter iets dat er niet is en dat ze dit ook bewijzen - terwijl velen niet eens voldoende middelen krijgen om dit te kunnen doen. de oorzaak van de grote werkloosheid ligt bij de economische conjunctuur - een falend beleid van oa vdb is dus de oorzaak - niet de werkloze zelf - snap je t nu waarom men steeds spreekt van de activering van het zoekgedrag naar werk - het is identiek als de nazis die destijds de joden de schuld gaven vd slechte conjunctuur.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 januari 2009 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal peanut-taboes in vergelijking met de taboes die door de verrijkers in het straatbeeld worden opgedrongen, zoals de hoofddoek. De schaamtecultuur over de vrouw lijkt alleen maar groter te worden bij de moslimmigranten. Gisteren zag ik zelf mevrouw Erdogan met een reusachtig stoffen gezwel op haar hoofd. Denkt die nu werkelijk dat ze besprongen zal worden door Mr. Van Rompuy als ze haar huifkarmodel in de gang laat staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer de staat je betaalt is het denk ik ook normaal dat je aan de staat laat zien dat je probeert om van je werkloosheid af te geraken. Dit heeft volgens mij niets met lui te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plus het feit dat Uw lichaam bepaalde werken aan moeten kunnen,iemand die niet kan rekenen moet men bv. niet aan de kassa van een carrefour kas zetten,of iemand met de vingers van mij moet men geen fijn werk(met kleine motoriek) laten uitoefen,ect....
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-moslims allochtonen Maghrebijnen -Arabieren -vreemdelingen waarbij de begrippen handig gemengd worden zodat men iemand met een Marokkaanse of Antillaanse grootvader kan verwijten wat een zigeuner of een Serviër uitspookte en wat verkeerd loopt in Pakistan, Afganistan, Iran of Saudi Arabië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In dit geval gaat het dus over: Onverdraagzame moslims die vrouwen dwingen om wel een hoofddoek op te zetten. en Onverdraagzame racisten die vrouwen dwingen om geen hoofddoek op te zetten. En mij kan het niet schelen of iemand een hoofddoek opzet ja of nee.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 januari 2009 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() *zucht*
Mag ik er op wijzen dat deze topic oorspronkelijk ging over dingen in de persoonlijke leefsfeer die nu taboe aan het worden zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 januari 2009 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want ik bevoor- noch benadeel iemand hiermee, noch worden mensen hier ongewild bij betrokken. Het staat eenieder ook vrij niet naar mij te luisteren danwel niet mijn schrijfsels te lezen. Hopelijk zult u ooit ook het verschil gaan zien, en zult u ophouden met recht trachten te praten wat krom is. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
als er geen werk is dan heeft het geen zin om werk te zoeken en veel werkgevers weigeren bovendien om solicitatiebewijzen te leveren. als er meer werk zou zijn dan zouden die werklozen vanzelf dat werk gaan doen je zit vast in de redenering - wie werkloos is moet als oplossing daarvoor werk zoeken - terwijl er GEEN werk is en er alle dagen bedrijven sluiten en nu met de recessie nog eens in verhoogd tempo een land dat een hoog werkloosheidscijfer heeft en daaraan wil verhelpen moet zich niet afvragen wat er mis is met de werklozen - maar wel wat er mis is met haar economie. de gedachte als zou er een tegenprestatie moeten staan tov een werkloosheidsuitkering is je bovendien ook aangepraat - als je de mening hebt dat iedereen moet werken dan vraag je zelf voor slavernij en dan is dat weer een teken dat de deceptie bij jouw dan weer uiterst geslaagd is. mensen die een eigen mening hierover ontwikkelen komen tot gans andere conclusies - zoals bvb dat het onvoorwaardelijk basisinkomen de enige garantie vormt tegen moeten werken ( = dwangarbeid = slavernij )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 januari 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En u moet niet beginnen zagen dat alle bossen, parken en velden in uw omgeving motorcrossvelden zijn. Over onverdraagzaamheid gesproken. Citaat:
Flessenvoeding en plastiek speelgoed zou getuigen van een 'slechte' moeder. Citaat:
Uw plaat blijft hangen. Het gaat hier over dingen van de persoonlijke levensfeer.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 januari 2009 om 18:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
België heeft een relatief laag werkloosheidscijfer. Maar men moet inderdaad werk creëeren en ervoor zorgen dat werklozen die vacatures gaan invullen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 januari 2009 om 18:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog een taboe: flamingant zijn. Het van mening zijn dat onze overheid beter georganiseerd wordt op een kleiner nivo, maar toch geïntegreerd in den EU.
