Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2009, 21:46   #21
Tavek
Banneling

Standaard

PS: Ik heb door de jaren heen (tijdens mijn studie en nu ook in mijn werk) leren werken in een werkplaats, met allerhande apparatuur. Ik heb onlangs nog een technieker een opleiding gegeven op een bepaald apparaat. Hij had 23 jaar ancienniteit, ik 8 maanden.

Twee linkerhanden, ik denk het niet....en zo zijn de meeste ingenieurs wel.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2009, 21:51   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Iedereen zelf z'n pensioen laten regelen is veel beter. Nu zit iedereen in hetzelfde schuitje onder het mom van solidariteit, maar nu betaalt iedereen wel de prijs voor falend overheidsbeleid. Levensgevaarlijk.
Correct.

Vroeger betaalde ieder voor zijn eigen pensioen later. Op een dag hadden ze geld nodig om de begroting aan te vullen en zoals we intussen al gewoon zijn heeft men beslist die kas daar voor te gebruiken. Vanaf dat ogenblik betaalde men niet meer voor zijn eigen pensioen later maar voor diegene die op dat ogenblik op pensioen waren.

Enige tijd heeft dat stand gehouden. Met zekerheid weet ik het niet maar ik dacht dat men de tekorten bijpaste met de overschotten van de kas voor de kindervergoeding. Daar zal nu ook niet veel meer te rapen zijn.

Wanneer meer dan 20 jaar geleden het VB voorspelde dat deze situatie na verloop van tijd niet langer te houden zou zijn werd dit al spottent van de tafel geveegd.

Wel, we zien nu waar we staan maar ook nu zal men dit al even spottent ontkennen, dat zijn we intussen al wel gewoon.

Nog niet zo lang geleden heeft regering Verhofstadt de kas van de bijkomende pensioenen nog leeggeschut om wederom met veel bravoure te kunnen aankondigen dat de begroting in evenwicht was. Hoe zou het daar mee zitten, want nu moeten ze niet enkel en alleen de pensioenen ophoesten maar ook nog eens die bijkomende pensioenen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2009, 22:14   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het idee dat zou werken is dan ook dat te dure werknemers naar pakweg 60% van hun loon kunnen gaan en daarvoor 3/5 van hun loon krijgen of zelfs iets minder. Maar op vrijwillige basis. Wie 60 is wil niet wat meer part-time werken en daar wat op inleveren als ie al een fantastisch loon heeft? Van dat geld kunnen 50'ers blijven werken en nieuwe mensen worden aangeworven.

Geef me een geweer en ik gijzel het overleg tussen vakbond en werkgevers. En ik zal geen onderscheid maken voor de eerste die meent op te staan of een stap dichterbij te nemen zonder mijn goedkeuring.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Geef me een geweer
Voil�*, 't moet wééral gegeven worden.Ga er eens zelf voor werken!

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2009 om 22:15.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2009, 22:18   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Er ziet er hier iemand groen van jaloezie....

En, kunt gij het werk van die universitair overnemen ? Dat moet ge toch kunnen, als ze schijnbaar 4 krom poten hebben.
Ik ben op pensioen en wat mijn loopbaan en functie betrof gaat hier niemand wat aan maar ik heb me nooit teveel of tegoed gevonden om eender wie, van welke functie dan ook , en zelf heb ik me nooit te goed gevonden om eender welke taak, hoe vuil dan ook, zelf op te kappen. Dus beste, ik zie totaal niet waarop IK zou moeten jaloers zijn.

Ik ben meer dan miljonair, ook nu nog in eurotjes, en die heb ik zelf bij elkaar gesprokkeld. Wat mij betreft dus ben ik zelfs niet jaloers op de Koning maar vind ik eerlijk gezegd dat hij eerder mag jaloers zijn op mij. Maar ik heb inderdaad een grondige hekel aan dat soort naar omhooggevallen baronnetjes die altijd en overal in de lucht zwevend neerkijken op diegene die wat minder geschoold zijn. En ochottekes, hoe veel onder hen hebben daar dan nog niet herhaaldelijk voor moeten bissen en zijn er uiteindelijk in geslaagd dankzij de centen van papa.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 22:21.
Oud 19 februari 2009, 22:30   #25
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik ben op pensioen en wat mijn loopbaan en functie betrof gaat hier niemand wat aan maar ik heb me nooit teveel of tegoed gevonden om eender wie, van welke functie dan ook , en zelf heb ik me nooit te goed gevonden om eender welke taak, hoe vuil dan ook, zelf op te kappen. Dus beste, ik zie totaal niet waarop IK zou moeten jaloers zijn.

