![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verkleining omwille van rug- en schouderpijn is iets anders dan een vergroting omwille van één of ander schoonheidscomplex. Vind ik toch. Ik zou een aanpassing omwille van het tweede toch proberen uit haar hoofd te krijgen. Omwille van gezondheidsredenen, daar kan enkel de vrouw in kwestie over oordelen. Lijkt me toch...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstig: Neen.
Ik zei vriendin... geen lief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het reeds... Ik ben niet voor plastische chirurgie die je moet opkrikken tot model. Ik ben wel voor plastische chirurgie die fysieke of soms psychische pijn veroorzaakt (laten we niet vergeten dat mensen met brandwonden en zo ook onder die noemer vallen). En vooral: Jeff is een eikel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verkleining = bad!
Vergroting = good! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je je te weinig kan inleven in haar verhaal. Ikzelf kon dat eerst ook niet maar ik heb het geleerd. En ze had 100% gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. en het vergt ook moed. Jezelf onderwerpen aan een messenslijper terwijl je toch laat spelen met belangrijke dingen als je gezicht en (zeker voor een vrouw) je boezem, vergt veel moed gezien de kans op mislukkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word mottig van die Hoeybergs.
Dat mag den helen dag met zijn poten aan andermans vrouwen hun tetten zitten en dan is dat nog altijd slechtgezind...
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
On topic. Een derde geval. Ik ken een vrouw die links een B cup had, en rechts een C+. Daar valt helemaal niet mee te leven natuurlijk. Ze durfde helemaal niet uit de kleren te gaan. Na haar correctie is ze een ander mens geworden. Voor de volledigheid : is door den Jeff uitgevoerd en ze is er helemaal tevreden over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral geen knipoogjes herkennen, stel jij je eerst maar voor.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amaikes. Als ik ook iets laat veranderen aan mijn lijf, zal het toch niet bij dat arrogant omhooggevallen opvliegend misbaksel van een kwalgeval zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3) vrouwen met twee sterk van elkaar verschillende borsten (i.e. tubulaire borsten). De meeste vrouwen hebben twee verschillende borsten, maar dat valt dan niet op. Het moet zeer vervelend zijn als het wél opvalt. Ge kunt geen enkel kledingstuk aandoen zonder een siliconendingkske in uw bh te steken, of 't valt compleet verkeerd en iedereen kan zitten staren naar u ![]() Ik zou niet weten waarom zo iemand dan geen prothese kan laten inplanten zodat ze zich daar tenminste niks meer van moet aantrekken. Ik zou zelf geen borstvergroting willen (borstverkleining ook niet, duh, dan schiet er niks meer van over), maar never say never. Als ze over 10 jaar tot aan mijn navel hangen, dan ga ik die wellicht toch graag gelift zien. Vnl. omdat kleren dan mooier passen. Iemand die van C naar D gaat vind ik een beetje onzinnig. Van AA naar B snap ik wel (vnl. opnieuw omwille van de kleren). En borstlifts kan ik ook goed verstaan. Ik denk niet dat iemand zich te moeien heeft met wat een ander met z'n borsten doet.
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Knipoogjes herken ik wel, maar het woordje "pummel" was echt niet nodig. Mijn reactie op de vertikking van Jazeker kwan er enkel omdat die bijna grappig was, en voor niets anders. Ik laat het over aan Jazeker of ik er over ben geweest maar ik bedoelde mijn bijdrage enkel constructief. En wat betreft knipoogjes; de laatste keer dat ik dat ik die gebruikt heb kreeg ik de reply domheid tegen mijn oren gepetst. Het weze zo. Mag ik eindigen met ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trademark Dronkoers ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Veel gezever hier dat een media beeld bevestigd, maar heeft één van jullie azijnpissers hem al eens echt gesproken?
|
![]() |
![]() |