![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bert Anciaux is zowat de minst bekwame politici die er is, waarom de SPA deze politieke Titanic op sleeptouw neemt is me een raadsel, wie stemt er nu op dat holle vat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karolien Gennez uit Sossenland
wou ingaan op Anciaux's 'hand in hand', na niet één dag van bleiten kwam de bok al bij de geiten, en werd er voorspeld: ze bijten in 't zand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de dag waarop iemand mij verplicht zo'n sjaal te dragen, zal ik die aandoen, zo dicht mogelijk bij die zeveraar proberen te geraken, sjaaltje oprollen en dan daarmee een goei klets in zijn gezicht geven...
Of echt helemaal rond mijne kop wikkelen om dan die zijn wangen rood te slaan. ik roep niet op dat te gaan doen he ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben zelfs een Caroline Gennezfan tegegngekomen. Fan n�* de opname van Anciaux bij de SP.A.
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Nu de BUB niet langer voor ons dagelijks verzetje zorgt, denk ik dat we het met Anciaux zullen moeten stellen.
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde) Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 23 januari 2009 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Dat ze hem opnemen in de koninklijk familie. Met de korste keren pleegt Laurent een staatsgreep tegen zijn broer en liefhebbende vader.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() swel grappig hoe de SP.A zichzelf in de afgrond aan het rijden is... nu komen er continue berichten boven over onvrede tussen de ABVV en de SP.A leiding; het feit dat anciaux de opvolgersplaats op de europese lijst zou krijgen, zou er voor iets kunnen tussen steken.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verbaas mij er nog steeds over hoe "bertje" er steeds weer in slaagt om voor "The Great Divider" te spelen,en hoe de SpA-leiding er zelfs maar aan durven denken heeft ,die figuur binnen te halen....die kan dus werkelijk twee stenen laten vechten
![]() Die zal nog eindigen met zijn eigen eenpersoons-partij Laatst gewijzigd door kelt : 24 januari 2009 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Survival of the Fittest ... hoe kan zo'n gek nu toch steeds herverkozen geraken ... maw kiezers : waar kan iemand waar dan ook Anciaux als de meest bekwame zien ? ![]() Kiezers zijn dom. mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laurent pleegt een staatgreep tegen zijn Italiaanse vader?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Met Bertje binnen te halen, heeft Caroline in feite het paard van Troje in de rangen opgenomen. Tot dat besef zal ze veel te laat komen. En we weten allemaal wat met Troje gebeurd is ...
|
![]() |
![]() |