Ik ben meer dan miljonair, ook nu nog in eurotjes, en die heb ik zelf bij elkaar gesprokkeld. Wat mij betreft dus ben ik zelfs niet jaloers op de Koning maar vind ik eerlijk gezegd dat hij eerder mag jaloers zijn op mij. Maar ik heb inderdaad een grondige hekel aan dat soort naar omhooggevallen baronnetjes die altijd en overal in de lucht zwevend neerkijken op diegene die wat minder geschoold zijn. En ochottekes, hoe veel onder hen hebben daar dan nog niet herhaaldelijk voor moeten bissen en zijn er uiteindelijk in geslaagd dankzij de centen van papa.
Ik heb in mijn kortstondige carriere 1 ding geleerd: als ge iets gedaan wilt krijgen van uw techniekers en arbeiders, behandel ze dan aub niet als "ondergeschikten", maar betrek hun bij het proces. Gebruik hun ervaring en inzichten. Ge zult zien, als ge ze gewoon eens vraagt wat ze denken over een ontwerp, kunnen ze vaak nog nuttige tips geven (die ingenieurs over het hoofd zien) EN ze voelen ze betrokken. Ze gaan dus beter werken.

En meld ook aan de HR als ze bovennormaal presteren, dat ze daarvoor beloond worden.
Oud 19 februari 2009, 22:49   #26
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er ziet er hier iemand groen van jaloezie....

En, kunt gij het werk van die universitair overnemen ? Dat moet ge toch kunnen, als ze schijnbaar 4 krom poten hebben.
Nee natuurlijk niet,maar als mijn kraan lekt of mijne vloer verzakt zal ik u niet kunnen gebruiken.
Of de waarde van een individu gemeten kan worden aan de hoogte van zijn universitair diploma is tegenwoordig ook niet meer waar,gezien het aantal afgestudeerde universitairen.
Het gezegde dat iemand gouden hersenen heeft of gouden handen toont aan dat ze beiden nodig zijn,als er tenminste werk is.
Oud 19 februari 2009, 23:08   #27
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb in mijn kortstondige carriere 1 ding geleerd: als ge iets gedaan wilt krijgen van uw techniekers en arbeiders, behandel ze dan aub niet als "ondergeschikten", maar betrek hun bij het proces. Gebruik hun ervaring en inzichten. Ge zult zien, als ge ze gewoon eens vraagt wat ze denken over een ontwerp, kunnen ze vaak nog nuttige tips geven (die ingenieurs over het hoofd zien) EN ze voelen ze betrokken. Ze gaan dus beter werken.

En meld ook aan de HR als ze bovennormaal presteren, dat ze daarvoor beloond worden.
Correct.
Waar het mij om gaat is dat vele afgestudeerde zich over gekwalificeerd voelen voor de hen aangereikte jobs, maar wel wachtgeld willen innen en als het even kan nog een jaartje vacatie meepikken. En de mensen op leeftijd, die gans hun leven gewerkt hebben en afgedragen hebben, ja, die moeten maar wat langer blijven werken. Dat is toch de wereld op zijn kop dacht ik.

Ze mogen wat mij betreft studeren voor astronaut maar wil dat dan zeggen wanneer er geen betrekking vacant is in overeenstemming met dat wat ze gestudeerd hebben, dat ze dan maar niet aan de slag moeten en verder wachtgeld mogen krijgen, en dit zonder ooit één cent afgedokt te hebben?

Naar mijn visie gaan ze werk zoeken en doen ze daar zolang over als papa het goed vind maar dan wel op papa zijn kosten en niet op die van de gemeenschap of anders aanpakken wat er geboden wordt al is het WC kuisen. Daarna kunnen ze er dan 40 jaar over doen om een meer passende betrekking te vinden.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 23:31.
Oud 19 februari 2009, 23:09   #28
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, op één voorwaarde mijn beste,dat hetgeen zij voorstellen uiteindelijk ook wordt opgevolgd....

Ik heb er als laborant ooit een kleine 5 jaar over gedaan om de ingenieurs die verantwoordelijk waren voor de produktie te overtuigen om met nieuwe produktiebladen te werken waarop alle toegevoegde produkten in het fabikratieproces werden vermeldt op de machine zelf mét hun toegevoegde dosissen rol na rol zodat wij laboranten gemakkelijker een steeds weerkerende fout bij één bepaalde klant gemakkelijker konden opsporen om zodoende uiteindelijk de procedure voor die klant te kunnen aanpassen....

