Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2009, 17:46   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Hee, niet foetelen. Hij pleit voor de uitzetting van zich misdragende meerpassige allochtonen en een importstop op moslims.
En hij heeft 100% gelijk! Dat kankergezwel dat de islam is is steeds maar aan het uitzaaien. En we weten toch wat een ver uitgezaaide kanker betekent? Deze achterlijke bende staat meteen klaar met 10.000 door de Engelse belastingbetaler gekweekte profiteurs en boelzoekers, en daar moeten ze dus voor op hun knieën kruipen...
Ze zouden ze moeten neermaaien tijdens hun "betoging"...
Hoe meer deze gasten ter sprake komen, waar dan ook, hoe meer je er de pest aan krijgt...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 18:01   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorkum Bekijk bericht
Koekje van eigen deeg voor deze haatzaaier.

Zelf altijd & doorlopend zijn spreektijd in het parlement gebruiken om te pleiten voor verbanning van allochtonen en inreisverboden wordt hij nu door de Home Secretary als ongewenste vreemdeling aangemerkt Het enige wat deze landverradelijke mossadsnol kan is de ketelmuziekant uithangen en dolgraag met lucifers spelen. Meneer zal zeker de kans niet laten liggen om zich theatraal de toegang te laten ontzeggen : ik hoop te zien hoe het daarbij zijn gevolg aan beveiligers vergaat.
En jij ben één van het soort voorstanders van ongebreideld onze landen te laten vollopen met gelukzoekers en profiteurs allerhande uit de vier wereldhoeken? Al jaaaren zijn er vreemdelingen die zich in een andere streek gaan vestigen, meestal zonder problemen. Tot die islambende in beweging is gekomen en denkt dat ze nog eens de wereld moeten veroveren zoals ten tijde van Karel Martel in onze contreien enz?
Als er op wereldvlak een "cordon sanitaire" nodig is voor iets, dan is het wel voor deze bende!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 19:53   #23
Ik kom in vrede
Banneling

Standaard

Wilders moet zijn film niet meer tonen. De Britten hebben vandaag zijn overschot van gelijk bewezen: Sidder en beef, Europa, onder de gesel van de islam zult ge komen.
Ik kom in vrede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 19:56   #24
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ik kom in vrede Bekijk bericht
Wilders moet zijn film niet meer tonen. De Britten hebben vandaag zijn overschot van gelijk bewezen: Sidder en beef, Europa, onder de gesel van de islam zult ge komen.
oh dierbare paranoia
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 20:01   #25
Ik kom in vrede
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
oh dierbare paranoia
Inderdaad is dat "sidder en beef" een overdrijving, maar de gesel van de islam wordt hier steeds opdringeriger en opvallender: opletten wat je zegt (of tekent), gescheiden zwemuurtjes, eremoorden, ...
Oud 11 februari 2009, 20:03   #26
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad is dat "sidder en beef" een overdrijving, maar de gesel van de islam wordt hier steeds opdringeriger en opvallender: opletten wat je zegt (of tekent), gescheiden zwemuurtjes, eremoorden, ...
heb je een persoonlijke ervaring met de gesel van de islam,dan mag je die hier delen
Oud 11 februari 2009, 20:24   #27
Ik kom in vrede
Banneling

Standaard

Citaat:
heb je een persoonlijke ervaring met de gesel van de islam,dan mag je die hier delen
Dit is hier niet de hartsrubriek van het Flair-forum, dit is p.be

maar om één concreet voorbeeld te geven:
Citaat:
Twee jonge Pakistaanse vrouwen zijn maandag in Lodelinsart neergeschoten door hun eigen broer. De oudste van de twee, de twintigjarige Sadia Sheikh, overleefde de schietpartij niet. Haar 18-jarige zus Sarya ligt in het ziekenhuis.

Laatst gewijzigd door Ik kom in vrede : 11 februari 2009 om 20:27.
Oud 11 februari 2009, 20:31   #28
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorkum Bekijk bericht
Koekje van eigen deeg voor deze haatzaaier.

Zelf altijd & doorlopend zijn spreektijd in het parlement gebruiken om te pleiten voor verbanning van allochtonen en inreisverboden wordt hij nu door de Home Secretary als ongewenste vreemdeling aangemerkt
Touché.

Citaat:
Het enige wat deze landverradelijke mossadsnol kan is de ketelmuziekant uithangen en dolgraag met lucifers spelen.
Weerom touché.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 20:34   #29
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit is hier niet de hartsrubriek van het Flair-forum, dit is p.be

maar om één concreet voorbeeld te geven:
goed het blijft dus bij paranoia vermits geen geen persoonlijke ervaring kunt delen,had dit ook wel verwacht met jouw prentje

Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 februari 2009 om 20:36.
Oud 11 februari 2009, 20:36   #30
Ik kom in vrede
Banneling

Standaard

Citaat:
goed het blijft dus bij paranoia vermits geen geen persoonlijk ervaring kunt delen
Ik dacht dat paranoia iets anders was dan het "weigeren van oogkleppen opzetten"
Oud 11 februari 2009, 20:43   #31
globalmedia
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat paranoia iets anders was dan het "weigeren van oogkleppen opzetten"
ga heen in je geschriften
Oud 11 februari 2009, 20:46   #32
Ik kom in vrede
Banneling