Als je je bekent als flamingant, dan beschouwt men je onmiddellijk als onverdraagzaam, ekstreem rechts, Blokker, nazist en fasjist en tegen ontwikkelingshulp. Maar wat ik eigenlijk wou zeggen: is het mogelijk een maatschappij van mensen te hebben, waar geen "taboes" zouden bestaan? Begin maar te redeneren met het fenomeen "mode". Is niet meedoen met de mode geen taboe? En zijn al die hoger opgesomde taboes geen vormen van mode?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
overeenkomstig deze schapenmoraal zijn wij allemaal zondaars en luiaards en weet ik wat nog allemaal die gedwongen moeten worden om te werken dwang is geen motivator - het is een demotivator en vrijwillige werkkrachten renderen veel meer dan gedwongen werkkrachten - het enige dat men moet doen om te zorgen dat de jobs ingevuld geraken is ze aantrekkelijk genoeg maken - meer is er niet nodig helaas zijn de meeste mensen geconditioneerd als zouden ze dwang nodig hebben om te willen werken en dus vragen ze zelf om en pleiten ze zelf voor hun eigen slavernij.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 januari 2009 om 19:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe voor de verandering uw oogkleppen eens af en verwijder die oordopjes ook maar meteen. Wellicht zult u dan inzien dat het hier wel degelijk om de persoonlijke leefsfeer gaat die stukje bij beetje ongewild en ongevraagd door anderen veranderd wordt, en waartegen protesteren afgedaan wordt met de eeuwige en inmiddels erg afgezaagde dooddoener 'racisme' (uw eigen reacties zijn hier het beste voorbeeld van). Als mijn vrouw en dochter een hoofddoek moeten opzetten om te vermijden dat ze in bepaalde wijken en stadsdelen lastiggevallen, achterna gezeten en/of voor hoer uitgemaakt te worden door de geïmporteerde aanhangers van de religie van de vrede & verdraagzaamheid, en als ik daar vervolgens tegen protesteer en die hele religie en haar naar hier gekomen aanhangers in vraag stel, dan moet dat kunnen zonder dat er een taboe van gemaakt wordt. En zonder dat men zoals u zelf in uw openingspost zei:"als 'ontmaskerde' zondaar meteen alle zonden van Israël over zich heen gegoten krijgt". En zonder dat "de reacties in sommige gevallen zelfs ronduit vijandig en haatdragend in de trend van 'moordenaar' zijn"... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
in werkelijkheid zijn er meer werklozen dan dat er uitkeringsgerechtigden zijn. alle geschorsten worden niet meer meegerekend oa als werkloze en dan komt men u vertellen dat de werkloosheid weer eens gedaald is wanneer je propaganda om je oren geslagen krijgt is er één ding dat je altijd voor ogen moet houden wat je je telkens moet afvragen dat is " wat proberen ze me nu weer wijs te maken en welke mening proberen ze nu weer van me te ontlokken en waarom doen ze dat en wie of wat heeft daar belang bij" zoals bvb met de videos van onlangs waarin al qauda belgie met aanslagen bedreigd de vraag is niet of ze dat doen en wanneer en wat we daartegen zouden moeten doen - vanaf dat je dat doet dan doe je wat de verspreiders van deze leugens willen dat je doet de vraag is wie wil er dat we bang worden van terroristen net zoals de amerikaanse burger en wie heeft daar belang bij enz enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() wie heeft er belang bij het stigmatiseren van werklozen ?
- politici die hiermee hun eigen falende economische beleid maskeren - grote bedrijven hebben belang bij een oververzadigde arbeidsmarkt - het liefst nog hebben ze dat de mensen vechten voor een job - vechten om door hun uitgebuit te mogen worden
![]() |
![]() |