Bleek uiteindelijk dat er één produkt verantwoordelijk was om duizenden tonnen aan slecht papier te produceren dat in tegenstelling bij de andere klanten aan een hogere dosis voorgeschreven door het produktierapport te wijten was om de lijming van het papier op een hoog niveau te brengen....

5 jaar mijn beste, alvorens ze uiteindelijk moesten toegeven dat ik al die tijd het gelijk aan mijn zijde had,na aanpassing van het produktierapport met een correctie van 2 liter minder lijm per uur aan een machine die 4 ton per uur maakte was het probleem de wereld uit....

En dit zonder dat de gemeten waarden van het papier wat lijming betrof er sterk op achteruit gingen...
Integendeel het verschil was uiteindelijk te verwaarlozen...

Citaat:
Ach ,voor het bovenstaande gingen zij eerst zichzelf op de borst kloppen ,nét alsof ze het in hun eentje hadden opgelost...

Alhoewel later onder vier ogen er toch één ruiterlijk heeft toegegeven dat ze beter direkt hadden moeten luisteren in plaats van koppig te blijven voordoen met hun foute produktieprocedure....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2009, 23:38   #29
mononcle
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Iedereen zelf z'n pensioen laten regelen is veel beter. Nu zit iedereen in hetzelfde schuitje onder het mom van solidariteit, maar nu betaalt iedereen wel de prijs voor falend overheidsbeleid. Levensgevaarlijk.
iedereen pensioen vanaf 65, en iedereen vrij laten om na 65 nog te werken, belastingsvrij, het onnozele is dat men mensen verplicht op pensioen stuurt, wat moeten die mensen doen hele dagen? dat zou pas een geschenk zijn , niet alleen voor onze economie, maar vooral ook voor die mensen die goed en graag werken.

maar men moet een bouwvakker die op 65 toch al redelijk versleten zal zijn niet verplichten tot zijn 70ste te werken voor zijn pensioentje... laat die mens vrij... hij heeft al genoeg geslaafd...
mononcle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 00:44   #30
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Correct.
Waar het mij om gaat is dat vele afgestudeerde zich over gekwalificeerd voelen voor de hen aangereikte jobs, maar wel wachtgeld willen innen en als het even kan nog een jaartje vacatie meepikken. En de mensen op leeftijd, die gans hun leven gewerkt hebben en afgedragen hebben, ja, die moeten maar wat langer blijven werken. Dat is toch de wereld op zijn kop dacht ik.

Ze mogen wat mij betreft studeren voor astronaut maar wil dat dan zeggen wanneer er geen betrekking vacant is in overeenstemming met dat wat ze gestudeerd hebben, dat ze dan maar niet aan de slag moeten en verder wachtgeld mogen krijgen, en dit zonder ooit één cent afgedokt te hebben?

Naar mijn visie gaan ze werk zoeken en doen ze daar zolang over als papa het goed vind maar dan wel op papa zijn kosten en niet op die van de gemeenschap of anders aanpakken wat er geboden wordt al is het WC kuisen. Daarna kunnen ze er dan 40 jaar over doen om een meer passende betrekking te vinden.
Universitairen raad ik ten stelligste af om een job te nemen onder hun niveau. Indien er niets te vinden is opt moment kunt ge het beste de economische malaise overbruggen door middel van een jaartje verder te studeren. Of zelfs vrijwilligerswerk in een of ander ontwikkelingsland. Maar ga aub niet als verkoper of vakkenvuller werken als ir, want dat zijn echte lelijke plekken op uw cv als ge ooit nog uw ir diploma wilt gebruiken bij een solicitatie.

Indien ge echt niks vindt dat overeenkomt: volg een opleiding, master na master, postgraduaten, enzo....en probeer een jaar latern opnieuw op de arbeidsmarkt. Of verhuis naar waar er wel werk is. Dat laatste doen er veel.

Maar werk aannemen zwaar onder uw niveau ? Never.....daar hebben die mensen geen jaren voor gestudeerd. Verspilling van belastingsgeld.
Oud 20 februari 2009, 00:51   #31
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Nee natuurlijk niet,maar als mijn kraan lekt of mijne vloer verzakt zal ik u niet kunnen gebruiken.
Of de waarde van een individu gemeten kan worden aan de hoogte van zijn universitair diploma is tegenwoordig ook niet meer waar,gezien het aantal afgestudeerde universitairen.
Het gezegde dat iemand gouden hersenen heeft of gouden handen toont aan dat ze beiden nodig zijn,als er tenminste werk is.
Hebt gij een auto ? Een pc ? Een frigo ? Een diepvries ? Vliegt ge met het vliegtuig naar uw vakantiebestemming ? Als ge naar het ziekenhuis gaat, maakt ge daar dan gebruik van geavanceerde apparatuur ? Uw drinkwater ? Uw wegen ? Uw bruggen ? Etc....

