![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er hebben bij verschillende concerten nog geen incidenten plaats gehad, geen vechtpartijen, geen gewonden gevallen, niets beschadigd ... tot grote spijt van "overheid" en politiek links Vlaanderen.
Zolang er maar muziek gespeeld wordt en wat pintjes gedronken wordt lijkt er niet zo veel aan de hand. De situaties onder controle houden en de (staats)veiligheid garanderen blijft wel zeer belangrijk. Over de wettelijke lijnen gaan of normen met voeten treden, dat kan natuurlijk niet. Ook bij het concert van het Israelisch leger in dit geval. Heb je tanks gezien ? Werd er een inval gepleegd ? Werd er geschoten ? Neen toch ! So what ? Het ging om de muziek... en dat verzorgt nog altijd de zeden ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben helemaal NIET anti-joods! Ik ben wel antizionist en ben gekant tegen de aanwezigheid hier van grote groepen niet-Europese vreemdelingen. De joden beschouw ik daar als een groep van, naast de negers, Magrebijnen, Turken,... Het bestaan van israël is in het nadeel van Europa en haar belangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 27 februari 2009 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als de joden niet in Israel/Plaestina mogen wonen, en ook tot de ongewenste groepen in Europa behoren, waar moeten ze naar toe?
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vallen dan toeristen en iedereen met een buitenlands paspoort onder 'vreemdelingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ooit deed in mijn land een soort muziek de intrede die door de conservatieven en de christenen en de andere rechtsen werd omschreven als 'oerwoud muziek'. Het ging over Rock&Roll. Dat was zeer verderfelijke muziek. En de teksten riepen op tot verzet tegen de gevestigde orde.
Als liefhebber van die nieuwe muziek waren voor mij die verbieders allemaal vuile fascisten. En nu is het weer zover. Weer is er muziek die niet gespeeld zou moeten worden, waar men vooral niet naar luisteren moet en waar men niet naartoe moet gaan. En volgens mij zijn tegenstanders van B&H ook weer fascisten, alleen noemen ze zich anti-fascisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer dat ik het gemist heb
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De USA! Er wonen daar nu al meer joden dan in israël, ze kunnen daar doen wat ze willen of ze nu als liberale jood dan wel orthodox willen leven, en ze hebben er reeds een flink deel van de politieke en financieel-economische macht in handen. De USA steunt hen toch steeds en zal hen met open armen verwelkomen, wij in Europa zijn van deze groep vreemdelingen verlost en de Palestijnse Arabieren hebben hun eigen land terug. Iedereen wint er bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemdelingen kunnen hier perfect tijdelijk verblijven (als toerist of op zakenreis) maar niet definitief, permanent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Pfff, wat een zever, precies of ge kunt een sluitende definitie voorleggen van wie al dan niet tot een volk behoort. En zelfs al lukt dat u, dan nog denk ik dat veel mensen er snel op uitgekeken zijn. De meeste die hard-VB'ers hebben immers allemaal een Marokkaanse (of zoiets) buurman die van hen wél mag blijven. En dan begint de subjectiviteit zijn tol te eisen... Gemeenschappen zijn subjectief geconstrueerde, hetzij reële entiteiten, maar 'volkeren' zijn fictie. Als die concepten elkaar ontmoeten, krijg je een illusoire pseudo-ideologie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moraalridder uithangen in Vlaanderen, maar zwijgen over het racistische Blut &Boden beleid in Israel, dat heet schijnheiligheid in het kwadraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Naar Amerika ? Sinds altijd een immigrantenland, en waar reeds heel veel van hun broeders wonen...Zelfs méér dan in Israël zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Een toerist komt voor een van voren bepaalde tijd op vakantie, uitrusten, genieten en zijn geld uitgeven . Daarna gaat die terug naar huis. Die komt hier niet wonen, en militeren voor zijn vaderland .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens bevat je opmerking echt wel een vette dosis irrelevantie. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 27 februari 2009 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog zo'n afgezaagde dooddoener... Al meermaals heb ik gezegd dat het hem hierin gaat om de groepen die kwamen sinds halverwege de 20ste eeuw toen de grote modern-economische migratiestromen op gang kwamen. Enige uitzondering hierop zijn de joodse vreemdelingen die al enkele eeuwen aanwezig zijn bij ons, en nog steeds een aparte groep vormen en grotendeels binnen hun eigen gemeenschap blijven, waarvoor hoed af overigens. |
|
![]() |
![]() |