![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag de debatten gevolgd in de kamer waar men het relance plan wil goedkeuren,en ouderen het voordeel van bonussen aan werkgevers wil afnemen om 50+ers in dienst te houden,rara wie is minister van werk in de federale regering,als het maar non is hé
En dan verschieten ze dat wij (als 50+ers)werkloos worden en ze buitenlandse werknemers moeten aan nemen
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 februari 2009 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees niet verbaasd als dat in de toekomst 72 wordt!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zeker niet in België hé,wat daar wordt de werkgever ontmoedigd hiervoor,liever met buitenlanders werken is hier het motto
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demografisch gezien zou je best werken tot je bijna doodvalt. Wie dat ooit uitgevonden heeft dat je vanaf uw 55ste mag rentenieren tot aan uw 85ste, en dat dit model zomaar te financieren is, heeft zeker ook geen deftige simulatie gemaakt
Academisch gezien zouden er geen voorstellen mogen geformuleerd worden die niet financierbaar zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, dubbel gep.
Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de ministers die het hier voor het zeggen hebben die hebben natuurlijk liever dat hun stukjes nietsnutten met vier kromme poten na hun universitaire escapades direct kunnen beginnen met hun zakjes te vullen. Eerst afdragen aan de maatschappij en dan pas trekken en niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen Universitaire hoor alleen dat ze haast allemaal met 4 kromme poten en meestal een zeer grote bek in het leven stappen. Daar gaan ze dan veelal van start met heel hoog te zweven en moeten ze in die eerste periode een flink aantal keren bij de voeten genomen worden om ze terug op de begane grond te zetten. Toch blijft het voor de meeste onder hen moeilijk om van hun arrogantie verlost te geraken. Maar dat tot daar gelaten, eerst afgedragen hebben en pas daarna trekken, dat blijft mijn bootschap. Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef me een geweer en ik gijzel het overleg tussen vakbond en werkgevers. En ik zal geen onderscheid maken voor de eerste die meent op te staan of een stap dichterbij te nemen zonder mijn goedkeuring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn wel iets te veel universitairen. Men zou een beperkte elite levenslang moeten vrijstellen van enige arbeid om zich te wijden aan "nut"-arm vertier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Het ware beter om na school direct op pensioen te gaan. Tot aan uw 45 ste en daarna beginnen te werken totdat ge doodvalt.
![]()
![]() |
#14 |
|
![]() Eerlijk gezegd denk ik dat m.n. kinderarbeid beter weer wordt ingevoerd. We zouden een bepaald percentage van de kindjes elke geestelijke ontwikkeling kunnen ontzeggen, africhten in plaats van scholen, om ze vervolgens in te zetten als een soort lastdieren. We hoeven dan ook niet zoveel migranten meer te importeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logans run dus voor het gewone volk,werken tot 70 en dan afschieten zodat de afgedragen pensioengelden door die bevolking kan gebruikt worden om de rijke elite die vrijgesteld van deze maatregel nog vele mooi en goedbetaalde jaren te bezorgen in deze voor de rest zo goed als falliete maatschappij...
Terug naar de middeleeuwen dus..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je al die directeurs samen op skiverlof stuurt blijft die kliniek perfect verder fungeren, maar stuur je al de poetsvrouwen samen op verlof zit ze binnen het half uur OP ZIJN GAT. En als ik merk wat voor stommiteiten sommige rechters begaan heb ik een heel lage dunk van het universitair niveau, als je dat maar weet. Ik heb zelf momenteel een zoon die naar de unif gaat. Geleerdheid is geen synoniem voor verstandigheid. Je kan veel van een bepaalde specialiteit weten en kennen, maar dat maakt je nog geen verstandig iemand. Voor het overige kan je best een extreem domme kloot zijn. Waarom zou ik daar dan per definitie respect voor moeten hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En, kunt gij het werk van die universitair overnemen ? Dat moet ge toch kunnen, als ze schijnbaar 4 krom poten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |