![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, wat je hier vertelt is natuurlijk wel juist, en ook logisch en onvermijdelijk. Frank Zappa heeft (ruw geschat) zo'n zestig (60 !!) albums uitgebracht in ongeveer 25 jaar, (ik heb ze trouwens zelfs niet allemaal gehoord) logisch dat daar ook veel "brol" tussenzat. Vanaf de jaren 80, heb ik zijn muziek trouwens niet meer zo erg "gevolgd". Zijn beste werk situeert zich imo op het einde vd jaren zestig + de ganse jaren zeventig. Onderstaand lijstje is mijn kleine "Zappa-collectie". Die met één of twee **, vind ik echte "toppers". Zappa met "The Mothers of Invention" Freak Out! * We're Only in it for the Money ** Uncle Meat * Zappa "Solo" : Lumpy Gravy * Hot Rats ** Chunga's Revenge ** The Grand Wazoo Over-Nite Sensation Apostrophe (') ** Roxy & Elsewhere Sheik Yerbouti ** Joe's Garage (Act I, II & III) * Zoot Allures
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() spijtig ken ik alleen Frank de Zapper....
hij zapt nu naar Graziella !