Standaard

Citaat:
ga heen in je geschriften
Maar dat inreisverbod druist toch in tegen alles wat we hier hebben in de EU? Dat komt ervan met zo'n moslim in het parlement. Die moet maar zijn mond opentrekken en alle principes van vrijheid en democratie worden overboord gegooid.
Oud 11 februari 2009, 22:27   #33
Gorkum
Burger

Standaard Wilders en tour

Geert http://tinyurl.com/bhfdfd is ook een warm voorstander van het recht op vrije meningsuiting zoals dat is vastgelegd in het First amendment van de Amerikaanse grondwet. Voor eerst en vooral voor zichzelf maar deze proseliet van Eretz-Ysrael * heeft makkelijk miepen vanuit zijn schuttersputje : hij vergeet dat je in Amerike wel mag hate speechen maar dat je daarbij op geen enkele door de overheid betaalde bescherming mag rekenen. Soort van natuurlijk evenwicht in the land of the free. Ik wil hem wel toegeven dat hij, wanneer-ie weer voor de tigste keer fulmineert over instroom van vreemdelingen, zijn klassieken goed kent

"Er is maar bijster weinig verschil tussen het verkrijgen van staatsburgerrecht en bijvoorbeeld de opname in een automobielclub. De man verstrekt de gevraagde inlichtingen, welke dan worden onderzocht en beoordeeld, en op een dag wordt hem een papiertje toegestuurd, dat hij staatsburger is geworden, waarbij men het nog nodig vindt, om dit in een moppigen vorm te gieten. Men deelt den man, die totnogtoe Zoeloekaffir was, namelijk mede: Hiermede bent u Duitscher geworden.”

Blz 510 regels 10 en volgende van het in Nederland verboden boek 'Mijn Kamp'

*Eretz-Ysrael is niet het Israel wiens recht op bestaan ik volledig steun maar zijn de hedendaagse bloed-en-bodem zionisten die in boek Joshua zijn blijven steken en Judea en Samaria als hun belangrijkste thuislanden zien.
Gorkum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2009, 22:35   #34
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Vandaag opperde een inbelster op Nederlandse Radio-1 dat de Engelse niet-welkom-verklaring voor Wilders bekokstoofd zou kunnen zijn door Hr Balkenende tijdens een recent kort bezoek ginds .... hier denk ik nog diep over na want wel zeer zout.
====

Hr Bos, PvdA-leider en Minister van Financiën vindt dat Engeland een FOUT maakt.
http://www.elsevier.nl/web/10223264/...en-Wilders.htm
Oud 12 februari 2009, 09:08   #35
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor niet persoonlijk, het teistert enkel een gans continent. Weer zo ene wiens ogen op zijn gat staan!
Kom toch niet steeds af met die idiote vraag naar voorbeelden. Kijk rondom je en je weet genoeg maar met oogkleppen aan wordt dat moeilijk. Ik zal jouw belachelijke redenering eens doortrekken naar verkeersveiligheid. Ik heb nog nooit een dodelijk ongeluk gehad dus zijn er geen dodelijke ongelukken.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 09:22   #36
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Nee hoor niet persoonlijk, het teistert enkel een gans continent. Weer zo ene wiens ogen op zijn gat staan!
Kom toch niet steeds af met die idiote vraag naar voorbeelden. Kijk rondom je en je weet genoeg maar met oogkleppen aan wordt dat moeilijk. Ik zal jouw belachelijke redenering eens doortrekken naar verkeersveiligheid. Ik heb nog nooit een dodelijk ongeluk gehad dus zijn er geen dodelijke ongelukken.
Goede vergelijking Max over die verkeersongelukken. Er komen idd dodelijke ongelukken voor, maar er is niemand die over een gesel van verkeersongelukken spreekt. Er komen idd moslimexcessen voor, maar is dat reden om het over een gesel van de islam te hebben?

Dat Wilders wordt geweigerd in Engeland is een exces. Maar daarmee is de democratie in het VK nog niet verdwenen.

Laatst gewijzigd door Sjaax : 12 februari 2009 om 09:23.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 09:37   #37
abou Anis
Minister-President

Standaard

Heeft al iemand de ironie gezien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilders
Dat wil dus zeggen dat we straks niet meer de baas zijn over onze eigen grenzen en dat we niet meer zelf kunnen bepalen wie we toelaten en wie niet. Een doodvonnis voor Nederland.
http://pvv.geertwilders.nl/index.php...d=336&Itemid=6
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 10:24   #38
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ironie??
U ziet toch hoop ik wel het verschil tussen toelaten van iemand op je grondgebied met oog op definitieve vestiging of het bezoek van een Nederlands politicus aan een ander Europees land?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 10:39   #39
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Goede vergelijking Max over die verkeersongelukken. Er komen idd dodelijke ongelukken voor, maar er is niemand die over een gesel van verkeersongelukken spreekt. Er komen idd moslimexcessen voor, maar is dat reden om het over een gesel van de islam te hebben?

Dat Wilders wordt geweigerd in Engeland is een exces. Maar daarmee is de democratie in het VK nog niet verdwenen.
Die gesel is misschien visionair?
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2009, 10:47   #40
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Inderdaad. Er is net zoals in de rest van de EU immers geen democratie in het VK, ze kan dus ook niet verdwijnen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be