Wie ontwerpt en bouwt deze ?
Oud 20 februari 2009, 03:36   #32
fabianen
Gouverneur

Standaard

Laat iedereen toch werken zolang ze zelf willen,zet een pensioen leeftijd grens in,en dan kies je wanneer je wilt gaan.
Tuurlijk zullen velen willen doorwerken,niet omwille van de fantastische job die ze hebben,maar om rond te komen....en niet de hele dag bij hun vrouw thuis te zitten.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 08:18   #33
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Universitairen raad ik ten stelligste af om een job te nemen onder hun niveau. Indien er niets te vinden is opt moment kunt ge het beste de economische malaise overbruggen door middel van een jaartje verder te studeren. Of zelfs vrijwilligerswerk in een of ander ontwikkelingsland. Maar ga aub niet als verkoper of vakkenvuller werken als ir, want dat zijn echte lelijke plekken op uw cv als ge ooit nog uw ir diploma wilt gebruiken bij een solicitatie.

Indien ge echt niks vindt dat overeenkomt: volg een opleiding, master na master, postgraduaten, enzo....en probeer een jaar latern opnieuw op de arbeidsmarkt. Of verhuis naar waar er wel werk is. Dat laatste doen er veel.

Maar werk aannemen zwaar onder uw niveau ? Never.....daar hebben die mensen geen jaren voor gestudeerd. Verspilling van belastingsgeld.
Zo een licentiaat nucleaire wetenschappen, mag dus volgens u niet in een bedrijf gaan werken om wat administratie te doen ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 08:32   #34
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Het grootste probleem lijkt me te zijn dat er enorm veel arbeid wordt verspild; in de eerste plaats door de staat, al zijn er ook andere zinkputten. De staat levert op grote schaal ongevraagde en overgeprijsde 'diensten', en conservatieve schattingen leiden tot de conclusie dat men zeker één dag per week werkt zuiver en alleen om die verspilling door de staat te financieren. Alleen al het verschil in 'tax freedom day' tussen België en Zwitserland benadert één wekelijkse werkdag. Men ziet overal die verspilling er dik bovenop liggen. Waarvoor dienen bv, om maar iets te nemen, provincies? En waarom heeft het provinciebestuur van Henegouwen een veelvoud aan personeel tov Oost-Vlaanderen? Daar moet men allemaal voor werken. Een normale werkende mens is enorm veel opbrengst kwijt aan de staat, aan 'solidariteit' met allerlei al dan niet geïmporteerde 'kansengroepen' enz.

Reken dat om in pensioenjaren en ge komt uit op vele jaren werk, enkel ter financiering van zuiver nutteloze en blijkbaar ook vermijdbare staatsuitgaven.

De staat zorgt ook op andere vlakken voor massale verspilling van levenstijd. Scholieren zitten bv veel te lang op school; wat ze daar leren, kan mits de nodige vrijheid zeker in de helft van de tijd worden bereikt. Een goede leerling zou zeker op zijn 16 jaar naar de unif of hogeschool kunnen gaan. Momenteel maakt men dubbele kosten: 2 productieve jaren minder, en dan moet er nog eens betaald worden om die school draaiend te houden ook.

De productiviteit ligt momenteel zo hoog dat in een efficiënt georganiseerde samenleving een mens niet meer dan 20-25 jaar zou moeten werken. Maar er wordt op massale schaal gestolen & verspild.
Oud 20 februari 2009, 08:36   #35
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Het grootste probleem lijkt me te zijn dat er enorm veel arbeid wordt verspild; in de eerste plaats door de staat, al zijn er ook andere zinkputten. De staat levert op grote schaal ongevraagde en overgeprijsde 'diensten', en conservatieve schattingen leiden tot de conclusie dat men zeker één dag per week werkt zuiver en alleen om die verspilling door de staat te financieren. Alleen al het verschil in 'tax freedom day' tussen België en Zwitserland benadert één wekelijkse werkdag. Men ziet overal die verspilling er dik bovenop liggen. Waarvoor dienen bv, om maar iets te nemen, provincies? En waarom heeft het provinciebestuur van Henegouwen een veelvoud aan personeel tov Oost-Vlaanderen? Daar moet men allemaal voor werken. Een normale werkende mens is enorm veel opbrengst kwijt aan de staat, aan 'solidariteit' met allerlei al dan niet geïmporteerde 'kansengroepen' enz.

