![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik vind thuis ook te divers, al die kleurtjes doen pijn aan me ogen.
Wat is er mis met witte behangpapier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halal groenten kunnen aardappelen zijn waarvan ze in frietjes worden gesneden door een Iman terwijl ie gebeden opzegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie je er wat toonbaar uit? Wel dan moet je meedoen aan Tom Lenaerts' nieuwe programma. Dit is een uitstekende sollicitatie.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie weet zal het vergeten zoontje daar wel een rol in kunnen spelen ... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 februari 2009 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Dat van die nieren heb ik gemist, blijkbaar. Het is nog niet aan bod gekomen, terwijl het de afgelopen maanden wel een paar keer in het nieuws kwam. Het zou dus best wel eens kunnen kloppen...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thuis : miserie op een ander
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Intellectuele honger, vermoed ik. 'Thuis' is eigenlijk een postmoderne, 21ste-eeuwse versie van 'Huis clos' van Sartre: een stuk of wat mensen, opgesloten in een relatief kleine afgesloten ruimte, die elkaar voortdurend op stang jagen, maar toch niet van elkaar los (kunnen) komen. L'enfer, c'est les autres. Fascinerend, zeg ik je.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Weet je gezond Vlaanderen, je moet niet naar thuis kijken, je moet naar familie kijken! Dat is veel mooier! Dat gaat tenminste nog over normale Vlaamse mensen, in normale omstandigheden! Thuis trekt helemaal op niks. En ja, die homotoestanden werken mij oop op het systeem, en ook die Marrokaan en die Pool.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tis wel lang geleden dat ik het nog gezien heb, misschien zijn die na een klacht door Ongezond Vlaanderen al verbannen naar Canvas of zo? ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Toch wel, de moeder van 1 van de hoofdpersonages is hetero, maar daar hoor ik Ongezond Vlaanderen niet over klagen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |