![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=ERLICH;3939270][quote]
Citaat:
Elke vluchteling is asielzoeker.....maar niet elke asielzoeker is vluchteling. Laatst gewijzigd door Astar : 26 januari 2009 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Astar, wat denk je dan over bijvoorbeeld Darfour?
Hebben die mensen minder recht op dezelfde bescherming? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Dergelijk initiatief krijgt mijn steun. Gisteren las ik dat 2/3 van de 'Belgische' Turken en Marokkanen hun partner in het thuisland gaan halen. Die nieuwelingen spreken de taal niet, kennen de cultuur niet en zijn waardeloos voor de maatschappij. Op die manier is er nooit integratie door die groep allochtonen en wordt de staatskas wel verder leeggeplunderd. Dat soort nieuwelingen mogen gerust de toegang geweigerd worden, mensen in absolute nood niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk...... de vluchtelingen in Syrië en Jordanië zijn niet de enige die in vluchtelingenkampen leven. Ik heb zo de indruk dat velen hier het verschil niet zien tusen de asielzoekers ( vluchtelingen) die zelf vanuit het thuisland vertrekken........en diegene waarvan sprake is in de openingspost, de vluchtelingen die in kampen zitten.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het vrschil dat de ene wel en de ander niet de weg vond om de reis tot een asielaanvraag te maken, als je gaat selecteren waar ligt dan de grens?
Hoe bepaal je de mate van menselijk leed? Wie wel en wie niet? Heeft de vluchteling in Darfour niet gewoon pech dat er bij hem geen delegatie langskwam? |
![]() |
![]() |