Reken dat om in pensioenjaren en ge komt uit op vele jaren werk, enkel ter financiering van zuiver nutteloze en blijkbaar ook vermijdbare staatsuitgaven.

De staat zorgt ook op andere vlakken voor massale verspilling van levenstijd. Scholieren zitten bv veel te lang op school; wat ze daar leren, kan mits de nodige vrijheid zeker in de helft van de tijd worden bereikt. Een goede leerling zou zeker op zijn 16 jaar naar de unif of hogeschool kunnen gaan. Momenteel maakt men dubbele kosten: 2 productieve jaren minder, en dan moet er nog eens betaald worden om die school draaiend te houden ook.

De productiviteit ligt momenteel zo hoog dat in een efficiënt georganiseerde samenleving een mens niet meer dan 20-25 jaar zou moeten werken. Maar er wordt op massale schaal gestolen & verspild.

ik heb hier nu zelf zo'n student van 16 zitten, ik zie die nog niet naar den unief gaan hoor..

Je kunt wel gelijk hebben voor studenten type snit en naad die vroeger aan 12jaar aan de slag gingen, worden nu beziggehouden tot 18jaar.

En de produticviteit die zo hoog ligt dat je in 20jaar kunt binnen zijn, vind ik een prachtige stelling, waarschijnlijk klopt ze wel.

Laatst gewijzigd door brother paul : 20 februari 2009 om 08:38.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 08:43   #36
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik heb hier nu zelf zo'n student van 16 zitten, ik zie die nog niet naar den unief gaan hoor..

Je kunt wel gelijk hebben voor studenten type snit en naad die vroeger aan 12jaar aan de slag gingen, worden nu beziggehouden tot 18jaar.

En de produticviteit die zo hoog ligt dat je in 20jaar kunt binnen zijn, vind ik een prachtige stelling, waarschijnlijk klopt ze wel.
Zoals ik,op mijn 14 jaar 6 van de 7 dagen gaan werken 12 uur per dag,maar mijn pensioen beginnen ze maar te verrekenen vanaf mijn 18 jaar,leercontract noemt men dat dan,smeerlappen
Oud 20 februari 2009, 10:20   #37
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een goed gedacht, hang je dan nu maar op

Ik heb gehoord dat er twee wetsvoorstellen zijn ingediend:
1. Werken tot je erbij neervalt
2. Zodra je tachtig wordt kun je je gratis laten cremeren.

Benieuwd welk voorstel het haalt.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 11:08   #38
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En als ik merk wat voor stommiteiten sommige rechters begaan heb ik een heel lage dunk van het universitair niveau, als je dat maar weet.
Ik heb tot mijn grote spijt ook al heel wat prutsers van loodgieters, bezetters, vloerders, schilders, metselaars, elektriciens... over de vloer gehad.
Het heeft mij er echter nooit toe aangezet om uit bekrompenheid een waarde-oordeel te vormen aangaande alle uitoefenaars van deze beroepen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 11:14   #39
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ze zouden beter eens beginnen met al die wachtvergoedingen af te schaffen. Eerst zit dat zijn broek te verslijten op de schoolbanken en dan nemen ze een sabbatjaartje, dat heeft nog geen centiem aan de sociale kas opgebracht maar de 60 + ‘ers, die heel hun leven gewerkt hebben, sommige van hun 14 jaar, en afgedragen, die mogen straks tot hun 70 gaan voortknoeften.
De gemiddelde pensioenleeftijd van de door u aangehaalde generatie der 'knoefters' ligt nochtans ergens in de 50.
Het zal juist de huidige jonge(re) generatie zijn die genoodzaakt zal worden om minstens tot hun 70 te gaan werken om alle schulden weg te werken van de huidige generatie der pensioengerechtigden die het mooi voor zichzelf hebben klaargespeeld om 'en masse' op 50 met brugpensioen te gaan maar die van zichzelf denken dat ze de hardste werkers uit de geschiedenis zijn.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 11:21   #40
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Zo een licentiaat nucleaire wetenschappen, mag dus volgens u niet in een bedrijf gaan werken om wat administratie te doen ?
Neen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be